Ik kan bij search geen alternatief vinden hoor!

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 15:22
Hoi,
ik heb net bij software algemeen gevraagd of iemand een site had waar veel gif's en jpg's op staan (verzamelsite)
Daar kwam een slotje op omdat ik bij G&W makkelijk deze vraag kom terug vinden...
Nou, ik heb gezocht maar ik zie nergens zo'n dergelijke vraag, laat staan antwoord...
Dusss...

Groeten

Bernaar

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Waar heb je op gezocht dan? Welke keywords?

• Bernaar
gif verzamling
gif jpg verzameling
gif jpg
gif site
gif verzamelsite
veel gif
enz...

Verwijderd

wat je ook zoekt, http://images.google.com

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik gaf in je SA thread al een aantal goede sites..
Nogmaals: check www.corbis.com & www.fpg.com :)

• Bernaar
Daar krijg je slechts kunstzinnige foto's, geen strakke gifjes ofzo...

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zal het even verder beargumenteren :)

[forum=10] is voor problemen met software (duh :P ), dus daar hoorde jou vraag niet thuis.

Omdat er al een paar sites waren gegeven en dit antwoord hoogstwaarschijnlijk wel in de search terug te vinden is. (Ook www.google.com bied een goede uitkomst voor dit soort problemen)

Ook heb ik zojuist met Ozboz overlegd en die zei ook al dat dit topic in W&G niet open zou blijven. Vandaar dat ik hem in [forum=10] had gesloten.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik heb je post ook gelezen maar ook in W&G was ie bv dichtgegaan. Overigens had ik genoemde linkjes ook niet gewaardeerd omdat die verwijzen naar plekken waar je stockfoto's (ook een goed zoek-woord) kunt vinden, maar waarvoor bij gebruik betaald moet worden.

En wat betreft stockfoto's zijn er legio van dat soort sites. Verder zou je ook eens bij Dynabyte in de bak van image/clipart cdees kunnen kijken.

De vraag ensich zou gesloten zijn omdat de vraag niet duidelijk is (er zijn legio verschillende typen afbeeldingen) en omdat je met een beetje zoekwerk dat zelf ook kan vinden. Vragen die wat dat betreft wel soms openblijven zijn erg specifieke vragen van iemand die een bepaalde afbeelding zoekt. Probeer anders gewoon wat url's te verzinnen...

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1