Toon posts:

vragen over de NGC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer komt ie eigenlijk uit. in de jungle van allemaal gc sites werd het voor mij niet erg duidelijk wanneer die nou uit is in nederland.

Zou je hem ook import kunnen bestellen zonder opgelicht te worden, zo ja waar. En zou je dan de japanse versie of de amerikaanse moeten hebben. Waarvan ik dan wel weer heb opgevangen dat de amerikaanse versie pas in november komt en de japanse er nu al is. En als je er een besteld kunnen er dan wel spellen op die je later hier koopt??

hopelijk kan iemand mij helpen met deze vragen

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :(

Verwijderd

Importeren zou ik niet aan beginnen.

- Ten eerste is het veel duurder.
- Je bent verplicht om in bundels te kopen
- Je kan niet de Europese PAL games spelen totdat de modchip er is en die is niet verkrijgbaar vanaf de launch.
- Tot die tijd moet je dus ook nog je games importeren.
- En je moet ook nog een voltage converter hebben..

Duur grapje wordt dat.

Ik wacht rustig totdat de GC in Europa uitkomt (in de lente). Er gaan geruchten rond van 1 maart (zelfde datum als de N64 launch) en 8 maart (4 games staan dan geplanned voor wereldwijde release)..

Verwijderd

Topicstarter
sorry uwe hoogheid, heel erg veel dank voor uw reply

maar dan vraag ik me nog af hoe het zit met de amerikaanse gc, die komt uit op 18 november, kijk dat ie japanse niet werkt dat snap ik wel, maar de amerikaanse zou het misschien nog wel doen met europese spellen, of niet?

Verwijderd

De Nintendo GameCube komt hier halverwege 2002 uit.
De NGC gaat zowieso minder kosten dan de PS2 en XBox.
Nintendo gaat zich meer richten op de meer volwassen games, maar daarom niet minder op het mario-genre.
Je kunt de NGC hier bestellen, bij elkaar ben je dan iets over de fl 1100,- kwijt.

Een modchip zal er zeker komen, alleen wat heb je daar aan wanneer de GC hier pas halverwege 2002 uitkomt.

Verwijderd

Topicstarter
daar heb ik dus ook al gekeken, maar dat is dus de japanse uitvoering. Mijn japans is niet echt goed, dus die valt af. Maar op 18 november komt de amerikaanse uit. Ben echt benieuwd of je spellen uit europa ook op die amerikaanse ngc kan spelen...

Verwijderd

Natuurlijk kun je geen Europese spellen op een Amerikaanse GC spelen |:( (en vice versa)

Het was eerst de bedoeling dat de gamecube niet regiogebonden zou worden, maar dat hebben ze toch maar wel gedaan. (in tegenstelling tot de Gameboy Advance)

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 20:55

Alpine

Twisted animator

Op maandag 15 oktober 2001 13:22 schreef AmonC het volgende:
sorry uwe hoogheid, heel erg veel dank voor uw reply

maar dan vraag ik me nog af hoe het zit met de amerikaanse gc, die komt uit op 18 november, kijk dat ie japanse niet werkt dat snap ik wel, maar de amerikaanse zou het misschien nog wel doen met europese spellen, of niet?
Nope. Amerika heeft namelijk hetzelfde TV systeem als Japan namelijk NTSC. NTSC heeft een andere resolutie dan PAL en NTSC heeft 60 Hz en PAL 50 Hz. Spellen en systemen worden hier op ingesteld. Vandaar dat Europa altijd als laatste aan de beurt is met releases omdat er extra veranderingen moeten worden aangebracht aan de systemen die voor Europa zijn.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op maandag 15 oktober 2001 13:27 schreef AmonC het volgende:
daar heb ik dus ook al gekeken, maar dat is dus de japanse uitvoering. Mijn japans is niet echt goed, dus die valt af.
Ik wil niet lullig doen hoor, maar de site van Lik-Sang is gewoon in het nederlands hoor (zelfs met de prijzen in NLG achter de $$$)

20*350ZO45°

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 13:37 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Ik wil niet lullig doen hoor, maar de site van Lik-Sang is gewoon in het nederlands hoor (zelfs met de prijzen in NLG achter de $$$)
De spellen zijn niet Nederlands, Handleiding niet etc.. |:(

Verwijderd

Op de site van Lik-Sang kun je instellen welk valuta je wilt zien naast de "$". (dus het wordt dan automatisch voor je omgerekend)

Verwijderd

Topicstarter
japans in de spellen bedoel ik natuurlijk..

maar ik heb voor de n64 zo'n drjunior gehad, en toen kon ik op mijn tv gewoon amerikaanse spellen spelen en toen kwam er op het beeld ntsc te staan. Dus me tv kan het wel aan. Stel ik koop zo'n amerikaanse ngc, en dan komt ie in europa ook uit. dan zou ik hem via zo'n chip wel om kunnen bouwen dan?

Verwijderd

De Japanse GC spelen zijn inderdaad ook ingame helemaal Japans, net als het GC menu v/d console zelf. (maar dat boeit niet)

Verwijderd

Topicstarter
iemand die iets meer weet over modchips?

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

markvt

Peppi Cola

www.psxshop.com

die hebben meestal het eerste die modchip zooi, (is een nederlands bedrijf dus onder rembours)

heb nog nooit problemen met ze gehad.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dinsdag 16 oktober 2001 11:06 schreef markvt het volgende:
www.psxshop.com

die hebben meestal het eerste die modchip zooi, (is een nederlands bedrijf dus onder rembours)

heb nog nooit problemen met ze gehad.
Die halen hun spullen van Lik-Sang, dus denk dat Lik-Sang ze echt wel wat eerder heeft dan die PSXshop.

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
eigenlijk is die amerikaanse ngc niet veel goedkoper dan de japanse, jammer is dat :(
Pagina: 1