Toon posts:

Videokaart voor PIII-450MHz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PIII-450MHz met een of ander ATI X-pert 98 8MB AGP-kaartje. Spelletjes lopen over het algemeen niet echt goed met dat ding, dus wil ik iets nieuws kopen, niet te duur natuurlijk.

Iemand een suggestie? Is het bijvoorbeeld zo dat een Geforce-kaartje pas goed tot zijn recht komt in een sneller systeem enzo?

Thx!

Verwijderd

Nee, maar ik denk dat je als je een goede prestatie en een goede prijs wilt toch voor een Geforce 2MX die kosten zo'n 150 piek, of een TNT2Ultra moet kijken zo'n 125 piek. ik heb zelf een TNT2Ultra en ben er zeer tevreden mee

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Een TNT 2 kaartje of een GeForce 2 MX...

Of misschien een VooDoo 3 kaartje..

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 13:46
Diamond viper 2 ?>????>>???>>>??????

Verwijderd

ik zal een ati nemen

er zit bij mij een ati radeon 64ddr vivo in
en ik kan max payne op 1024\768 alles op max en 32bit kleuren
gewoon spelen zonder ook maar een schokje
en mijn proc is een pen3 500
ik heb hier ook dronezmark (geoptimaliceert voor geforce3)
en die speelt bij mij ook goed zonder schokken op 1024\768 alles aan (wel in 16bit de proc wel niet verder dan kan je merken dat de proc de botlek word )

Verwijderd

Ik zou gewoon gaan voor een GTs ofzo. Die heeft een kennis van mij ook op een Pentium III 450MHz lopen. Wel zit er 512Mb geheugen in, een grote snelle hd ect. :) succes met je keus! ;)

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 18:55

mbr

Kijk eens bij http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=geforce3
Er is een button "Analyze my pc"; Klik daarop voor een indicatie van de prestatieverbetering met een nieuwe grafische kaart van Nvidia....

Tevens moet je erop letten of je moederbord agp 1.0 of 2.0 heeft.

Verwijderd

GF2MX, hoger kan je proc. toch niet bijhouden waarschijnlijk... Heb dezelfde combi en spellen zijn prima te spelen...

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:08
Kijk hier eens:
[topic=293375/1/25]

.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik zou toch een voodoo nemen in jouw geval. Die is nog steeds het snelst op low end systems als je in 16bit speelt met glide drivers :) Geforce2Ti en Radeon zijn ook een goede keus, GF2Ti voor snelheid en Radeon voor kwaliteit (dus als die 5 fps extra je niks boeien neem dan de radeon).

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Koop een TNT2 en hang daarnaast 2 Voodoo 2's bij en je hebt een top systeem met spellen (8>
Pagina: 1