en weer verder, van deel 4 naar beneden...
['GoT-mierenneuk-mangel' modus]
Ho wacht, ik zie helemaal geen Stuffis Generalis, Nieuws, Sport, TV & Muziek of Huiskamer staan!....
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-forums geplaatst hebt (alle forums behalve LA en SU).... Mocht het echt de spuigaten uitlopen, dan kun je een temp-ban voor HK of SG krijgen totdat de boel weer op orde is.
Tech-Post? Ik denk niet dat ik dat snap?
Wat is een tech post ? Dat is een post in een van de tech fora: d.w.z. alle fora behalve General Chat (m.u.v. W&L), Lieve Adjes , Moddereter forum en Stoute Usertjes.... Post met Ik ook, welles/niets, Goh, gek hoor, worden niet gewaardeerd....
hmm, beetje vaag hier, eerst zijn de techforums "alle formus behalve LA en SU" en iets naar beneden zijn de techforums "alle fora behalve General Chat (m.u.v. W&L), Lieve Adjes , Moddereter forum en Stoute Usertjes" kon wel es verwarrend werken... en nog iets, kan je voor je tech non-tech ratio alleen maar temp bans krijgen?? hmm en dan nog maar even wat; het moet zijn "Post
s met..." En dan nog wat algemeens; let op gebruik van meervouden "fora" en "forums", moooiste is om voortdurend et zelfde te gebruiken...
Profile:.... Ook kun je hier usericons instellen waarover hier meer. icons en signatures (sigs) kunnen de reden zijn van flames en dergelijke. Hou daarom een beetje rekening met de rest van de aanwezigen..... GoT behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om user icons zonder opgaaf van reden te weigeren, verwijderen of veranderen.
"Icons" met een hoofdletter, en de punt tussen "dergelijke" en "Hou" kan beter een komma worden... oh ja, voor "verwijderen" en "veranderen" ook ff "te" staat mooier.
En als ik een link of iets dergelijks in m'n post wil plakken?.... Wel kan je de welbekende UBB-code gebruiken, echter niet allemaal....
"Je kan niet allemaal de code gebruiken"? isj niet goed, "je kan niet alle UBB-code gebruiken" is beter... let in dit stukje ook even op de layout, [enter] etc..
Ennuh... plaatjes? Hoe kan ik die invoegen?....Zorg er wel voor dat het plaatje ergens op een vrij bereikbare webserver staat! Een link als C:\Mijn Documenten\Directory\Plaatje.jpg zal niet werken.
http://picserv.mediamonks.net als goede image hoster noemen???
Tof die usericons! Maarreh hoe groot mag ie maximaal zijn?....Ook icons kunnen de reden zijn van flames en dergelijke. T/M ....Voor mensen met een mindere verbinding is het dus aan te raden om geen icons te laten zien of alleen upload icons.
beetje dubbel, staat een stukje naar boven ook al...
Nou wil ik alles weten over MP3/DivX en andere compressiemethoden....Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je post dus aankomen met 'sorry ik wist het niet' is geen optie.
na "post" een komma....

En mag ik dan wel zeggen wat ik vind van mijn Zimbabwaanse buurman?.... Er zijn instanties op Internet als het Meldpunt Discriminatie Internet dat gelijk met politie en boetes dreigt als ze ook maar het vermoeden hebben dat er iets niet in de haak is en voor je het weet, hebben wij gedonder....
beetje lange vervelende zin, ten eerste: "instanties op Internet
zoals het Meldpunt Discriminatie Internet
die gelijk met politie en boetes
dreigen als ze ook" verder zou ik na "haak" een punt zetten en de van de rest een aparte zin maken...
Hej, ik heb een mafkees gevonden die voor mijn onlinetijd wil betalen, maar dan moet ik ook anderen overhalen om mee te doen.
De laatste tijd ....
de laatste tijd? heb et vermoeden dat et juist alweer wat 'uit' begint te raken? zowieso zo min moeglijk tijdbepalingen gebruiken, scheelt updaten...
(Soft-air) guns/spudguns ook niet?
"ook niet" ?? beetje vreemde titel als je bedenkt dat dit "Dit lijkt me de ideale plaats om voor ons bedrijfje een systeembeheerder te werven!" de voorgaande titel was... Oh en btw: zag laatst iets over NerfGuns waar ook een discussie over was, staat niks van in de FAQ
Wordt er ook nog op ons gelet?....
Hoofdgroepadmins: Dit zijn de verantwoordelijken van een hoofdgroep. Deze persoon kan users hetzelfde als een HGM maar ....
"kan users hetzelfde" ????
Bannen? Kan dat zomaar dan?
klinkt net alsof in het stukje daarbobven al over bannen wordt gesproken terwijl dat alleen over waarschuwingen gaat...
Jullie willen wel een hoop van ons weten zeg; een e-mailadres, hoe oud we zijn, wat we doen, onze opleiding, ICQ-nummer etc. Wat moeten jullie daarmee?
.... dan, maar dat e-mailadres kan je verbergen voor andere users als je dat wilt. Maar het kan ....
2 keer "maar" vlak achter elkaar, is minder netjes...
[/'GoT-mierenneuk-mangel' modus]
er komt nog een beetje meer, dat gebeurt alleen niet nu, maar een volgende keer...
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"