Carrier frequentie van ISDN S/T netwerk

Pagina: 1
Acties:

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Voor een vriend van me ben ik op zoek naar de carrier frequentie van het ISDN S/T netwerk, maar het zoekt en gij zult vinden motto gaat dit keer niet op. Telecom guru's, do your stuff.. :) Ofwel, mochten jullie me kunnen helpen dan graag..

Verwijderd

Je hebt het nu over de S/T koppelvlakken, waarvan de S het referentiepunt is van de ISDN terminals en het T koppelvlak is de scheiding tussen infrastructuur en randapparatuur. Je bedoeld waarschijnlijk het U koppelvlak (nominaal 94V) deze vormt het grensvlak van de ISDN centrale en dus ook het lokale net.
tussen de 1 Mhz - 200 Mhz

• TripleM
hmm.. hij bedoelt de carrier frequentie van de TE naar de NT1.. ik hoop dat jij weet waar ik het over heb want ik dus nie.. :P

• TripleM
*sgop* weirdje, je bent sinds vandaag zelf lid, waarom sgop je dat ding zelf niet ff omhoog? :)

• weirdje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11-2021

weirdje

WEiRD runs Unix

Op maandag 15 oktober 2001 21:55 schreef CheS het volgende:
Je hebt het nu over de S/T koppelvlakken, waarvan de S het referentiepunt is van de ISDN terminals en het T koppelvlak is de scheiding tussen infrastructuur en randapparatuur. Je bedoeld waarschijnlijk het U koppelvlak (nominaal 94V) deze vormt het grensvlak van de ISDN centrale en dus ook het lokale net.
tussen de 1 Mhz - 200 Mhz
Hmm ..

Ik bedoel de carrierfrequentie die op het kabeltje staat dat ik in mijn ISDN-adapter prik. Bij mij thuis (met mijn BRI) staat er max 192Kbit op die lijn. Voor 192Kbit heb je ca 400KHz bandbreedte nodig. Vraag is alleen, op welke carrier frequentie wordt die 192Kbit gemoduleerd ?

(bedankt TripleM voor de originele post - ik heb nu inderdaad zelf een GoT id en zal verder zelf mijn postings wel doen)

Running Unix with a reason : it runs and keeps running.