Ervaringen met deze server case?

Pagina: 1
Acties:

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 10:44
Hallo Allemaal,

Sta op het punt om een nieuwe full tower kast te kopen. Keuze is momenteel een Inwin Q700 (Aopen wil ik niet en chieftec/antec zijn me te duur).

Op de site van Gistron kwam ik deze kast tegen (Serverkast 1010):

Afbeeldingslocatie: http://www.place2be.8m.com/got/01.jpg

Kan helaas niet de maker van de kast vinden. Vermoed dat het 'EYE' is. Alleen op deze site http://www.imashape.com/fileser.htm vind ik weer niks over een 1010... De 910/920 komt het dichtst in de buurt.

Zijn er hier mensen die deze kast van Gistron thuis hebben staan en wat is jullie ervaring ermee? Foto's zijn ook welkom.
Valt er met de kast makkelijk te werken qua inbouwen enzo?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Verwijderd

Het is een EYE

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Is een fijne kast om mee te werken en hij heeft heel erg veel ruimte.

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 10:44
Zat er een beetje stille voeding in die kast of viel dat tegen?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

• Hein
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-11-2025
Heb hier de 910, kwam zonder voeding. Wel met casefan, die is helaas niet zo stil. Komt ook omdat de fanuitgang uit allemaal geponste gaatjes bestaat. Die moeten eigenlijk eruit gedremelt worden, zodat er een groot gat ontstaat.

Het mooie is dat er vooronder plaats is voor een 12 cm fan. Als je daar een 7 volt fan in zet geeft dat bijna geen extra geluid, en toch een aanzienlijke hoeveelheid airflow.

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

sorry voor de schop, maar vroeg me af of je de kast nu gekocht had en hoe die bevalt. Ik wil 'm namelijk gaan kopen om mijn Tyan combo set in te gaan bouwen. Zal dat lukken eigenlijk?
Koop dan waarschijnlijk losse enermax voeding erbij ofzo.
Pagina: 1