Toon posts:

mandrake 8.1 downen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeej hallo,

Ik probeer nu al een paar daagjes achter elkaar om mandrake 8.1 te downen vanaf mandrake.com. Als ik op een mirrorsite klik dan gebeurt er nix, behalve dat windhoos opeens komt met de mededeling programma reageert niet. Dus Was ist los :?

thnx :)

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025

Verwijderd

Gebruik een ftp proggie en ga naar ftp.nluug.nl/pub/os/Linux/distr/Mandrake; die is lekker snel.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 14:51 schreef PsychoRealm het volgende:
www.linuxiso.org
Dank U :)
Gebruik een ftp proggie en ga naar ftp.nluug.nl/pub/os/Linux/distr/Mandrake; die is lekker snel.
Gaat ik vanavond eens ff proberen Wederom Dank U :)

Nog ff een vraagje : Hoeveel sneller gaat dit dan eigenlijk :?

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 15:13 schreef Oracle het volgende:

[..]

Nog ff een vraagje : Hoeveel sneller gaat dit dan eigenlijk :?
Hoeveel sneller dan wat :? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 15:55 schreef slierp het volgende:

[..]

Hoeveel sneller dan wat :? :)
Nou, sneller dan downen via www.linuxiso.org :)

Verwijderd

ftp://ftp.surfnet.nl/pub/os/Linux/distr/Mandrake/Mandrake/iso/

Hier van heb ik hem vandaan. 3 cd ben ik een halve dag mee bezig geweest, met chello 8-).

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 16:55 schreef bestand het volgende:
ftp://ftp.surfnet.nl/pub/os/Linux/distr/Mandrake/Mandrake/iso/

Hier van heb ik hem vandaan. 3 cd ben ik een halve dag mee bezig geweest, met chello 8-).
Ik heb adsl, bij mij gaat dit een dag duren, maakt niet uit hoor >:) Maar wat ik me dus eigenlijk afvroeg of het met een ftp-prog sneller gaat dan op die andere manier (dus zonder ftp-prog)

Verwijderd

dubbelpost :) zie onder

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 17:01 schreef Oracle het volgende:

[..]

Maar wat ik me dus eigenlijk afvroeg of het met een ftp-prog sneller gaat dan op die andere manier (dus zonder ftp-prog)

Neu, denk t niet. Ftp proggies zijn alleen erg handig voor het queuen en doorstarten van een download. Download accelerators zijn wel sneller (duh)

Verwijderd

Topicstarter
Joehoe :) nog drie uurtjes en ik heb em helemaal binnen. Tjeez wat ben ik benieuwd naar deze versie, SusE en RedHat, daar had ik behoorlijk gezeik mee! En tsja ik snap ook niet waarom, maar toch heeeel veeel gezeik. Als mandrake ook gezeik oplevert dan ligt ut waarschijnlijk aan mij, maar goed, dat denk ik niet. Want in principe verken ik linux alleen nog maar en haal dus, nog, geen grappen uit, en toch loopt het elke keer uit op een herinstallatie. Ligt dat misschien aan een fuck-up bij het downen ofzo :?

edit:

Of moet ik hier een nieuw topic voor openen ?
Pagina: 1