webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
Enige probleem bij mij is dat ik mijn Win2k NTFS partitie (G:\ in Windows) niet kan mounten.
Verder werkt alles perfect.
Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are
zit nu vast met "post install configuration" en dat al een half uur... afbreken?
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
Kan ik nu verder gaan waar ik was of wat? iemand een idee
wordt echt gek, weer niet:
System error 17 'file exist
/usr/lib/anaconda/isys.py
line 230 -->configNetDevice
return blabla
En nu komt het, mijn huisgenoot heeft exact dezelfde configuratie en installeert vanaf dezelfde CD eitje het zelfde verhaal...
snap het niet..
groet
jasper
en nee, ik ga niet RH 7 doen..
Verwijderd
ntfs mounten werkt ook primaOp maandag 15 oktober 2001 14:31 schreef JoeKurr het volgende:
Enige probleem bij mij is dat ik mijn Win2k NTFS partitie (G:\ in Windows) niet kan mounten.
als type gewoon "ntfs" invullen in je fstab
(hoe verzin je het)
is alleen wel readonly
Er is al experimental ntfs write supportOp maandag 15 oktober 2001 21:34 schreef trifling het volgende:
[..]
ntfs mounten werkt ook prima
als type gewoon "ntfs" invullen in je fstab
(hoe verzin je het)
is alleen wel readonly
Geloof dat er al geen data corruption/loss meer is, je moet alleen als je nt weer opstart eerst scandisk starten
(dit is dus alleen als je schrijft naar de partitie)
Verwijderd
mbr en partitie tabel is niet hetzelfde
je zult in ieder geval iets van een bootmanager moeten installeren om te kiezen tussen de twee besturingssystemen
ofwel lilo
ofwel bootmagic (van PM dacht ik)
ofwel xosl (sterk aan te bevelen)
geloof wel dat lilo standaard in de mbr geplaats word
en trouwens jij hebt geen probleem maar een vraag
tenzij je gebrek aan kennis een probleem noemt maar dan heeft iedereen een heleboel redenen om een psychiater op te zoeken
Op de een of andere manier betwijfel ik of dat aan de (v)fat kerneldriver ligt hoor. Alles wat ik met (v)fat gedaan heb tot nu toe werkte gewoon (alleen wine leek zich er hier wel eens op te verslikken), dus ik denk dat het dan aan die applicaties (wine, soffice) zelf ligt.Op dinsdag 16 oktober 2001 11:06 schreef x-wolf het volgende:
mmmm, lijkt me nog best link om ntfs write in te schakelen. Ik ben ook nog steeds niet echt 100% tevreden met de vfat ondersteuning. Zeker bepaalde progs werken nog steeds niet goed als ze moeten lezen/schrijven van de vfatschijf (bv. Staroffice!)