Is dat niet gewoon veel te veel? Niet alleen voor de database maar ook om door te lezen (en te scrollen naar de reacties
)
Zonder reacties. Eigenlijk vind ik dat er toch wat meer met dpc.org gedaan moet worden
19 oktober wordt www.dutchpowercows.org toch helemaal vernieuwd?Op maandag 15 oktober 2001 17:45 schreef Piepeltjes het volgende:
Zonder reacties. Eigenlijk vind ik dat er toch wat meer met dpc.org gedaan moet worden
Ja, plus nog een paar andere verrassingen. Toch maar ff geduld dusOp maandag 15 oktober 2001 18:34 schreef NoordGestoord het volgende:
[..]
19 oktober wordt www.dutchpowercows.org toch helemaal vernieuwd?
Virussen? Scan ze hier!
[Dr zullen vast wel weer mensen gaan zeiken dat dit subteamreclame is *zucht*]
Op onze nieuwe site, waar we nog mee bezig zijn, zijn we van plan om informatie te geven over alle projecten, links naar de FAQ's en uiteraard alle stats. Makkelijk alles bij mekaar dus.
Op onze nieuwe site, waar we nog mee bezig zijn, zijn we van plan om informatie te geven over alle projecten, links naar de FAQ's en uiteraard alle stats. Makkelijk alles bij mekaar dus.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
dus dr is al iemand mee bezig. dan zullen we eerst es kijken wat dat wordtOp maandag 15 oktober 2001 19:04 schreef ColdFusion het volgende:
[Dr zullen vast wel weer mensen gaan zeiken dat dit subteamreclame is *zucht*]
Kan nog wel even duren hoor:) Moet ook maar in de vrije tijd gebeuren. En de rest van onze teamsite moet ook nog dus. Maar we zijn op dit moment druk bezig met overleggen hoe we de navigatie in willen richten. Das toch altijd wel het lastigste en belangrijkste deel van je site.
Nu we het hier toch over hebben:
Hoe kan ik een link maken naar de dagelijkse DPCH zonder m dagelijks zelf te moeten updaten?? Heren statsposters?
Waar moet ik mn link dan naar laten verwijzen? Of hoe maak ik iets dat ie m iedere dag update?
Hoe kan ik een link maken naar de dagelijkse DPCH zonder m dagelijks zelf te moeten updaten?? Heren statsposters?
Waar moet ik mn link dan naar laten verwijzen? Of hoe maak ik iets dat ie m iedere dag update?
Als het aan mij ligt:Op maandag 15 oktober 2001 20:44 schreef ColdFusion het volgende:
Je kan de laatste DPCH altijd vinden op http://kow.qik.nl
En in m'n sig staat de GoT link. (dagelijks geupdated)
En verder ben ik van plan alle DPCH topic ID's te loggen.
In dat geval wil ik wel een redirector HTML-etje plaatsen ergens.
denk dat je dan een scriptje moet maken dat dagelijks naar trefwoorden als hitparade en [project] gaat zoeken in forum5... maar wat je natuurlijk veel beter kunt doen (en het is nog makkelijker ook!Op maandag 15 oktober 2001 20:44 schreef ColdFusion het volgende:
ahjoh!Op maandag 15 oktober 2001 18:37 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Ja, plus nog een paar andere verrassingen. Toch maar ff geduld dus
* Sequence zegt nog effe niks!
Ik had eigenlijk net begrepen dat dat juist het probleem was.Op dinsdag 16 oktober 2001 00:01 schreef Sequence het volgende:
... maar wat je natuurlijk veel beter kunt doen (en het is nog makkelijker ook!) is een link naar dit [forum=5]-forum maken
alles staat door elkaar en het was zijn bedoeling alle stats per dag bij elkaar te hebben.
ooooooohoooooohooooooo.. straks moeten mensen nog zoeken, nou dan blijft alleen die andere optie over heh, maar houd er rekening mee dat de titels zo nu en dan wel iets anders zijn.. niet dat het veel scheelt, met "Dutch Power Cows" en "hitparade" zul je praktisch alle dpch's kunnen pakken
Pagina: 1