Snow is only frozen water
Tenzij je natuurlijk meerdere pagina submits heb .
Je kan wel ( misschien ) :
javascript gebruiken .
2 pagina's ervan maken
je code sneller maken
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
zit wat in..Op maandag 15 oktober 2001 14:47 schreef BaSSzje het volgende:
Dat kan dus niet met ASP, want ASP = Serverside.
Tenzij je natuurlijk meerdere pagina submits heb .
edit
(denk mode)
En als je nou aan het begin van de pagina zet tekstvak="bla" en aan het aande van de pagina tekstvak="klaar" dan moet ie toch later veranderen in klaar?
(/denkmode)
/edit
Wat javascript betrft, daar weet ik dus niet zo veel van dus zou ik effe in W&G moeten vragen.Je kan wel ( misschien ) :
javascript gebruiken .
2 pagina's ervan maken
je code sneller maken( wat doe je dan in godesnaam dat het zo lang duurt ? )
En wat maakt mijn code zo traag?
Een nogal ingewikkelde en lange query
??Op maandag 15 oktober 2001 14:57 schreef Jaspertje het volgende:
dan zou je je code moeten plaatsen,
Verwijderd
Is er nog een andere oplossing?
Dus "een ogenblik" in <B>hetzelfde</B> frame als de rest van de pagina.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
Probeer dit eens.
Bovenin je ASP bestand:
1
| <input type="text" name="dinges" value="een ogenblik"> |
En als laatste regel:
1
| <script>document.dinges.value='Maak uw keuze'</script> |
Of:
1
| <body onload="document.dinges.value='Maak uw keuze'"> |
http://www.4guysfromrolla.com/webtech/082399-1.shtml
Nog maar s, blijft moeilijk server side and client side te scheiden.
Dit is al de 2de reactie van jou die ik vandaag zie waar je iemand afzeikt die problemen heeft met de 'basis' van ASP.Op maandag 15 oktober 2001 15:15 schreef dusty het volgende:
Toevallig niet geheel de werking van ASP begrepen?
Sorry hoor, maar imo mag je dat best vragen .
Deed ik ook ( nu nog waarschijnlijk
/on :
Euh post anders eens je query dan wel het idee / code achter je pagina.
Want langzame code kan (bijna) altijd beter.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
iddOp maandag 15 oktober 2001 15:30 schreef Gert het volgende:
Werkt niet, want hij krijgt de ogenblik pas te zien nadat alle asp code afgehandled is. Dus dan schiet na 5 minuten wachten in 1/10 van een seconde die ogenblik voorbij.
Ach, ik denk dat ik er even niet bij nadacht dat asp eerst alle code omzet in html en dan deze pas door stuurd. Komt omdat ik het html gedeelte wel tezien krijg tijdens het laden van het asp stuk.Op maandag 15 oktober 2001 15:15 schreef dusty het volgende:
Toevallig niet geheel de werking van ASP begrepen?
Speel dan eens even met Response.Buffer, ik heb nl. regelmatig dat ik ik tijdens de uitvoer van asp code een melding wil geven, en dat werkt altijd prima (ik buffer niet). Ik heb het nooit geprobeert met een textbox waar ik wat in zet in het begin van de pagina, en na het laden iets anders, maar ik denk/gok dat het idee op zich wel moet werken, alleen zit je met het bufferen.Op maandag 15 oktober 2001 15:30 schreef Gert het volgende:
Werkt niet, want hij krijgt de ogenblik pas te zien nadat alle asp code afgehandled is. Dus dan schiet na 5 minuten wachten in 1/10 van een seconde die ogenblik voorbij.
http://www.4guysfromrolla.com/webtech/082399-1.shtml
Nog maar s, blijft moeilijk server side and client side te scheiden.
Oh wacht, of de hele pagina zit in een tabel. Tabel wordt pas getoont als de hele tabel geladen is, dus dat kan wel zijn.
Exact expert nodig?
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat het niet aan de query ligt maar aan de html pagina.
Het probleem is nl. dat het een heeeel groot form is met iets van 400 radiobuttons.
Hier geen opmerking over aub, het klinkt slecht weet ik, maar het is de enige oplossing.
Dus de vraag: maken die radiobuttons de pagina zo traag?
Response.buffer=false
Dan wordt in principe alle gegenereerde HTML direct naar de client gestuurd. Als je dat combineerd met Javascript kom je een heel eind denk ik.
Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com