Toon posts:

Eizo 17inch monitor voor maar 150Euro ? een goeie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al een tijdje opzoek naar een goeie en goedkoop 17inch monitor.
op www.prijsindex.net kwam ik zo'n Eizo 17inch monitor tegen waarvan 2 types zijn de ene voor 149Euro en de andere voor 155Euro die staan op de volgende site

http://www.flectiondirect.com/total.cfm

zijn dat wel goeie monitoren ???

zelfs de Iiyama MF-8617T Vision Master 17 inch staat voor maar 170Euro.

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:44
eizo's zijn zeer goede monitoren

hoewel me dit type nix zegt ...

is wel erg goedkoop btw

Repareren doe je zo.

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 10:36

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Met die monitor is nix mis hoor! Ik heb er een bij hen besteld en hij staat hier voor me. Je moet je wel bedenken dat het geen nieuwe monitor is, maar een gebruikte die weer is opgeknapt voor zover dat nodig was. Je hebt wel een jaar garantie, dus dat is wel goed geregeld. Bij mij duurde het ongeveer een week voor ik hem binen had en voor het geld is het echt een goede monitor. Vooral leuk als je twee pc's hebt staan, is dat de f56 kan switchen tussen de bnc en de d-sub aansluitingen. Ik ben er tevreden mee. Als je een laag budget hebt is het een prima keus, als je alleen het beste wilt of de kick van iets nieuws uitpakken en neerzetten wilt ervaren moet je het 3of4-voudige uitgeven.

specs

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:31

fv

-------------------> hiero

Misschien wist je het natuurlijk al ;) , maar dit zijn wel allemaal 2de hands modellen. Dat hoeft niet verkeerd te zijn. Ik ben zelf heel erg tevreden (understatement :o ) met mijn 2de handse prof. Radius 21" monitor. (Same level als de top van Eizo) Koste 5 jaar geleden bijna 5000 DOLLAR :o !!!

/edit: Ha, Toki was me voor :)

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 01:04 schreef De_Flexe_Toki het volgende:
Met die monitor is nix mis hoor! Ik heb er een bij hen besteld en hij staat hier voor me. Je moet je wel bedenken dat het geen nieuwe monitor is, maar een gebruikte die weer is opgeknapt voor zover dat nodig was. Je hebt wel een jaar garantie, dus dat is wel goed geregeld. Bij mij duurde het ongeveer een week voor ik hem binen had en voor het geld is het echt een goede monitor. Vooral leuk als je twee pc's hebt staan, is dat de f56 kan switchen tussen de bnc en de d-sub aansluitingen. Ik ben er tevreden mee. Als je een laag budget hebt is het een prima keus, als je alleen het beste wilt of de kick van iets nieuws uitpakken en neerzetten wilt ervaren moet je het 3of4-voudige uitgeven.
dank je ... ik hoef geen nieuwe monitor te hebben hoor, heb net een jaar geleden een Iiyama Vision Master Pro 450 gekocht, maar wil mijn 2de( 15inch) vervangen door wat grotere type ... dus.

maar, is het een goede beeld, scherp ? ik heb dan toch een jaar garantie. dus.

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Hmmmzzz kheb us op die site gekeken... enne
'een FRACTIE van de nieuwprijs!'
1e wat ik tegenkwam een 64MB dimm module voor 33piek!
Die zijn NIEUW dus voor f29,= te bestellen!!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Whoehahahhaa.... 1000 piek voor een pII233!!
kom op zeg.......
enne 350 piek voor zo'n EIZO-monitor 17' ik vind het nog een hoop geld... je kan beter op een veiling site oid strunen... ik heb de mijne (F77 21') voor 500 :9)

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 10:36

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Ik vind de scherpte prima en zeker als het een tweede "reserve" monitor voor je wordt voldoet het prima. Ik zou denk ik wel voor die van 155 euro gaan, 15 piek voor een betere dotpitch en hogere refreshrates is geen geld. Dan heb je net iets meer "bang for the buck".

specs

Pagina: 1