Hoe snel kan een AMD Tbird 1100 Mhz

Pagina: 1
Acties:

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:10

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
Het ding heeft een 100 mhz fsb. Moederbord is MSI K7T Turbo Raid (MSI-6330), geheugen is 133 Mhz.

Tot hoe hoog kan ik dit opschroeven, zonder te hoeven verbouwen aan unlock dingen enzo?

• sebastius

sebastius

Topicstarter
En ajb geen UTFS shit enzo.

Verwijderd

lanceer hem in een baan om de aarde dan zal hij wel flink snel gaan. :p

(De snelheid van die dingen moet je gewoon testen, er is geen gegarandeerde snelheid die je kan halen, gewoon proberen tot hoever hij stabiel draaid.)

• HurrI
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 15:04

HurrI

No fear... I is here

Op maandag 15 oktober 2001 18:20 schreef sebastius het volgende:
En toch is er meer dan veel informatie over te vinden. Raadpleeg eens een OC database waarvan internet ook uitpuilt.

If it's just us, it seems like an awful waste of space

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Gewoon even dat programmatje installeren van de CD van MSI
Fuzzy Logic 3 heet het geloof ik.

Dan kan je testen tot hoe ver hij gaat.
Ben je er tevreden mee dan dan zet je de FSB waarden die het programma aangeeft in je BIOS en dan kan je het programma weer deinstalleren.

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Thnx Padje, ga ik proberen. Ik vroeg me al af wat dat voor raar programma was.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
fuzzy logic werkt trouwens alleen onde windows 95 en 98 in ieder geval liet kan je daar niet mee testen pak gewoon een rekenmachine en check je multiplier in je bios en rekenen maar bv: 10.5 x 133 = 1399 mhz = athlon 1,4 ghz check ook hoeveel graden dat ing wordt en check of je er een goede koeling op hebt zitten want zonder goede koeling hoef je in ieder geval niet te beginnen

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Ik had de multiplier al op 132 Mhz gezet, werkte niet.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:32
Op maandag 15 oktober 2001 18:39 schreef sebastius het volgende:
Ik had de multiplier al op 132 Mhz gezet, werkte niet.
Je bedoelt de FSB ;)

• zork
  • Laatst online: 04-08 12:43
Het ding heeft een 100 mhz fsb. Moederbord is MSI K7T Turbo Raid (MSI-6330), geheugen is 133 Mhz.

Tot hoe hoog kan ik dit opschroeven, zonder te hoeven verbouwen aan unlock dingen enzo?
Arrrch, invasion of the n00bs |:( :P

sorry, maar deze vraag is al 100'en keren langsgekomen, dus zoeken zou niet zo moeilijk geweest zijn...

Maar eh, om het maar een beetje te verklappen...uitproberen, steeds hoger gaan, testen (met koe ofzow) op oa stabiliteit en met de Vcore spelen. Steeds hoger gaan, combi's van fsb en mp proberen en dat ding lekker in laten branden zodat je nog harder kan.

Go for it :)

• Predator
  • Laatst online: 10:54

Predator

Suffers from split brain

Al de info staat in de search want
zo een vragen komen hier gewoon ELKE dag 10 keer voor
jij durft nog al
Het is al erg genoeg dat je een FAQ stelt en dan nog een grote bek ook.

for (int i=0;i<MAX_INT;i++)
!!!UTFS!!!

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• macho
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

macho

No Pain, No Gain

Op maandag 15 oktober 2001 18:34 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
fuzzy logic werkt trouwens alleen onde windows 95 en 98 in ieder geval liet kan je daar niet mee testen pak gewoon een rekenmachine en check je multiplier in je bios en rekenen maar bv: 10.5 x 133 = 1399 mhz = athlon 1,4 ghz check ook hoeveel graden dat ing wordt en check of je er een goede koeling op hebt zitten want zonder goede koeling hoef je in ieder geval niet te beginnen
Hoe kom je erbij dat fuzzy logic alleen onder win 95 &-98 werkt :? Bij mij werkt het programma ook goed onder WinXP en ME. Met F.L. kan ik mijn proc iig tot 1427G oc *D.
Daarna wordt het systeem instabiel, loop vast en reset vervolgens. Dus denk ik dat ik iig tot 1400G save kan overclocken. Ik heb overigens een TB 1200....
tevens denk ik ook dat je geen enkele proc van bijv. 1G kan vergelijken met een andere van 1G omdat er geen een dezelfde is qua overclockbaarheid. Dus met andere woorden de een zal meer of minder kunnen worden overgeclockt.

Don't give up

• Padje
  • Laatst online: 19-05-2025
En werkt het een beetje bij je met Fuzzy 3?

Bij mij anders wel kreeg er weer 9 FSB bij dus 12x9= toch 108Mhz gratis bij van Fuzzy 3 en van AMD natuurlijk

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
is dat fuzzy logic ook te downloaden? Of iets wat erop lijkt? Ik heb een Asus CUV4x met pIII-800eb. Met winXP. Kan ik hem dan gebruiken?

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op maandag 15 oktober 2001 19:23 schreef Niek1616 het volgende:
is dat fuzzy logic ook te downloaden? Of iets wat erop lijkt? Ik heb een Asus CUV4x met pIII-800eb. Met winXP. Kan ik hem dan gebruiken?
Er is zo'n proggie softFSB ken je binnen lepelen bij , SoftFSB :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Ehm...

misschien wel 200km/h

met een beetje auto eromheen :9

Nu ook zonder stropdas

Pagina: 1