Bestaan Links handige muizen?

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 20:49
Ik zoek een site waar ik een "Links handige asymmetric dual optical wheel mouse met draad" kan kopen(eventueel laten maken).

Ik heb al gezocht maar kan niks vinden :'(.
Graag een link.

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Op maandag 15 oktober 2001 17:36 schreef Argos het volgende:
Ik zoek een site waar ik een "Links handige asymmetric dual optical wheel mouse met draad" kan kopen(eventueel laten maken).

Ik heb al gezocht maar kan niks vinden :'(.
Graag een link.
ik kan je niet helemaal volgen, maar is de intelli mouse optical van microsoft niet iets voor je? die is zowel links als rechtshandig te gebruiken.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
(jarig!)
Je hebt weinig muizen die speciaal voor linkshandigen gemaakt zijn. Muizen die zowel voor linkshandige mensen gemaakt zijn komen iets meer voor. Logitech en Microsoft hebben beiden zo'n muis. (beide optisch geloof ik).

|Specs|

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Die zijn er helaas niet meer. Logitech heeft gespiegelde versies van de rechtshandige muizen gehad, maar heeft dit gestaakt omdat slechts een klein percentage van de linkshandigen ook een linkshandige muis kocht.
Tenminste zo heb ik het begrepen.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ikzelf heb een logitec optical wheelmouse, met draad, is perfect symetrisch dus ook voor links wel geschikt denk ik

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Mijn muis is gewoon symetrisch van logitech en dan wissel je toch je knoppen in Control Panel :?

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 19:29 schreef -Muppet- het volgende:
Mijn muis is gewoon symetrisch van logitech en dan wissel je toch je knoppen in Control Panel :?
Knoppen wisselen :? :? :? Is er iemand die dat gebruikt ?

Verwijderd

Ik wou net zeggen....bij ons op het werk stellen de linkshandigen hun knoppen gespiegeld in en hebben ze de muis links naast de monitor liggen i.p.v. rechts...dan ben je er toch ook? :?

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:13
waarschijnlijk heb je geen of heel weinig muizen die linkshandig zijn. Je hebt waarschijnlijk wel muizen voor linkshandigen
:P

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 19:48 schreef janjanjanjanjansen het volgende:

[..]

Knoppen wisselen :? :? :? Is er iemand die dat gebruikt ?
Ja op het werk gebruiken sommige mensen dit.

Ik ben ook linkshandig, gebruik het niet, want ik wordt er helemaal gestoord van als ik dan even van een linkshandig systeem moet gebruik maken, dan zit je steeds weer fout te klikken.

En er zit nog 1 voordeel aan als je als linkshandig je muis verkeerd om gebruikt: je krijgt een heel gespierde middelvinger. :)

Verwijderd

Ik erger me er ook al 'n tijdje aan dat je alleen voor rechthandigen ergonomische muizen kunt kopen :( Ik ben voor 1 van onze users er naar op zoek geweest, omdat die RSI kreeg van 't vele Photoshoppen. Uiteindelijk kwam ik vreemd genoeg bij 'n marblemouse trackball van Logitech uit. Ik zelf ben ook linkshandig & gebruik al jaren de pilotmouse van Logitech & nu heb ik er 'n optische versie ervan, erbij gekocht. By the weg; ik vind 't persoonlijk lastig om de knoppen om te wisselen & zie eigenlijk niet in, waarom je 't zou doen.

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 20:49
Ik wil eigelijk een "MouseMan® Dual Optical" van Logitech, maar die is rechtshandig ergonomisch :(.

http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/3441

Dit is discriminatie van het linkshandige ras :?.
Hopelijk ziet Logitech er toch markt in later.

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 16:13
Hij is even wennen maar deze is voor recht en links handigen gebbruik hem nu ook op kantoor en is simpelweg heerlijk met direct instelbare gevoeligheid:

Razer boomslang 1000 of 2000, die 2000 is wat meer voor de gamers.

prijs voor de 1000 is rond de 130,- de 2000 is 179,-

Afbeeldingslocatie: http://www.razerzone.com/products/images/animatedmouse.gif
Pagina: 1