Geforce3, ti200, ti500, of de plain version?

Pagina: 1
Acties:

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 23:03
Ik ben van plan om een geforce 3 aan te gaan schaffen. Nu is mijn vraag, welke kan ik dan het beste aanschaffen?

Persoonlijk denk ik toch aan een normale geforce 3. Die wou ik toch al hebben, en de ti kaarten hebben de prijs van deze al aardig naar beneden gedrukt. De ti200 is natuurlijk ook wel een goede optie aangezien deze stukken goedkoper is, maar dan lever ik wel weer een stuk performance in.

Dus denk ik dat ik maar gewoon voor de originele geforce 3 ga. Wat zijn jullie meningen hierover?

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Ligt eraan hoeveel centjes je er voor over hebt.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:17
De Geforce Titanium 200 van LeadTek is wel lekker cheap! Fl 795,- !

(Wel pas over 4 weken leverbaar... :( )

- hardware always changes.. -

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:19
Ik zit nu met een "plain" gf3 en hij bevalt goed. No problemo. Zelf ga ik nooit voor die kaarten die ze downgraden. Dus erg veel goede woorden heb ik dan ook niet voor de gf2MX, en dan denk ik ook niet voor de ti200.

Ik zou dan of een "plain" of een ti500 kopen. Alleen zal die ti500 wel erg duur worden! Misschien dan toch een radeon 8500?? Ik zou er over nadenken als ik jou was, en er loopt nu een mooi draadje voor dat beestje voor 720 piek hebbie er dan 1.

| I've got permission to color outside the lines |

• Bullettooth
Tja, kweet nie.

Die radeon is misschien best wel een leuk kaartje, maar ik heb toch eigenlijk een zwak voor de geforce family.

De ti500 is uiteraard de beste kaaart die je kunt kopen, maar ik wil er toch niet zoveel geld aan uitgeven. Ik hoop dat de plain versie gewoon 700,- of zoiets word. Dan kan ik die mooi aanschaffen. Alleen nog even kijken of het dan een Asus of een Leadtek word, ik heb over leadtek best wel goede verhalen gehoord.

Ja, dat zal mooi worden :9

--edit

Oke 700,- word ie natuurlijk nog lang niet, maar 800,- dan of zo.

--edit

• BenJoep
Welke gf3 je neemt maakt weinig uit. Het is namelijk in het meeste geval een reference design. Alleen de Asus wijkt weer af. Zelf zit ik met de zwarte Elsa. Dit is een nieuwere uitvoering van de Elsa. Hij heeft dezelfde heatsinken als de asus. En verder 1 van de beste met overklokken. Ik zou dus gaan voor de Elsa of de Leadtek.

[edit] typo

• BenJoep
Op maandag 15 oktober 2001 14:53 schreef Bullettooth het volgende:
Tja, kweet nie.

Die radeon is misschien best wel een leuk kaartje, maar ik heb toch eigenlijk een zwak voor de geforce family.
Ehm waarom blijf je trouw aan een merk? Een heleboel mensen hebben dat omdat ze in het verleden goede dingen gemaakt hebben, en dat kan je van nvidia ook zeggen. Maar nu die radeon er is zou ik toch is kijken naar dat ding, want voor minder geld heb je een kaart die even snel is, en verder eigenlijk dezelfde opties heeft. En aangezien er een groot animo is naar die kaart, zullen er heus wel goede drivers gemaakt worden.

• Bullettooth
Ik kan me vergissen, maar die radeon heeft toch echt niet zoiets als de nfinite fx van nvidia.

of wel?

• BenJoep
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1539&p=4
en
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1517
Ga er wel vanuit dat ze nog aan het sleutelen zijn geweest aan die kaart nadat die review is geschreven.

check dit allemaal en denk er dan over na.

Pagina: 1