EDIT: Ik heb ALLES geprobeerd wat hier staat... NIETS helpt.. Ik vind het raar hoor. Toch wel iemand die me iets kan helpen hoop ik?? Onder 2000 doet ie het wel...
Ik word er HELEMAAL gek van!!!
Vroeger in mijn oude systeem had ik mijn SBLIVE player 1024 altijd PRIMA aan de gang zonder problemen.
Nu heb ik een Toshiba Equim 3300M PIII 1gig.
Als ik win98se installeer gaat het wel goed (moet alleen even mijn probleem met 1 gig werkgeheugen rechtzetten door Vcache instellingen te veranderen (dankzij tips hier werkt het!!)).
TOTDAT ik de SBlive moet installeren... :`( De installatie loopt vrij wel vlekkeloos vanaf cd (orignele cd die ik erbij kreeg) TOTDAT ie opnieuw opstart..
PATS.. Blauw scherm op het moment dat ie geluid moet afspelen! VXD bla bla bla in Emu10 bla bla bla melding..
Dit gaat de hele tijd door als er geluid afgespeeld moet worden..
Ik heb het volgende al geprobeerd:
-SB16 emulatie uitschakelen (Tip van hier)
-Drivers gedownload (van Creative (SLECHTS 1 driver te vinden!!
)
-Ander PCI slot
-ALLEEN drivers installeren en niet de overige dingen
-WINhoos opnieuw installeren
-Andere drivers van een of andere WAZIGE site..
NOG NIET geprobeerd:
Kaart met een HELE grote hamer stukslaan....
Al geloof ik niet dat dat gaat helpen...
Het lullige is dat ie het onder 2000 wel doet... (Dual Boot)
IEMAND die me kan helpen??
Ik wil zo graag win98SE erbij hebben. Ik vind dat er meer drivers te vinden zijn en het opstarten en afsluiten gaat sneller.. NATUURLIJK gebruik ik 2000 ernaast
Das toch wel weer stabieler..
Maar goed, om een lang verhaal KORT te maken..
HELLLLUUUPP!!!!!!! Wat is er loos met die stomme kaart? Onder ME heb ik het ook gehad, maar een nieuwe driver downloaden deed toen wonderen.. Nu helaas niet..
ALVAST bedankt
Vroeger in mijn oude systeem had ik mijn SBLIVE player 1024 altijd PRIMA aan de gang zonder problemen.
Nu heb ik een Toshiba Equim 3300M PIII 1gig.
Als ik win98se installeer gaat het wel goed (moet alleen even mijn probleem met 1 gig werkgeheugen rechtzetten door Vcache instellingen te veranderen (dankzij tips hier werkt het!!)).
TOTDAT ik de SBlive moet installeren... :`( De installatie loopt vrij wel vlekkeloos vanaf cd (orignele cd die ik erbij kreeg) TOTDAT ie opnieuw opstart..
PATS.. Blauw scherm op het moment dat ie geluid moet afspelen! VXD bla bla bla in Emu10 bla bla bla melding..
Dit gaat de hele tijd door als er geluid afgespeeld moet worden..
Ik heb het volgende al geprobeerd:
-SB16 emulatie uitschakelen (Tip van hier)
-Drivers gedownload (van Creative (SLECHTS 1 driver te vinden!!
-Ander PCI slot
-ALLEEN drivers installeren en niet de overige dingen
-WINhoos opnieuw installeren
-Andere drivers van een of andere WAZIGE site..
NOG NIET geprobeerd:
Kaart met een HELE grote hamer stukslaan....
Het lullige is dat ie het onder 2000 wel doet... (Dual Boot)
IEMAND die me kan helpen??
Ik wil zo graag win98SE erbij hebben. Ik vind dat er meer drivers te vinden zijn en het opstarten en afsluiten gaat sneller.. NATUURLIJK gebruik ik 2000 ernaast
Maar goed, om een lang verhaal KORT te maken..
HELLLLUUUPP!!!!!!! Wat is er loos met die stomme kaart? Onder ME heb ik het ook gehad, maar een nieuwe driver downloaden deed toen wonderen.. Nu helaas niet..
ALVAST bedankt