GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Kijk in de specs van de betreffende spelers dat scheelt namelijk van type tot type, de ene is er voor gemaakt de andere niet.
Meestal is het wel hoe nieuwer de speler hoe eerder ze cd-recordables kunnen afspelen. Ook scheelt de kleur van de cd-recordables, blauw gaat slechter dan zilver enz enz enz enz...
Meestal is het wel hoe nieuwer de speler hoe eerder ze cd-recordables kunnen afspelen. Ook scheelt de kleur van de cd-recordables, blauw gaat slechter dan zilver enz enz enz enz...
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Ja kijk dat soort info wil ik weten. maar zijn er nog specifieke merken in de markt die bekend staan om hun cdspelers die cd-r aflezen? MERKEN MERKEN MERKEN!!! hehe maar ja ik hoorde al dat JVC behoorlijk goed is en Pioneer ook... maar ja dan heb je ook duurdere merken als Clarion enz. maar lezen die ook cd-r's?Op maandag 15 oktober 2001 10:52 schreef MRic3 het volgende:
Kijk in de specs van de betreffende spelers dat scheelt namelijk van type tot type, de ene is er voor gemaakt de andere niet.
IMHO is het gewoon aangeraden altijd een autoradio van Pioneer te hebben... die zijn goed in het maken van die dingen...Op maandag 15 oktober 2001 10:17 schreef Yuri het volgende:
Zeg welke autoradio/cdspelers zijn perfect om CD-R aftespelen? Want bijv. Sony pakt ze niet... en philips volgens mij beter! Dus wat zeggen jullie?
owhja, en ze lezen nog cdr's ook
Leeg - Sinds 20180907
hier een sony, geen prob, ook niet met rw.s.. alle maten die ik ken met een sony hebben geen problemen...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
In de AutoWeek van deze week staat een test waar ook in wordt gemeld of zo'n ding CD-R en CD-RW slikt. Is wel off-line content, weet niet of je dat aankan?
Verwijderd
de pioneer van mn pa die werkt op cd-r...
je mot sowieso voor pioneer gaan... de rest suxed
je mot sowieso voor pioneer gaan... de rest suxed
Inderdaad, Pioneer.
Al moet ik zeggen dat die Sony Xplod's me ook wel aantrekken, maar jah, ik wil wel m'n CD-Rs
Al moet ik zeggen dat die Sony Xplod's me ook wel aantrekken, maar jah, ik wil wel m'n CD-Rs
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
hehehe ik wou em dadelijk net gaan kopen hehe!Op maandag 15 oktober 2001 11:19 schreef Mart! het volgende:
In de AutoWeek van deze week staat een test waar ook in wordt gemeld of zo'n ding CD-R en CD-RW slikt. Is wel off-line content, weet niet of je dat aankan?
Maar jullie zeggen dus dat Pioneer het beste is...Op maandag 15 oktober 2001 13:24 schreef thefirstikke het volgende:
Ik weet wel dat alle niewste types van pioneer CD-R's en CD-RW's ondersteunen.
maar wat is nou het beste gezien Prijs vs. Kwaliteit??
en kan je gezien de technologische vooruitgang nu ook wel zeggen dat er erg slechte autoradio's zijn onder de A-merken (Sony/Pioneer/Kenwood/JVC/Clarion/JBL)
Me bro had eerst een Sony, en sinds kort een JVC. Nou, in vergelijking met de JVC klinkt de Sony erg slecht..
Pioneer heb ik geen ervaring mee , ken wel iemand die er 1 heeft, maar die heeft standaard speakers. Klinkt wel aardig, maar als het goed moet klinken moet je wel wat meer/betere speakers hebben + suppie.
Is verder iets met MP3 niet intressant
Pioneer heb ik geen ervaring mee , ken wel iemand die er 1 heeft, maar die heeft standaard speakers. Klinkt wel aardig, maar als het goed moet klinken moet je wel wat meer/betere speakers hebben + suppie.
Is verder iets met MP3 niet intressant
Verwijderd
K Heb zelf een pioneer (frontloader) en die heeft geen enkel probleem met CD-R's. En nog een fantastisch geluid ook!
Het was zelfs zo erg dat m'n huiskamer knetterflat (philips, ja,ja we maken allemaal fouten
)er meer problemen mee had dan m'n Pioneer in de auto.
Nu voor in de huiskamer ook een Pioneer en alles werkt perfect!
Het was zelfs zo erg dat m'n huiskamer knetterflat (philips, ja,ja we maken allemaal fouten
Nu voor in de huiskamer ook een Pioneer en alles werkt perfect!
mijn pioneer 3100r slikt zelf cdrw zonder problemen
24x sf175s + gw5000-dt op oost
Mooi werk! Dat moest ik ff weten.... een van jullie bekent met die chameleon van JVC?? Erg leuk ding eur!
Mijn Kenwood slikt CD-R en CD-RW zonder problemen... Typenr. weet ik niet zo, moet ik morgen ff kijken...
Ohja, en ook een heerlijk geluidje...
Ohja, en ook een heerlijk geluidje...
Pagina: 1