Compu is draadloze Logitech optical ineens kwijt??

Pagina: 1
Acties:

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb een probleempje. Als ik een tijd gebruik heb gemaakt van mijn nieuwe logitech cordless desktop optical, de muis van dit geheel dan, een draadloze optische mouseman dus, valt ineens de muis weg. De batterijen zitten er pas een weekje in nu, dus dat zou het probleem niet kunnen zijn. De computer reageert gewoon niet meer op bewegingen van de muis. Ook de connect-button onder op de muis helpt niks. Terwijl het toetsenbord op die manier wel van kanaal te veranderen is... Rebooten en een hoop met de connectknoppen op het toetsenbord, de ontvanger en de muis drukken wil soms helpen, maar dit is heel irritant.

Ik zit dit stukkie nu ook te typen met alleen het toetsenbord om naar de links te browsen :( Heeft iemand enig idee hoe dit komt? De ontvanger ligt op een halve meter van de monitor, dat zou toch ver genoeg moeten zijn? En euh, de muis en het toetsenbord liggen er uiteraard dichter bij, maar dat ligt aan de afmetingen van het bureau :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
Op maandag 15 oktober 2001 18:29 schreef Grrrrrene het volgende:
De batterijen zitten er pas een weekje in nu, dus dat zou het probleem niet kunnen zijn.
Dat zou wel eens knap tegen kunnen vallen. :(

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Hm... ja dat probleem had ik ook.
Ik ben bang dat je toch eens moet proberen nieuwe batterijen erin te proppen..waren het nieuwe batterijen?

Als je zoiets meemaakt kun je ook de muis een proberen te resetten. (onderaan met een pen)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 15 oktober 2001 18:36 schreef Moon het volgende:
Hm... ja dat probleem had ik ook.
Ik ben bang dat je toch eens moet proberen nieuwe batterijen erin te proppen..waren het nieuwe batterijen?
Ja, die uit de verpakking. Leuk detail is dat ik afgelopen week vanaf dinsdagmiddag de PC niet meer heb gebruikt tot zaterdagavond heel ff, dus effectief heb ik hem nog niet eens een week gebruikt :(

Naja, ik ga zo eerst ff langs de Edah en koop daar wel nieuwe Duracell (?) batterijen... Die zijn het best, toch? Wel het duurst iig :)

Dat resetten onderaan heb ik al 20 keer gebruikt, maar dat werkt niet. Als ik op de "connect" button van de receiver druk is het toetsenbord ook kwijt totdat ik daar onderop op "connect" (ofzo) druk... Die is na 1 klik terug. De muis niet :?

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Tja... koop maar gelijk een gezinspak :+

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op de ontvanger zit een knopje "connect" en onder de muis zit een knopje "connect"

Misschien dat je daar wel heel wat mee kan bereiken!

Ow, en mijn oplaadbare GP 1600MAh batterijtjes zijn er meestal in een week wel doorheen...

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 15 oktober 2001 18:40 schreef Moon het volgende:
Tja... koop maar gelijk een gezinspak :+
Tsja, ik denk dat ik toch maar aan oplaadbare batterijen ga denken :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
Op maandag 15 oktober 2001 18:40 schreef MisterDon het volgende:
Op de ontvanger zit een knopje "connect" en onder de muis zit een knopje "connect"

Misschien dat je daar wel heel wat mee kan bereiken!
Dat heeft ie vast al gedaan...

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op maandag 15 oktober 2001 18:41 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Dat heeft ie vast al gedaan...
Ja, tijdens het typen van mijn reply... :)

• Bigs
  • Niet online
Ik gebruik in mijn niet-optische cordless bla Philips Longlife, die houden het best lang vol.

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

Ik heb al 4 maanden de originele batterijen erin, nog steeds werkt de muis perfect