Toon posts:

adsl modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een adsl modem en die is getweakt werkt goed maar nu hangt die aan een hub met nog 2 pc en nu kan ik alleen internetten. ik wil graag op alle pc icq gebruiken en op pc 1 ook red alert kunnen spelen.
weet iemand de instellingen in het modem daar voor ??

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Eh in principe zou dat met de standaard instellingen gewoon moeten werken volgens mij. ICQ bijvoorbeeld werkte (die 5 minuten dat ik een netwerk heb gehad) bij mij gewoon op alle pc's, met uitzondering van file sends geloof ik (daarvoor moeten poorten geforward worden).

Het spelen van spellen is hier ook geen enkel probleem, daarvoor heb ik niets moeten veranderen (Q3, Operation Flashpoint e.d.).

Het kan dus wel zijn dat je voor sommige dingen poorten moet gaan forwarden, helaas kan dat volgens mij maar naar 1 pc. Heel veel info hierover staat trouwens op http://www.bruring.com/adsl.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Spelletjes spelen werkt hier prima, maar dan moet in Windows je netwerk wel hebben lopen natuurlijk.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Het kan trouwens wel zijn dat ICQ er langer dan normaal over doet om verbinding te maken.... Gewoon langer laten zoeken en het moet werken. Ik heb m'n modem ook getweaked en ICQ werkt prima! Zelfs op 3 computers tegelijk. Spellen spelen heb ik nog niet geprobeerd...

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
CS en Q3A gaan prima, je hoeft daarvoor geen NAT-entry's te maken. Je kunt voor servers naar verschillende interne IP's portmappen, dacht ik (heb alleen 1 ftp-servertje, draait trouwens prima).

Systeem

Verwijderd

Topicstarter
ik kan nu wel mail verzenden en ontvangen en in icq files verzenden maar niet ontvangen, weet hier iemand de oplossing voor. zie mijn eerste bericht
Pagina: 1