Paintballen, nou, cs fans, wie heeft het wel eens

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
gedaan!?

lekker sluipen door het hoge gras en het andere team afmaken? ik heb het al 2 keer gedaan en vind het echt toffer dan cs of ofp te spelen, het is helemaal tof als 10 vs 10 doet en dan met ze 2en afzondert van de rest om eens ergens 10meter van elkaar ofzo een sneaky plaats te zoeken en lekker door de bosjes gaat turen naar de enemy, ik deed dat toen in me 1tje, dat gaf me echt een kick toen ik in het hoge gras lag tussen de bosjes en 2 tegenstanders voorbij zag sluipen, (30 meter verder) zonder dat ze me zagen, zelfs naar het vuren van een aantal kogels hadden ze mijn locatie nog niet door, uiteraard snel weggeslopen en ze van een andere kant neermaaien,

hmz, misschien een keertje met got paintballeh? in almere, is lekker centrale, 5 verschillende levels, TDM/CTF, 1 mega groot CTF level, 1 kleinere maar meer beschutting.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
http://www.strikerz.net/forum/viewtopic.php?topic=163&forum=1&102

:) maar het is niet echt van de grond afgekomen.

Steam

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

ik heb het gedaan en het was zeer :9~
deed me echt aan cstrike denken alleen dan veel leuker. Jammer dat die gasten met wie ik gegaan was totaal niet tactisch waren en beetje hersenloos rondschoten. Ben daar wel helemaal blauw geschoten (nee geen blauwe verf)

Het is echt heel cool B-) probeer ik achter iemand zijn rug te sluipen dus ik loop/ren (stil) naar een boom toe duikt er opeens een 'camper' vanachter de boom vandaan en schiet voor de lol zijn hele geweer leeg van 1.5 meter afstand. Zeer pijnlijk kan ik wel zeggen :)
Echt heel erg de moeite waard om te doen. Wel met een grote groep doen want het is vrij duur.

• Mister_X
ja, percies, ik zat ook met van die on-tactische rambo's , das wel jammer, ik ga liever met mensen die dus van CS/SF/etc afweten, die spelen ook serieuser :)

Verwijderd

Paintball...

Ik vind het ook supergaaf, heb er alleen de laatste keer niet goed vanaf gebracht (als in een real-life headshot)

Was Rambo modus (iedereen voor zich, deathmatch, slachtoffers krijg je munitie van voordat ze het veld aflopen). Ik hield het ontzettend lang vol (veel frags!). Het was al vrij donker. Mijn masker zat niet goed en het was helemaal beslagen. Ik was het dus net goed aan het doen toen iemand (vanaf een meter of 3 uit een bunker) op mij vuurde. De paintball raakte me dus ongeveer 1 cm onder mijn linkeroog :(

Voelde als een enorme knal en een flits en ik zag niks meer (terwijl ik een akelige schreeuw eruit liet). Toen ik terug naar de safe zone wankelde begon ik weer mijn zicht terug te krijgen, een heel klein beetje opgelucht...

De gast van de paintball baan zei dus dat ik zwaar veel geluk heb gehad, 1 cm hoger en ik was voor de rest van mijn leven mijn linkeroog kwijt. De eerste 2 weken durfde ik me nauwelijks op straat te vertonen omdat ik dus een enorm blauw oog had. Door de bloeduitstorting is de wal onder mijn oog nog maanden blauw gebleven, zelfs nu, bijna een half jaar later ofzo, kun je het nog een beetje zien.

Die maskers zijn echt kut, je ziet geen flikker, maar geloof me ook al breek je je nek en wordt je verrot geschoten omdat je niks ziet houd dat ding alstjeblieft op want het kan heel erg slecht aflopen...

Desalniettemin vind ik paintballen nog steeds gaaf en wil het zeker nog een keer doen. Ik heb echter mijn lesje wel geleerd |:(

• Mister_X
waar was dat? wij hadden geen deathmatch, en kogels afnemen van andere.

Verwijderd

De Hooghei in Berlicum.

Was 's avonds, we begonnen toen het nog licht was met CTF, daarna, om de kogels op te maken, Rambo modus in het donker.

Dat team CTF schoot ook echt niet op, je kon de tegenstander alleen maar herkennen aan de kleur van de patroonhouder op zijn gun, heel moeilijk te zien helemaal door die kutmaskers

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-11 14:22
Hehe, een keertje met GoT paintballen lijkt me dus echt GAAF!!!
Count me in!!! >:)

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11 23:18

Tcq

Paintballen, zucht.
Wat is dat gaaf zeg, 2x gedaan 1e keer met school i.p.v sportdag, iedereen dacht dat we weer naar zo'n gaar sportpark gingen ofzo, gingen we paintballen.

Echt gaaf om door de blubber te sluipen en dan een vette headshot te scoren bij iemand die in zo'n uitkijktoren zit >:), en dan gelijk 20 paintballs om je heen te krijgen.

Wij hadden alleen TDM en dat was eigenljk toch wel het leukst. Jammer dat die balletjes zo verrekte duur zijn :'(

(Speel btw geen cs maar wel UT)

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:33

steveman

Comfortabel ten onder

Ik heb wel eens gelasergamed, 2x 2 heats, alle 4 de hoogste score, het was een soort van capture the flag.
Is ook leuk, enne, je riskeert je ledematen niet :) (alhoewel, als je schieten achter elkaar aanrent en je team-mate om de hoek komt om te "helpen" dan komt het nog wel hard aan hoor!)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

paintball is echt cooool :) ik heb het 1x gedaan in een fabriekshal toen het zo lekker warm was deze zomer... oftewel je zweete je de TERING! ik heb van mezelf al een bril + die bescherming = geen RUK zien :)

maar m'n chef was aan het einde van het potje best wel helemaal lek geschoten (zouden we een hekel aan hem hebbe? :) :)

blup

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 17:21
Ik heb bij de oude paintpit in Zandvoort gewerkt...echt vet,een beetje rondlopen als een ref tussen de teams en flessen verwisselen enzo. A
lleen ik kwam elke dag vol paarse plekken terug...op de meest nare plekken dan.
Maar wel een mooie sport.

• Mister_X
cool, ik heb het dus 2x gedaan, en lasergame wel meerdere keren, maar sinds ik gepaintballed heb wil ik nooit meer me geld vergooien aan "lasergamen" :r :)

De eerste keer was in de WINTER! ja! toen er sneeuw lag! dat was wel uniek, en van de zomer, toen zag ik de ref ook aan voor de tegenstander, ik lostte 5 kogels op hem af van een afstand voordat ik pas doorhad dat ie de ref was *D vond ie op dat moment niet leuk daarna toen ik maar even mijn verontschuldigingen aanbood en uitlegte waarom ik hem voor de tegenpartij zag kon ie er wel om lachen. :) ze waren toch mis :)
Pagina: 1