Toon posts:

Ik ben een Rechts-Extremist ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In dit topic:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/287907

Beschuldigt Koekoeksjong mij van het feit
dat ik een rechts-extremist zou zijn, nou dat is in mijn ogen een diepe belediging en zeker zwaarder als iemand "een stuk vuil" noemen.

Hier heb ik een tijdje over nagedacht en heb besloten toch maar dit topic teplaatsen temeer omdat hij zelf heeft laten zien zich enorm gauw op zijn teentjes getrapt te zijn en bij het minste geringste gauw zijn gelijk wil halen bij de Modjes, dus doe ik dat ook maar.

Nou ik ben diep beledigt door deze uitspraak van hem en verwacht dan ook dat er aktie word ondernomen, ik ben geen rechts-extremist en heb vele buitenlandse vrienden en trek het mij aan als iemand mij probeert zwart te maken op een manier als deze.

Hier volgt de quote:
Op zondag 14 oktober 2001 17:05 schreef koekoeksjong het volgende:

Als iedereen zo'n 'normale-burger' als jij zou zijn Bazza, dan hadden we hier een extreem-rechts bewind en dat is iets dat 'normale' burgers gelukkig niet willen gezien hun stemgedrag... :)

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op maandag 15 oktober 2001 10:21 schreef BAZZA het volgende:
In dit topic:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/287907

Hier heb ik een tijdje over nagedacht en heb besloten toch maar dit topic teplaatsen temeer omdat hij zelf heeft laten zien zich enorm gauw op zijn teentjes getrapt te zijn en bij het minste geringste gauw zijn gelijk wil halen bij de Modjes, dus doe ik dat ook maar.
Laag, heel laag van je.
Dit soort praktijken gebeurt al veel te veel in de wereld: oog om oog...

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

waarom vechten jullie het niet over ICQ of mail uit?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 10:25 schreef Nielsz het volgende:

Laag, heel laag van je.
Ja, erg he ? :)

Misschien dat Koekoek nou ook even inziet hoe onzinnig zijn topic was ;) heb ook nog geen reactie van hem gehad :?

Verwijderd

Nou, ik heb begrepen dat je bv. hier herhaalderlijk racistische uitspraken hebt gedaan. Dat is behoorlijk rechts. En men zou kunnen vinden dat dat best extreem is.

:)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:21
wat een gezeik zeg :Z |:(

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 10:29 schreef HlpDsK het volgende:
Nou, ik heb begrepen dat je bv. hier herhaalderlijk racistische uitspraken hebt gedaan. Dat is behoorlijk rechts. En men zou kunnen vinden dat dat best extreem is.

:)
:z

Dat zou je op zijn best facisme kunnen noemen,
op Duitsers aftgeven is trouwens meer een volkssport als een politieke gedachte :)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Stem jij op GroenLinks dan :?

* Gardocki had niet die indruk :)

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 10:31 schreef Smoothy_ het volgende:
Stem jij op GroenLinks dan :?

/me had niet die indruk :)
Heb nog nooit gestemt in de Nederlandse verkiezingen
(ben pas 20 dus heb nog niet mogen stemmen)

en nee ik zou geen GL stemmen maar VVD of D66 ;)

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:51
Kun je dat niet beter zelf met koekoeksjong uitpraten? Om nou beide hier voor elke opmerking bij de modjes te gaan 'huilen' (no offence, dit is een beetje gechargeerd) lost weinig op imho.
Tja, vind je nu zelf echt dat een houding als 'pietje wilt om het geringste zijn gelijk halen, dus doe ik het ook lekker' de manier is hoe je je op dit forum wilt profileren? :?

Ik zou zeggen, tel eens rustig tot 10 en probeer de opmerking van koekoeksjong te negeren. Of probeer op de één of andere manier de verstandshouding met koekoeksjong te verbeteren (dat moet natuurlijk wel van 2 kanten komen).

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 10:31 schreef BAZZA het volgende:

[..]

op Duitsers aftgeven is trouwens meer een volkssport als een politieke gedachte :)
Desalniettemin blijft het discriminatie. En dit is zomaar 1 topic dat me te binnen schiet, en vast niet het 'beste' voorbeeld. We weten allemaal dat je bepaalde meningen hebt. En dat die niet allemaal erg vredelievend zijn jegens sommige anderen.

Nou is daar op zich niks mis mee, want iedereen mag z'n mening hebben. Maar soms gaan mensen hier net wat te ver met het uitten van die mening waardoor je anderen kwets. En jij zit af en toe op z'n minst op het randje :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 10:34 schreef sewer het volgende:
Ik zou zeggen, tel eens rustig tot 10 en probeer de opmerking van koekoeksjong te negeren. Of probeer op de één of andere manier de verstandshouding met koekoeksjong te verbeteren (dat moet natuurlijk wel van 2 kanten komen).
Ja... ik heb al mijn excuus aan hem aangeboden omdat mijn opmerking misschien enigzins "bot" was, heb er nog geen reactie op gehad by the way.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 10:36 schreef HlpDsK het volgende:
Desalniettemin blijft het discriminatie. En dit is zomaar 1 topic dat me te binnen schiet, en vast niet het 'beste' voorbeeld. We weten allemaal dat je bepaalde meningen hebt. En dat die niet allemaal erg vredelievend zijn jegens sommige anderen.

Nou is daar op zich niks mis mee, want iedereen mag z'n mening hebben. Maar soms gaan mensen hier net wat te ver met het uitten van die mening waardoor je anderen kwets. En jij zit af en toe op z'n minst op het randje :)
Tja ik zeg misschien wat eerder wat andere alleen denken...

en maak nog weleens een "grapje" die bij sommige wat harder overkomt...

valt me wel op dat dat buiten Amsterdam vaak niet begrepen word (misschien zit dan in de cultuur :? )

maar ben geen racist.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12 15:12
Op maandag 15 oktober 2001 10:31 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Als je op Duitsers afgeeft ben je geen fascist hoor! Ik heb even die topic bekeken waarin je een waarschuwing kreeg maar kan er niks rascistisch in ontdekken hoor....

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 10:39 schreef BAZZA het volgende:

[..]

valt me wel op dat dat buiten Amsterdam vaak niet begrepen word (misschien zit dan in de cultuur :? )

maar ben geen racist.
Ik zit nu al een tijdje na te denken wat dat met amsterdam heeft te maken maar ik ben er nog niet uit :)
Explain me, want vriendje is een amsterdammer, m'n moeder is een amsterdamse, schoonouders zijn amsterdammers, mijn opa is een amsterdammer, nah ik ben een halve amsterdammer (in eindhoven ging ik door voor echte amsterdammer wegens mijn accent :? )
Dus ik ben wat gewend, maar mogen het duidelijk zijn wat mijn standpunt is in dit soort dingen...

Als je weet dat zulke 'grapjes' mensen kunnen kwetsen, heb je dan niet een keuze om er eventueel mee te stoppen :?

En je rechtvaardigt het er niet mee door te zeggen: "Tja ik zeg misschien wat eerder wat andere alleen denken"
Jij hebt jou gedachtes, aan jou de keus om ze te uiten, en er eventuele consequenties van onder ogen te zien indien je mogenlijk fout zit...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 11:12 schreef Llewella het volgende:

Ik zit nu al een tijdje na te denken wat dat met amsterdam heeft te maken maar ik ben er nog niet uit :)
Explain me, want vriendje is een amsterdammer, m'n moeder is een amsterdamse, schoonouders zijn amsterdammers, mijn opa is een amsterdammer, nah ik ben een halve amsterdammer (in eindhoven ging ik door voor echte amsterdammer wegens mijn accent :? )
Dus ik ben wat gewend, maar mogen het duidelijk zijn wat mijn standpunt is in dit soort dingen...

Als je weet dat zulke 'grapjes' mensen kunnen kwetsen, heb je dan niet een keuze om er eventueel mee te stoppen :?

En je rechtvaardigt het er niet mee door te zeggen: "Tja ik zeg misschien wat eerder wat andere alleen denken"
Jij hebt jou gedachtes, aan jou de keus om ze te uiten, en er eventuele consequenties van onder ogen te zien indien je mogenlijk fout zit...
Amsterdammers zijn wat direkter als bv: Limburgers/Belgen,

Heb zelf ooit eens een enorm verbouwereerde Belg gezien toen een Amsterdammer hem uitschold voor "kankerlijer"

dat het misschien niet gemeend was kwam bij hem niet op, een cultuur verschil dus.

en ja nu komen de posts dat kanker een erge ziekte is, ja dat weet ik ook wel en gebruik het woord zel ook niet ;)

en altijd maar politiek correct doen is erg vermoeiend en haalt alle lol uit het leven, ik ken ook nog wel wat leuke annekdotes/grappen over Nederlanders maar die zal ik hier maar niet vertellen :P

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:25

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Op maandag 15 oktober 2001 10:25 schreef Nielsz het volgende:
Laag, heel laag van je.
Waarom is dit laag? Dus koekoek is niet laag? Erg jammer.

edit: Ik bedoel hier eigenlijk meer mee te zeggen dat het nogal makkelijk schijnt te zijn om mensen die rechtser dan D66 stemmen van "fout" gedrag te beschuldigen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op maandag 15 oktober 2001 11:26 schreef Hillie het volgende:

[..]

Waarom is dit laag? Dus koekoek is niet laag? Erg jammer.
Dat zeg ik niet.
Ik vindt het laag dat als iemand iets bij je 'flikt' dat je dan meteen binnen een paar dagen een opmerking 'zoekt' die vergelijkbaar is, en dan het lekker terug gaan doen. DAT is errug laag ja.

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 10:46 schreef Bigfoot72 het volgende:

[..]

Als je op Duitsers afgeeft ben je geen fascist hoor! Ik heb even die topic bekeken waarin je een waarschuwing kreeg maar kan er niks rascistisch in ontdekken hoor....
Volgens mij is daar het nodige verwijderd.

• sewer
Op maandag 15 oktober 2001 11:18 schreef BAZZA het volgende:
en altijd maar politiek correct doen is erg vermoeiend en haalt alle lol uit het leven, ik ken ook nog wel wat leuke annekdotes/grappen over Nederlanders maar die zal ik hier maar niet vertellen :P
Dat je het leuk vindt om af en toe te provoceren en te generaliseren kan natuurlijk, en volgens jou moet dat ook kunnen. Maar dan is het wel vreemder dat je meteen begint te piepen als iemand jou extreem-rechts noemt.

Je moet toch toegeven dat je vaak nogal rechtse en generaliserende stellingen dropt (nog niet sprekend over het overdreven amerikaanse chauvinisme en anti oosterse opmerkingen). Op zich heb ik daar geen problemen mee (ook al ben ik vrij links georienteerd), er zou ook geen lol aan zijn als iedereen precies hetzelfde over alles denkt.

Maar wie de bal kaatst, kan hem ook terugverwachten. Ik schat jou ook als nogal rechts in (niet extreem-rechts natuurlijk). Maar of je datgene wat je schrijft ook echt meent of alleen doet om reacties uit te lokken cq tegen het 'politiek verantwoorde meningen' in te gaan is natuurlijk moeilijk in te schatten (bijv. in je redelijk anti-duitse houding in het topic aangehaald door HlpDsk).

edit:
Typo's weggewerkt

• Hillie

Hillie

Op maandag 15 oktober 2001 11:28 schreef Nielsz het volgende:
Dat zeg ik niet.
Ik vindt het laag dat als iemand iets bij je 'flikt' dat je dan meteen binnen een paar dagen een opmerking 'zoekt' die vergelijkbaar is, en dan het lekker terug gaan doen. DAT is errug laag ja.
Ik vind het wel begrijpelijk. Want, om ff eerlijk te zijn hoewel ik koekoek een aardige gast vind, ik vond het een enorme zeik-actie van 'em. Ik dacht toen ik het hier zag van "Nou nou, die BAZZA zal wat op z'n geweten hebben zeg!". Dat viel me nogal zwaar mee.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 11:28 schreef HlpDsK het volgende:

Volgens mij is daar het nodige verwijderd.
Nee, de opmerking over Duitsers die ik gemaakt heb staat er nog gewoon.

Er zijn geen posts van mij in dat draadje gewist voorzover ik kan zien ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 11:28 schreef sewer het volgende:
Je moet toch toegeven dat je vaak nogal rechtse en generaliserende stellingen dropt (nog niet sprekend over het overdreven amerikaanse chauvinisme en anti oosterse opmerkingen). Op zich heb ik daar geen problemen mee (ook al ben ik vrij links georienteerd), er zou ook geen lol aan zijn als iedereen precies hetzelfde over alles denkt.
Zelf ben ik tegen: terrorisme/fundamentelisme/onnondige schendingen van de mensenrechten en zie en probeer alles zeer pragmatisch te zien, en daar wind ik ook in mijn posts geen doekjes om,dat sommige mensen zich daar aan ergeren is vervelend voor ze.
Op maandag 15 oktober 2001 11:28 schreef sewer het volgende:
Maar wie de bal kaatst, kan hem ook terugverwachten. Ik schat jou ook als nogal rechts in (niet extreem-rechts natuurlijk). Maar of je datgene wat je schrijft ook echt meent of alleen doet om reacties uit te lokken cq tegen het 'politiek verantwoorde meningen' in te gaan is natuurlijk moeilijk in te schatten (bijv. in je redelijk anti-duitse houding in het topic aangehaald door HlpDsk).
"Anti Duitse houding" :?

Man met de immitaties van Duitse leden van het koningshuis zijn DJ's groot geworden en het is een volkssport net zoals Amsterdammers en Rotterdammers weleens op elkaar afgeven, heeft niks met echte haat of iets dergelijks te maken.

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:11
Op maandag 15 oktober 2001 11:39 schreef BAZZA het volgende:

Man met de immitaties van Duitse leden van het koningshuis zijn DJ's groot geworden en het is een volkssport net zoals Amsterdammers en Rotterdammers weleens op elkaar afgeven, heeft niks met echte haat of iets dergelijks te maken.
Tja, een geintje erover vind ik op zich wel kunnen (bijv de kuilen), maar er zijn best wel mensen die van Duitse afkomst zijn of Duitse vrienden/kennisen hebben. Die kunnen het best wel vervelend gaan vinden als ze de hele tijd 'afzeikerige' opmerkingen/geintjes tegenkomen.

Duitsers zijn over het algemeen ook normale/gewone mensen, net als Nederlanders, Fransen, Italianen, Turken, Chinezen, etc.

• sewer
Op maandag 15 oktober 2001 11:39 schreef BAZZA het volgende:

Ok, mijn laatste reactie. Ik zei ook 'redelijk anti-duitse houding', omdat ik met je eens ben dat het in die thread inderdaad reuze meeviel.

Dat jij het ziet als een volkssport is leuk en aardig, maar voor de rest niet echt interessant imho. Het blijft gewoon discriminatie. Als het bijv. in Amsterdam normaal is om lui als kankerlijers uit te schelden (zie jouw post een stukje hoger met die verbrouwereerde belg), wilt nog niet zeggen dat je het hier kunt doen omdat het bij de 'cultuur van de Amsterdammers hoort die direct zeggen waar het op staat etc'. Hier zou het gewoon een flame zijn, ook al stelt zo'n opmerking in Adam niets voor.

Zelfde geldt voor het generaliseren van buitenlanders, of het nou turken, belgen of duitsers zijn. Je geeft een volk een eigenschap mee (stelen, lui, etc), alleen maar op het feit dat iemand daar geboren is...

• Hillie

Hillie

Op maandag 15 oktober 2001 11:51 schreef Sassie het volgende:
Tja, een geintje erover vind ik op zich wel kunnen (bijv de kuilen), maar er zijn best wel mensen die van Duitse afkomst zijn of Duitse vrienden/kennisen hebben. Die kunnen het best wel vervelend gaan vinden als ze de hele tijd 'afzeikerige' opmerkingen/geintjes tegenkomen.
Ik let al niet eens meer op berichten als "Amerikanen zijn rechtse rednecks die alles kapot willen schieten en zo onnadenkend als ik weet niet wat zijn". Waarom ik me om dat soort berichten druk zou kunnen maken? M'n vriendin is Amerikaans.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik ken ook Duitsers hoor, met Duitsers onder de 75 heb ik geen enkel probleem ;)
Duitsers zijn over het algemeen ook normale/gewone mensen, net als Nederlanders, Fransen, Italianen, Turken, Chinezen, etc.
Tuurlijk, heb ook een Italiaanse vriendin die nou alle grapjes over de maffia en spagetti nou wel kent :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 11:52 schreef sewer het volgende:
Dat jij het ziet als een volkssport is leuk en aardig, maar voor de rest niet echt interessant imho. Het blijft gewoon discriminatie. Als het bijv. in Amsterdam normaal is om lui als kankerlijers uit te schelden (zie jouw post een stukje hoger met die verbrouwereerde belg), wilt nog niet zeggen dat je het hier kunt doen omdat het bij de 'cultuur van de Amsterdammers hoort die direct zeggen waar het op staat etc'. Hier zou het gewoon een flame zijn, ook al stelt zo'n opmerking in Adam niets voor.
Het leven is in de praktijk nou eenmaal wat anders al in theorie ;)
Op maandag 15 oktober 2001 11:52 schreef sewer het volgende:

Zelfde geldt voor het generaliseren van buitenlanders, of het nou turken, belgen of duitsers zijn. Je geeft een volk een eigenschap mee (stelen, lui, etc), alleen maar op het feit dat iemand daar geboren is...
Zie een reactie van mij hierboven.

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 11:54 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Ja ik ken ook Duitsers hoor, met Duitsers onder de 75 heb ik geen enkel probleem ;)
[..]

Tuurlijk, heb ook een Italiaanse vriendin die nou alle grapjes over de maffia en spagetti nou wel kent :P
hmmm mijn oma is 76 geloof ik...
Tis dat je er een smilie achter zet ;)

Maar het is gewoon een opmerking die een beetje overbodig is...
Ondanks je smilie kan het mensen kwetsen...

• Hillie

Hillie

Op maandag 15 oktober 2001 12:53 schreef Llewella het volgende:
hmmm mijn oma is 76 geloof ik...
Tis dat je er een smilie achter zet ;)

Maar het is gewoon een opmerking die een beetje overbodig is...
Ondanks je smilie kan het mensen kwetsen...
Dan moet je niet op fora komen. Een smiley is om aan te geven dat het grappig bedoeld is, of niet serieus genomen moet worden.

Misschien heeft de ChristenUnie nog een leuk forum waar iedereen elkaar tot in den treure respecteert. :) (kijk, smiley, was niet serieus bedoeld. Geef me gerust een waarschuwing of zeik me af hoor.)

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 13:07 schreef Hillie het volgende:

[..]

Dan moet je niet op fora komen. Een smiley is om aan te geven dat het grappig bedoeld is, of niet serieus genomen moet worden.

Misschien heeft de ChristenUnie nog een leuk forum waar iedereen elkaar tot in den treure respecteert. :) (kijk, smiley, was niet serieus bedoeld. Geef me gerust een waarschuwing of zeik me af hoor.)
Je hebt het toch niet tegen mij in persoon he!?
Zowieso zeg je nu iets waar regelrecht mijn haren van overeind gaan staan maar gelukkig de smilie is er weer :)

Feit is, dat er generaliserende dingen worden gezegd die gewoon geen onderbouwing hebben, en ook niet voor waarheid aangenomen kunnen worden...
Als er toevallig iemand uit de bedoelende gegeneraliserende groep het desbetreffende leest en het voor degene totaal geen weerklank is met zijn eigen ervaringen/achtergrond en er wel dusdanig negatieve uitingen over worden gedaan kan ik me goed voorstellen dat degene gewoon gekwetst kan raken...

Sommige dingen liggen gewoon erg gevoelig, omdat het mogenlijk is dat degene al eerder met dergelijke generalisatie te amken heeft gehad in negatieve zin en daardoor het nog harder aankomt door de 'bevestigende' waarde...

^^^ dat heet politiek correct lullen ofzow, ik heb iig nu bewezen dat ik echt de politiek in kan :P ;)

Verwijderd

ik vind StratoS_v2.0 echt een grote lul en zou hem het liefst al zijn tanden uit zijn bek rammen omdat hij zo'n gore idioot is die geen flikker van computers af weet :)

(maar heeft wel een smilie he dus is niet serieus als een flame bedoelt)

nee probeer niet echt een punt te maken.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 15 oktober 2001 13:35 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
ik vind StratoS_v2.0 echt een grote lul en zou hem het liefst al zijn tanden uit zijn bek rammen omdat hij zo'n gore idioot is die geen flikker van computers af weet :)

(maar heeft wel een smilie he dus is niet serieus als een flame bedoelt)

nee probeer niet echt een punt te maken.
Jij ook al ? ;)

Nee, ik snap wat je bedoelt. Er wil nog weleens de illusie heersen dat een smilie alles wat je zegt goedmaakt, wat niet zo is in mijn optiek. Echter, alles draait om spelen met woorden en de een is daar beter in als de ander.

Aannames zijn fataal.

• Hillie

Hillie

Op maandag 15 oktober 2001 13:17 schreef Llewella het volgende:
Je hebt het toch niet tegen mij in persoon he!?
Zowieso zeg je nu iets waar regelrecht mijn haren van overeind gaan staan maar gelukkig de smilie is er weer :)
Niet direct, meer algemeen, maar dus ook tegen jou. :)

Tja, weer zeg ik dat je niet alles te serieus moet nemen. Sommige mensen zien GoT als hun 2e leven (even buiten beschouwing latend of jij dat ook doet), maar dat lijkt me niet het slimste plan.
Feit is, dat er generaliserende dingen worden gezegd die gewoon geen onderbouwing hebben, en ook niet voor waarheid aangenomen kunnen worden...
Als er toevallig iemand uit de bedoelende gegeneraliserende groep het desbetreffende leest en het voor degene totaal geen weerklank is met zijn eigen ervaringen/achtergrond en er wel dusdanig negatieve uitingen over worden gedaan kan ik me goed voorstellen dat degene gewoon gekwetst kan raken...
Dat soort dingen kom je in elk soort discussie tegen. Is natuurlijk ook zo dat je kunt stellen dat dingen die uit iemands eigen ervaring/achtergrond komen, niet als generalisatie voor complete probleemgroepen gebruikt kunnen worden.
Sommige dingen liggen gewoon erg gevoelig, omdat het mogenlijk is dat degene al eerder met dergelijke generalisatie te amken heeft gehad in negatieve zin en daardoor het nog harder aankomt door de 'bevestigende' waarde...
Ook weer iets wat je in iedere discussie tegen kunt komen. Het lijkt me het beste dat, wanneer je van jezelf weet dat je bepaalde onderwerpen erg slecht trekt, je dergelijke onderwerpen mijdt.
^^^ dat heet politiek correct lullen ofzow, ik heb iig nu bewezen dat ik echt de politiek in kan :P ;)
Ja hoor, je weet het mooi te verwoorden. Ik weet van mezelf, wegens mijn soms ietwat directe karakter :), dat ik niet echt geschikt ben voor politiek. Misschien trek je nog wat stemmen. De mijne niet, tenzij we natuurlijk prive wat regelen! :D (weer die smiley, niet te serieus nemen dus! ;))

• Hillie

Hillie

Op maandag 15 oktober 2001 13:46 schreef GaMeOvEr het volgende:
Nee, ik snap wat je bedoelt. Er wil nog weleens de illusie heersen dat een smilie alles wat je zegt goedmaakt, wat niet zo is in mijn optiek. Echter, alles draait om spelen met woorden en de een is daar beter in als de ander.
Daar draait het inderdaad om. Maar goed, niet iedereen kan hier goed uit de context lezen (of wil het niet kunnen).....

Verwijderd

Jesus, wat kunnen sommige mensen toch overdrijven, en dan met name de vrouwelijke personen.
(of is dat ook discriminatie? :))

• JT
  • Laatst online: 21:38

JT

VETAK y0

Op maandag 15 oktober 2001 10:39 schreef BAZZA het volgende:

[..]

maar ben geen racist.
Ik snap je. M'n ouders zijn beide Amsterdams en ik zelf ook wel een beetje.

Maar wat een gezeik over racisme. Ik heb ook genoeg gekleurde vrienden, boeit me niks.

Maar er zijn zeker wel problemen naar Nederland gehaald door hier zoveel allochtonen naartoe te halen. En ga nou niet zeggen van niet, want wil jij zeggen dat de cijfers van het CBS en de nieuwsberichten nep zijn ?

Nou zeg ik niet dat er geen blanken zijn die iets doen, daar zijn er genoeg van. Maar het is nou eenmaal zo dat dat cijfer onder allochtonen veel hoger liggen ! En als die mensen hier komen, geen probleem. Maar laat ze zich dan wel gedragen en hun kinderen in toom houden, want bij de oudere allochtone bevolking valt het wel mee.

En wat ik helemaal huichelachtig vind, is dat als je ook maar iets in het openbaar zegt, je gelijk voor racist word uitgemaakt. Maar moet je is kijken hoe mensen onderling lullen :r

Maar tussen echte racisme en grapjes zit een verschil. Als ik een geintje over een turk maak, dan ben ik racist en kijkt de hele school me na. Maakt een turk een geintje over Nederlanders, dan word het raar gevonden dat ik hem daarop aankijk(iets wat ik helemaal niet zou doen, ze mogen zoveel gein over Nederlanders maken als ze willen).

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1