Toon posts:

Inwin kasten (geluid en koeling)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mijn huidige kast is erg lelijk en maakt bovendien erg veel herrie.

Nu zag ik de Inwin IW-S508, en die vind ik erg mooi. Ik vraag mij alleen af of die dingen een beetje kwaliteit hebben, en of de voedingen die erin zitten niet vreselijk luidruchtig zijn.

Verwijderd

zal zoizo een stuk minder zijn dan bij een no name, worden alle inwins standaard met voeding geleverd? anders koop je er een met een enermax of zo

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Die InWin's hebben redelijk stille voedingen. Ze zijn niet extreem stil, maar er valt goed mee te werken.
Je kan echter niks zeggen over de kwaliteit van die kasten. Een collega van mij laat hem van 12 meter hoog naar beneden pleuren, en hij hoefde maar een klein stukje bij te buigen. Resultaat : een kleine barst in het plastic en het metaal weer perfect.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 16:10

JT

VETAK y0

Ik heb hier zo'n bigtower staan. Goede kwaliteit, geen scherpe randen, lekker steving enzo. MAAR....er zijn maar een paar plaatsen voor je fans :
- Voor onderin
- Naast je cpu
- Boven je voeding. Dat zuigt, zit je voeding in de weg...

En dan nog een aparte : ik kan een fan onder het plateautje doen waar de voeding op ligt. Die blaast dan direct de lucht de voeding in, die het weer naar buiten blaast.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Ik heb de kliene (midi-tower) kasten staan als server als pc van m'n ouders en als de pc van m'n broertje. Die van m'n broertje en m'n ouders is zo goed als geruisloos. Je hoord de cpu fan meer dan de voeding. Het zijn gewoon goede kasten alleen moet je rekening houden met de koeler, mag niet te hoog zijn, Vulcano II past er NET (scheelt een milimeter) onder.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

btw, zelf vind ik InWin veeeeeeeeeeeel betere kasten dan AOpen.

airflow is veel beter, en ze zijn 'simpeler' waardoor ik hem meer stijl vind hebben.

bij die 508 krijg je d8 ik nog een 8cm outtake fan erbij.

en er zit geen reset op die kast,
oorspronkelijk is hij gemaakt voor de p4 d8 ik
en inhoudelijk hetzelfde als de 500 (die ik zelf heb)

+punten van die 508 tov die 500:
-outtake fan erbij
-voeding met xtra connectors voor eventuele PV upgrade

kortom, zeer degelijke kasten die zich mogen meten met de beste

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Op maandag 15 oktober 2001 21:09 schreef shorty151 het volgende:
Ik heb de kliene (midi-tower) kasten staan als server als pc van m'n ouders en als de pc van m'n broertje. Die van m'n broertje en m'n ouders is zo goed als geruisloos. Je hoord de cpu fan meer dan de voeding. Het zijn gewoon goede kasten alleen moet je rekening houden met de koeler, mag niet te hoog zijn, Vulcano II past er NET (scheelt een milimeter) onder.
ik weet denk ik al welke kast jij hebt, jij hebt die kast met zo'n grote kap zeker? (want in die andere kasten maakt de hoogte van de cpu cooler niet zoveel uit.
die kast is wel 1 van de kutste kasten van inwin btw,
die voeding zit daar helemaal niet goed, de kap is dus kut, de kast is veels te breed.

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05-2025
waarom geen addtronics?
bavlt super en zeer veel plek voor ventilators.
kijk maar eens op www.oc-shop.nl

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb een slot-1 PIII 450MHz processor. Kan die wel in die kast dan? Als ie voor een p4 gemaakt is? (IW-508)

Verwijderd

Ik gebruik nu inmiddels 3 jaar een InWin Q500 (big-tower)...
afgezien van dat de voeding wat laag zit is het verder een prima kast.

Genoeg ruimte en met wat dremelwerk gemakkelijk het e.e.a. aan te passen zonder al te veel moeite (vind ik dan).

Ik heb zelf nu 2 voedingen erin vanwege de cd/dvd/brander(s)/zip/8HD's (scsi jah) en meer dan voldoende ruimte.

Ik moest alleen zelf nog een rack maken voor de laatste paar hd's, daarvoor had ik nu net iets te weinig ruimte...
Pagina: 1