Toon posts:

vraag over Magix Music Studio 7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb interesse in Magix Music Studio 7, alleen heb ik daar een paar vragen over.

De helpdesk van Magix is niet bereikbaar, en ze beantwoorden ook mijn email niet. Ik hoop dat iemand dit weet:

1. Hoeveel sporen kun je maximaal harddiskrecorden;
2. Kun je ook meerdere sporen (1-8) tegelijk sampelen;
3. Is het pakket compatible met de Guillemot Maxi Studio ISIS;
4. Kan ik met de Drumsamples op mijn Magix Soundpool-CD's eenvoudig een drumtrack bij elkaar drag-en-droppen (zoals in musicmaker).

Alvast bedankt.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ik heb er zelf geen ervaring mee hoor, maar ik hoor altijd van anderen dat die Magix paketten hard zuigen...

Misschien is Reason o.i.d. iets voor je?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij zijn die Magix paketten onlangs veel beter geworden. Heb ik gehoord tenminste.

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Klopt inderdaad.. Ze zijn alleen nooit van het imago van speelgoedprogramma afgekomen volgens mij..

Pas hoorde ik iets over een programma van Magix dat qua functionaliteit beter was als Cubase, toch een redelijk bekende naam in de studiowereld. De prijs lag een stuk lager, maar toch werd het niet zo goed verkocht. Waarom? Tja, "je koopt toch geen Magix software?"

De vertalingen zijn echt %^$&^#% trouwens, een wizard vertalen ze daar met Tovenaar. Nou vraag ik je.. |:(

Verwijderd

Ik heb het programma inmiddels .
Het werkt perfect.
Echt wel een aanrader dus, cubase had ik maar dit werkt mooier en beter in te stellen.