Op maandag 15 oktober 2001 09:16 schreef Hillie het volgende:
M'n pa heeft een oudere Brother Laserprinter, iets met een 720 ofzo. Z'n drivertjes waren niet helemaal ok met het uitprinten van pdfjes.
Ik heb hier een Brother HL-760. Echt enorm fijne printer met lage aanschafprijs (in verhouding tot andere laserprinters), en zuinig in verbruikskosten (zowel qua elektriciteit en toners)
Alleen bovenstaand probleem heb ik dus ook. Alleen had ik er zelf nog niet aan gedacht dat het een driverkwestie kon zijn

Mgoed... Ondanks dat probleem: Ik zou absoluut weer een brother kopen en geen HP (hoewel die ook goede printers leveren maar eigenlijk teveel 'naam' hebben en daarmee te duur zijn)
Mijn ervaring met brother is verder echt goed. Nog geen problemen gehad met de printer, terwijl hij nu al zo'n 4 jaar draait en al een tonertje of 20 erdoor heeft geragd... (ik zou niet weten hoeveel tien-duizenden pagina's); en tot nu toe 1 drum-unit heeft versleten.
Dus ik op zoek naar drivers. Blijk je op het net dezelfde te vinden als op de cd. Dat zijn uiteraard wel dezelfde klotedrivers uit '97. Leuke printers, die Brothers, maar je moet ook naar support kijken.
Hm... ik heb in de loop der jaren toch echt andere drivers neergehaald voor mijn printer; andere dan op de originele
diskettes (tja... bij mij dus geen cd meegeleverd, maar het beestje stamt uit de tijd dat diskettes nog werden gebruikt)
Verder heb ik dus echt nog geen enkele keer die support nodig gehad.....