Ik heb een probleempje. Als ik een tijd gebruik heb gemaakt van mijn nieuwe logitech cordless desktop optical, de muis van dit geheel dan, een draadloze optische mouseman dus, valt ineens de muis weg. De batterijen zitten er pas een weekje in nu, dus dat zou het probleem niet kunnen zijn. De computer reageert gewoon niet meer op bewegingen van de muis. Ook de connect-button onder op de muis helpt niks. Terwijl het toetsenbord op die manier wel van kanaal te veranderen is... Rebooten en een hoop met de connectknoppen op het toetsenbord, de ontvanger en de muis drukken wil soms helpen, maar dit is heel irritant.
Ik zit dit stukkie nu ook te typen met alleen het toetsenbord om naar de links te browsen
Heeft iemand enig idee hoe dit komt? De ontvanger ligt op een halve meter van de monitor, dat zou toch ver genoeg moeten zijn? En euh, de muis en het toetsenbord liggen er uiteraard dichter bij, maar dat ligt aan de afmetingen van het bureau
Ik zit dit stukkie nu ook te typen met alleen het toetsenbord om naar de links te browsen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards