Toon posts:

E-Tech USB 56k Modem werkt niet in Win XP???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb windows XP geinstalleerd...
Ik heb een USB Modem 56k v.90

Het is de E-tech met modelnummer FM-56USB-HCF

De windows 2000 drivers werken echter niet in Windows XP, XP zegt dat ie de driver niet heeft geinstalleerd vanwege stabiliteitsproblemen die er door ontstaan...

Weet iemand waar ik drivers vandaan kan halen? Beta of whatever? Op de site www.e-tech.com.tw staan geen XP drivers...
En is het anders mogelijk om standaard USB Modem 56k v.90 drivers te installeren en zo ja waar haal ik deze vandaan???

Alvast bedankt,

PINJO

Verwijderd

erg vervelend... het verbaast me dat het allemaal niet werkt.

Waarom draai je xp? ik heb zelf ook winxp gedraait maar had ook met 1 harware onderdeel problemen. het schiet dus niet echt op

Verwijderd

Ik had ook problemen met mijn oude e-tech modem. Daarom nieuwe gekocht een dynalink. Deze werkt nu perfect. Zitten die standaard drivers niet gewoon in Winxp?

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Op maandag 15 oktober 2001 18:24 schreef wizler het volgende:
Ik had ook problemen met mijn oude e-tech modem. Daarom nieuwe gekocht een dynalink. Deze werkt nu perfect. Zitten die standaard drivers niet gewoon in Winxp?
Niet voor de oudere modems van E-Tech,had er ook problemen mee.

• Moon
  • Laatst online: 21-09-2025
Je kunt even proberen om drivers van een andere fabrikant te installen die standaard wel in XP zitten.
Die drivers zijn toch praktisch het zelfde?

• Baf
  • Laatst online: 06-08 13:07

Baf

slopen. alles kapot maken.

Misschien vind je hier een werkende: http://www.modem-help.freeserve.co.uk/chips/conhcf.html

Allemaal drijvers voor jouw Conexant chipsetje, voor verschillende merken modems. Helaas nog geen XP, maar dat is natuurlijk een kwestie van tijd.
Pagina: 1