Toon posts:

een goei ruis lozen geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek naar een geluids kaart die dus op hogen vermogen geen ruis geeft
mag een 5.1 zijn maar hoeft niet
en geen creative graag

ik heb er 300.- voor over
er zit een jvc rx5000r versterker aan

met mijn cd speler heb ik geen ruis en met mijn pc wel
(zit nu een ess geluidskaart in onbourd)

• svanuden
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-05-2024
heb je al gekeken welke poorten open staan het is namelijk zo dat de kast,als deze niet goed is afgeaard, nog wel eens geladen is. deze ontlaad dan over je speakers heen. dit is een van de meest voorkomende oorzaken van ruis.

het makkelijkste is als je je wave en master alleen open zet en de rest op mute :)

als dat het niet is zou ik gaan voor een Fortissimo 2
dat ding is kick ass *D

Verwijderd

Topicstarter
nee het werk niet
fortimmo2
even kijken of dat iets is
nog meer tips ik word gek van die ruis
vooral met divx heb ik het erg (slechte kwalietijd)
en als ik een orginelen cd er in doet heb ik ook rijs
dus het licht echt aan die geluidskaart

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 16:14 schreef suijkerbuijk het volgende:
nee het werk niet
fortimmo2
even kijken of dat iets is
nog meer tips ik word gek van die ruis
vooral met divx heb ik het erg (slechte kwalietijd)
en als ik een orginelen cd er in doet heb ik ook rijs
dus het licht echt aan die geluidskaart
argh, the horror!
ik ben over het algemeen geen miereneuker en niemand is perfect, maar pak er alsjeblieft een nederlands woordenboek bij. Dingen als leestekens en correcte spelling kan je daar in vinden.

Als je minder dan 1 jaar in nederland woont dan excuseer ik me bij deze voor bovengenoemde opmerking, in plaats daarvan feliciteer ik je met je buitengewoon goede kennis van de Nederlandse taal. Heb je last van woordblindheid dan neem ik de opmerking ook terug. In alle andere gevallen: ARGGGGGHHHHHHHHH

Verwijderd

Hoeft niet (alleen) aan geluidskaart zelf te liggen. Ligt aan voeding van je computer. Is deze op een geaard stopcontact aangesloten? En je versterker? Komt ook weleens voor dat als versterker en andere apparatuur (computer) uit de zelfde stroomgroep komen (of uit zelfde stopcontact)...dit ook nog wel eens ruis opleveren.
Of als het niet (goed) geaard is, probeer zelf je computerkast te ontaarden... door een koper draad aan je computerkast te bevestigen (waar niet is geverfd natuurlijk, zodat goed contact is met het metaal)...en andere eind van de koperdraad aan je verwarmingsbuis bijvoorbeeld te bevestigen. (ook waar niet geverfd is natuurlijk). Op deze manier ontaard je de boel.

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Terratec

Verwijderd

Topicstarter
sorry met mijn nederlandse taal
Mijn pc is niet zo vlug met wat ik type en laat dan steken vallen (letters er tussen uit).
Het kan ook aan mijn handen liggen (ik heb erg grote handen kan net de toetsen in drukken zonder dat ik een anderen toets mee neemt.

En ja mijn nederlands taal is niet zo goed (geen school gehad en was er gewoon niet op de les )
Ging ook op jongen leeftijd werken (13jaar).

sorry hoor |:( |:( |:(
Pagina: 1