Toon posts:

Iiyama Vision Master Pro 413 (HM703UT)

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo;

Ik heb vandaag de Iiyama Vision Master Pro 413 (HM703UT)gekocht maar kan nergens drivers vinden. Ik heb gekeken op de Nederlandse, de Amerikaanse en de Engelse site van Iiyama maar daar staat niets op. Weet iemand waar ik die drivers vandaan kan halen of welke drivers ik tijdelijk ook kan gebruiken. De Vision Master Pro 410 schijnt namelijk ongeveer hetzelfde te zijn?

Verwijderd

Ik heb een pro411 en heb ook gewoon de drivers bij Iiyama vandaan gehaald en werken perfect :9

Verwijderd

Topicstarter
Da's leuk maar mijn drivers staan er dus niet op....

Verwijderd

waarom zou je dat willen, windows ondersteund je scherm toch gewoon. Ik zou geen drivers gaan installeren als hij het al goed doet.

Verwijderd

anders gewoon de 411 of 410 kiezen als de 413 er niet bij staat, maakt niks uit,

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 18:23 schreef wizler het volgende:
waarom zou je dat willen, windows ondersteund je scherm toch gewoon. Ik zou geen drivers gaan installeren als hij het al goed doet.
Kleine schop. Ik ga deze namelijk ook kopen voor mijn ouders.

Je wilt de drivers omdat je dan meer keuzes hebt qua resoluties en frequenties. En omdat je dan beschikt over kleurcorrectie/calibratie informatie. O.a. Photoshop is hier erg blij mee.

Verwijderd

Volgens mij staan de drivers nu wel op de site van iiyama. Maar hoe zijn de ervaringen met dit scherm :? , ik wil er deze week waarschijnlijk ook 1 kopen (of de philis 107T).

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
^ Schop ^

Kan die ook 1024x768 @100Hz? Ik ga er misschien een op de HCC halen.

Verwijderd

Mijn 411 kan dat , en dat is een MT model , 410 is HT en die kan hoger , 125 Hz als ik me niet vergis .

• banaan-X
  • Niet online
Op donderdag 15 november 2001 19:07 schreef real_raichu70 het volgende:
Mijn 411 kan dat , en dat is een MT model , 410 is HT en die kan hoger , 125 Hz als ik me niet vergis .
Ik heb nu een Vision Master 403, en ben daar heel erg tevreden mee. Als ik ongeveer dezelfde kwaliteit weer wil, moet ik dat de 410 of de 413 kopen?
En de HT schijnt kwlitatief ook nog beter te zijn dan de MT, klopt dat?

Verwijderd

Ik heb de 413 = HM703 UT gekocht, en het is een heerlijk beeldje. Ik kan niet zeggen of het scherm echt top is, omdat mijn vorige monitor 6 jaar oud was. Alles is dus bijna beter (behalve de 450 ;) . Ik herken websites geeneens terug nu ik 1024 met ware kleuren kan draaien.

Ik zie alleen 2 lijntjes, niet echt irritant en waarschijnlijk kan ik alles nog wel wat bijregelen.

Drivers worden er nog steeds niet bijgeleverd, maar staan wel op de site van iiyama.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Weet iemand of er veel verschil zit tussen de HM703UT en de HM704UTC?
Heb op de site van Iiyama gekeken, maar het ene verschil is dat die 704 aan TCO '95 voldoet en die 703 aan TCO '99. :?

Zit nu wel een beetje te twijfelen.
(En zijn er misschien mensen die wel eens het beeld van een Philips 107P20 gezien hebben en dat van een 703 of 704? En zat daar veel verschil tussen?)

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:25
Op vrijdag 16 november 2001 19:56 schreef Freemd het volgende:
Ik heb de 413 = HM703 UT gekocht, en het is een heerlijk beeldje. Ik kan niet zeggen of het scherm echt top is, omdat mijn vorige monitor 6 jaar oud was. Alles is dus bijna beter (behalve de 450 ;) . Ik herken websites geeneens terug nu ik 1024 met ware kleuren kan draaien.

Ik zie alleen 2 lijntjes, niet echt irritant en waarschijnlijk kan ik alles nog wel wat bijregelen.

Drivers worden er nog steeds niet bijgeleverd, maar staan wel op de site van iiyama.
Die 2 lijntjes zijn ophanglijntjes van de beeldbuis en die gaan niet weg. Je zult eraan moeten wennen.

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
ja ze staan gewoon op hun site hoor

http://www.iiyama.nl/files/2001ii06.exe

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• banaan-X
  • Niet online
Ik zie nu trouwens ook een 19" Iiyama in de pricewatch staan voor 699,-!! De S900MT1. kan 1024@118Hz, 1152@104Hz en 1280@89Hz. Lijkt me goed genoeg. En hij is dus nog goedkoper dan die 17" 413! :?
Is die S900MT1 iets?

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:11
Die s900mt is een mooie monitor maar heeft geen platte beeldbuis. Daarom is ie ook zo goedkoop. Verder is het nogal een grote monitor. Moet je wel ruimte voor hebben.

• banaan-X
  • Niet online
Oh, maar ik hoef niet per se een plat scherm. Zijn er ook nog goede bolle 17" schermen (van iiyama) die wat goedkoper zijn?

Verwijderd

Ik heb van ftp.iiyama.com gehoord... Misschien dat je daar drivers kan vinden??
Kon het zelf niet checken, problemen met mijn WS FTP :(

En aan iedereen...
Welke zou je nemen en waarom?
1. iiyama HM703UT
2. iiyama HM704UTC
3. iiyama HM704UCT
...allemaal 17 inch (of zo)...

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 18:02 schreef baspiepers het volgende:
Hallo;

Ik heb vandaag de Iiyama Vision Master Pro 413 (HM703UT)gekocht maar kan nergens drivers vinden. Ik heb gekeken op de Nederlandse, de Amerikaanse en de Engelse site van Iiyama maar daar staat niets op. Weet iemand waar ik die drivers vandaan kan halen of welke drivers ik tijdelijk ook kan gebruiken. De Vision Master Pro 410 schijnt namelijk ongeveer hetzelfde te zijn?
En als je hier kijkt: http://www.iiyama.nl/php/showmonitor-crt.php?monitorid=18

Dan doe je toch gewoon Download driver.

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 23:00 schreef pixelman het volgende:
En aan iedereen...
Welke zou je nemen en waarom?
1. iiyama HM703UT
2. iiyama HM704UTC
3. iiyama HM704UCT
...allemaal 17 inch (of zo)...
Je kan de drivers gewoon op www.iiyama.nl halen. Zoek je model op en je kan je driver ophalen.

Staat ie er niet tussen, gebruik dan de driver van de A702HT, die heeft hetzelfde kleurprofiel.

PS de HM704UCT bestaat niet hoor, dit is een typo van mycom.... >:)

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 00:35 schreef just_started het volgende:

[..]

Je kan de drivers gewoon op www.iiyama.nl halen. Zoek je model op en je kan je driver ophalen.

Staat ie er niet tussen, gebruik dan de driver van de A702HT, die heeft hetzelfde kleurprofiel.

PS de HM704UCT bestaat niet hoor, dit is een typo van mycom.... >:)
Das de UTc dus :)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

als je geen drivers hebt download dan powerstrip en maak zelf even drivers voor de monitor. De specs van de monitor vindt je in het boekje of op de iiyama site, die vul je in in powerstrips driver maak functie, en dan komen er perfecte drivers uit rollen. Iig beter dan iiyama's drivers, die hebben hiero een refreshrate bug en mijn eigen gemaakte drivers nie :)

MechWarrior || Monsters Game

Pagina: 1