Toon posts:

Win2000 Geluidsprobleem Opgelost

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kleine tip voor alle mensen met geluidproblemen onder win2000. Ik heb zelf ook dat probleem gehad, (kleine clicks en pauzes tijdens het afspelen) en heb vanalles geprobeerd nieuwe drivers - accelaraties/configuraties aanpassen - :Z :Z :Z :Z .

Uiteindelijke blijkt de oorzaak m'n netwerkkaart te zijn :?
Zonder de kaart (Xircom) heb ik nergens meer last van.

Hope this helps...

Verwijderd

Het zou zelfs nog meer helpen als je ook nog even noemt met welke geluidskaart je problemen had schat. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Euh...

Niet echt dus, zoals ik al zei ligt het probleem bij je netwerkkaart, wat voor geluidskaart je hebt doet er niet zoveel toe.

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:10
ehh..
nee, het probleem was weg toen de netwerkkaart weg was. Wil nog niet zeggen dat het aan de netwerkkaart lag.. Het ligt aan een combinatie en iedereen wil nou weten welke combinatie.

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Topicstarter
n.p.,
Ik heb een Neomagic Magicmedia 256AV (WDM) (zo'n laptop kaartje).
De netwerkkaart was een Xircom Realport 10/100 Ethernet Modem.

de netwerkkaart schijnt i.i.g problemen te geven zodra je win2000 zijn drivers laat installeren. zover ik weet zijn er vele tientalle geluidkaarten die erop stuklopen.

Verwijderd

Topicstarter
BTW:

Beide 'devices' staan onder het zelfde 'interupt request' (09), zou dit iets uitmaken?

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:46
Op maandag 15 oktober 2001 13:01 schreef pcreyght het volgende:
BTW:

Beide 'devices' staan onder het zelfde 'interupt request' (09), zou dit iets uitmaken?
nee, ACPI

Verwijderd

Had bij mij hetzelfde probleem... Maar dan met een Yamaha DS-XG... En ook de Xircom Realport 10/100...
Pagina: 1