Die ramen vind ik niks, maar die skull is knap gedaan. Hoe?
Maar eea sluit niet echt naadloos aan qua kleuren, of lijkt dat zo?
Vind die ramen wel strak 
Ennuh die skull is niet helemaal origineel, keb al een keer gezien dat er 1 bovenop een kast zat. Dia had die gast met kneedbaar plastic er aan gemaakt geloof ik...
Vind die knoppen in die schedel wel jammer, maar die fan in zijn bek is _WREED_
Ennuh die skull is niet helemaal origineel, keb al een keer gezien dat er 1 bovenop een kast zat. Dia had die gast met kneedbaar plastic er aan gemaakt geloof ik...
Vind die knoppen in die schedel wel jammer, maar die fan in zijn bek is _WREED_
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Zijn ze al in serieproductie? 
Ik wil me case ook modden, maar ik durf er niet zo aan te beginnen. Als je dit ziet, heb ik de ijzerzaag alweer in me handen
Ik wil me case ook modden, maar ik durf er niet zo aan te beginnen. Als je dit ziet, heb ik de ijzerzaag alweer in me handen
Tering, dit is wel een van de vetste mods die ik ooit gezien heb.
[droom]
Ik heb ook zo'n case alleen dan nog wat beter!!!
[/droom]
[droom]
Ik heb ook zo'n case alleen dan nog wat beter!!!
[/droom]
Wèh zedde gij??
wel vet jah...
¯\_(ツ)_/¯
Ramen vind ik zo maar niks en de kleuren kloppen niet echt, maar voor de rest wat is mooi, dat is wat ie er zelf van vindt, maar ik vind em lelijk ...
Over smaak valt te discussieren, maar dit is erg orgineel bedacht. Afwerking zou alleen wat beter kunnen.
Hulde!
* MrE bedenkt zich net dat je er ook zo'n hoofd van een opblaaspop op kan zetten, met een sterke fan erachter wordt het pas echt zuigen
Hulde!
* MrE bedenkt zich net dat je er ook zo'n hoofd van een opblaaspop op kan zetten, met een sterke fan erachter wordt het pas echt zuigen
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
Whahahaha vette LOL* MrE bedenkt zich net dat je er ook zo'n hoofd van een opblaaspop op kan zetten, met een sterke fan erachter wordt het pas echt zuigen
Maar ffies ontopic, echt wel mooi gedaan, alleen ik vind em zelf niet zo mooi, maarja das gewoon een kwestie van smaak
Wil zelf ook gaan case-modden, eerst maar eens oefenen op een ouwe case en dan mijn nieuwste case in een keer helemaal flex maken
Nou.... T is wel knap, maar ik zou zoiets lelijks dus echt nooooit in mijn huis willen hebben zeg.
Toch geen gezicht?
Gelukkig verschillen de smaken hier.
Toch geen gezicht?
Gelukkig verschillen de smaken hier.
Het is wel handig, maar lijkt mee (ook) niet erg praktisch! Ik denk dat je dat ding er zo af mept!
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Weet ik niet hoor, lijkt me stevig, + een beetje industriele lijm, dat ding krijg je er nauwelijks af...
Enneuh, zelfs dan,
is

Enneuh, zelfs dan,
Op maandag 15 oktober 2001 20:06 schreef laupro het volgende:
Het is wel handig, maar lijkt mee (ook) niet erg praktisch! Ik denk dat je dat ding er zo af mept!
Pagina: 1