Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...
Misschien dat je even terug kan gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt? Of anders contact opnemen met Psion (als die nog bestaan in Nederland - dacht het wel)?
Dit lijkt me ee hardwareprobleem waar je zelf weinig of niets aan kan doen. Of ja, je kan proberen een hard reset uit te voeren (als Psions die optie hebben), waarbij ook alle software e.d. verwijderd wordt. Lijkt me niet dat dat gaat werken, maar je kan het allicht proberen voor je een nieuwe gaat eisen
Dit lijkt me ee hardwareprobleem waar je zelf weinig of niets aan kan doen. Of ja, je kan proberen een hard reset uit te voeren (als Psions die optie hebben), waarbij ook alle software e.d. verwijderd wordt. Lijkt me niet dat dat gaat werken, maar je kan het allicht proberen voor je een nieuwe gaat eisen
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Probleem met de kabel tussen scherm en keyboard...
*duur* probleem....
*duur* probleem....
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Het kunnen ook de beeldschermchips zijn.. die veroorzaken vaak die storing. die chips zijn heel zwak die zitten tussen je lcd en je case.
Maar het is logischer dat de kabel naar de klote is ja. dat gebeurde mij ook.. .
Weg psion
Maar het is logischer dat de kabel naar de klote is ja. dat gebeurde mij ook.. .
Weg psion
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Probleem is dat je schermkabel doorgebroken is. Opsturen naar psion, of los kabeltje bestellen en zelf solderen. Zelf doen kostte toendertijd toen ik het probeerde Fl 60,- , en heeft een tijd gewerkt, maar het was al rap einde voorstelling.
Pagina: 1