Toon posts:

Sennheiser Hd 470 is het wat of niet??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe koptelelfoon voor ongeveer 100piek.

Nu zag ik in de stad de Sennheiser HD 470,maar ik weet niet of dit een goed koptelefoon is,hij is 89,-

Gebruik hem voor muziek en lanparty's (spellen dus)

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-02 06:03
ik heb een trust headset met microfoon kost 10 gulden stel eigenlijk niet zon hoge eisen wil gewoon goed de voetstappen horen in cs

Verwijderd

Topicstarter
Niemand meer??

Ps: kick omdat iim 56k internet heb ;) :(

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:25
goed zat voor muziek en lans... en als je wat beters wilt, kijk of je een hd580 op de kop kan tikken.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:15

uibeltje

Idiotheque

Sennheiser maakt goede kwaliteit koptelefoons. Ga in ieder geval luisteren want een koptelefoon koop je niet zonder te luisteren en te vergelijken met andere merken.

Verwijderd

Je moet een Sennheiser HD200(210 is de zwarte) kopen voor 99 piek bij de Vogelzang, die is echt veel beter.

Verwijderd

Wat voor muziek luister je?

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

Sorry, ik heb de HD 570 en die is echt heel erg lekker. Hij is lekker zacht, dus comfortabel. Het geluid is perfect.
Alleen heb ik er eerst 2 weer terug moeten brengen omdat die bij bepaalde bastonen gingen resoneren :(

Verwijderd

570 :r ik haat dat kreng kheb een 580 :p

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-12-2025

Dexter

d((o_o))b

Ik vind die 570 echt een superkopfoon. Vooral de basweergave vind ik errug goed van dat ding. En hij is voor de kwaliteit die ie levert naar mijn mening gunstig geprijsd.

Maar zoals met alle audio- en beeldapparatuur, tis nogal subjectief. Smaken verschillen.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:38

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

said it before sayin it again, sennheiser roelt! echtwaar, als je voor 90 piek een goeie sennheiser heb, kopen dan

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
en als je wat beters wilt, kijk of je een hd580 op de kop kan tikken.
Hij vraagt info over een koptelefoon van lager dan F100,- En jij komt aanzetten met eentje van F299,- niet echt praktisch.
Pagina: 1