hoi,
ik wil een netwerk maken tussen mijn laptop(386XS) met een D-Link DE-600e(externe) netwerk kaart en
een 386SX server(met een NE2000 Plus 3 kaart), de server is goed geconfigureerd, maar nou zit ik met een probleem:
volgens de install.doc van de DE-600e moet ik in "Setup for Workgroup Connection" de 3Com EtherLink nemen als netwerkkaart, nou dat is me gelukt.
daarna moest je in de config.sys een paar regeltjes toevoegen:
device=c:\sys\dos\nwrkdrv\de600pd.sys => de driver van de externe netwerkkaart
device=c:\sys\dos\nwrkdrv\eth.sys => de 3com etherlink emulator driver.
deze regel moets ik verwijderen:
device=c:\sys\dos\elnk.dos => de orginele driver van de 3Com EtherLink
hij start ook nog Protocol manager en workgrk.sys
nou komt het probleem:
hij geeft de error "Error 5733: The protocol manager has reported an incomplete binding." hoe en wat voor error is dit? en hoe is het op te lossen?
met vriendelijke groeten KingOfDos
ik wil een netwerk maken tussen mijn laptop(386XS) met een D-Link DE-600e(externe) netwerk kaart en
een 386SX server(met een NE2000 Plus 3 kaart), de server is goed geconfigureerd, maar nou zit ik met een probleem:
volgens de install.doc van de DE-600e moet ik in "Setup for Workgroup Connection" de 3Com EtherLink nemen als netwerkkaart, nou dat is me gelukt.
daarna moest je in de config.sys een paar regeltjes toevoegen:
device=c:\sys\dos\nwrkdrv\de600pd.sys => de driver van de externe netwerkkaart
device=c:\sys\dos\nwrkdrv\eth.sys => de 3com etherlink emulator driver.
deze regel moets ik verwijderen:
device=c:\sys\dos\elnk.dos => de orginele driver van de 3Com EtherLink
hij start ook nog Protocol manager en workgrk.sys
nou komt het probleem:
hij geeft de error "Error 5733: The protocol manager has reported an incomplete binding." hoe en wat voor error is dit? en hoe is het op te lossen?
met vriendelijke groeten KingOfDos