yo, ik heb een probleem. mijn ping is altijd rond de 200 wat niet hoort. Zie ik een nederlander in een server en heeft ie een goddam ping van 40. En ik loop hier met 200. ik ben niet en heb geen other shit erop wat sloom maakt. wat kan ik hier aan doen?
Welke provider heb je??
klagen bij je isp (Wie mag dat wezen trouwens?)
If it's just us, it seems like an awful waste of space
Verwijderd
Waarom jij precies een andere ping hebt dat volgens jou altijd lager uitkomt weet ik niet. Wel kan ik zeggen dat een lagere ping niet altijd iets wil zeggen. Bij servers waar bijvoorbeeld spelletjes op worden gespeeld zal de server naar alle gebruikers een pakketje sturen en de tijd meten dat het pakketje doet om heen en terug te worden gestuurd (van de server naar de client en weer terug). Dit heeft niet zoveel te maken met de doorvoersnelheid van jouw verbinding.
eigenschappen

connectie -- os -- pc -- topologie??
dan kunnen we misschien een oordeel vellen
connectie -- os -- pc -- topologie??
dan kunnen we misschien een oordeel vellen
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
mt een ping van 200 zal het wel:
1. wantapoo (wanadoo)
2. casema
3. slownera
4. of telefoon internet zijn
1. wantapoo (wanadoo)
2. casema
3. slownera
bij me adsl zit me ping tussen 30 en 500 bij games hoor 
dus zow megalaag issut nie
edit: tis wel te laag, maar niet extreem
casema hiero zit gemiddeld op 400 bij games geloof ik
dus zow megalaag issut nie
edit: tis wel te laag, maar niet extreem
casema hiero zit gemiddeld op 400 bij games geloof ik
Een ping van 400 wees er maar blij mee
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
ziekkkkkkkOp maandag 15 oktober 2001 18:41 schreef DarkSide het volgende:
Een ping van 400 wees er maar blij mee
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Verwijderd
Pardon? Sonera(nu quicknet) is rete goed qua ping man....Op maandag 15 oktober 2001 18:38 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
mt een ping van 200 zal het wel:
1. wantapoo (wanadoo)
2. casema
3. slownera
Ja idd.Op maandag 15 oktober 2001 18:57 schreef Aspi het volgende:
[..]
Pardon? Sonera(nu quicknet) is rete goed qua ping man....
Ik zit regelmatig met een ping tussen de 25 en 60.
Dat kan ik goed noemen.
ik begon met chello 2 - 15 dat snel op liep tot 200 - 700
nu heb ik sinds 2maanden mxstream met 20 - 30
Verwijderd
Ik ook, alleen betaal ik er geen 180 piek per maand voorOp maandag 15 oktober 2001 19:14 schreef Duinkonijn het volgende:
ik begon met chello 2 - 15 dat snel op liep tot 200 - 700
ik ook nietOp maandag 15 oktober 2001 19:27 schreef Aspi het volgende:
[..]
Ik ook, alleen betaal ik er geen 180 piek per maand voor
Verwijderd
ja en waarom kom je dan hier zeiken dan moet je by je provider zijnOp maandag 15 oktober 2001 18:33 schreef cyberstorm het volgende:
yo, ik heb een probleem. mijn ping is altijd rond de 200 wat niet hoort. Zie ik een nederlander in een server en heeft ie een goddam ping van 40. En ik loop hier met 200. ik ben niet en heb geen other shit erop wat sloom maakt. wat kan ik hier aan doen?
Misschien staat bij de connectie opties in het spelletje (wat het ook mag zijn) de instellingen verkeerd. Misschien heb je ISDN en staat het ingesteld op Cable/xDSL of LAN
, en dat hoort natuurlijk niet
.
Pagina: 1