• iGadget
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07-2025
Net terug van 2 heerlijke weken Turkije, wil ik dolgraag m'n kersverse vriendinnetje daar SMS'en. Maar elke keer via de GSM wordt een beetje prijzig, dus ik zoek nu een goeie inet pagina om naar haar te SMS'en (naar +90 dus).

mtnsms heeft geen overeenkomst met Turkcell, dus die komt niet aan. Weet iemand een pagina die wel werkt?
Thanx alvast...

"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"

Verwijderd

kijk anders eens op sms.pagina.nl :)
hoop dat je er iets aan hebt :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
SMSje kost toch gewoon 50 cent? Maakt niet uit waar naartoe, toch? Of is ze je geen 50 cent waard :)

• iGadget
Nah als ik net zoveel met 'r ga SMS'en als dat ik met mensen ICQ bijvoorbeeld... dan ben ik al snel 50 piek per dag kwijt. En dat geld stop ik liever in een vliegreisje richting Turkije :7

• iGadget
En b'sides... SMS'en via de GSM zuigt gewoon zwaar, ben je per bericht weet ik hoe lang bezig, terwijl ik via de pc een tiksnelheid heb van +/- 350 aanslagen per minuut.

• iGadget
mafiasven: mjah ik had gehoopt dat hier mensen rond zouden hangen die al met bepaalde sites goede ervaringen hadden, zodat ik niet 30 sites hoef te gaan uitproberen om er dan achter te komen dat 29 het niet doen.

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 01:02 schreef iGadget het volgende:
mafiasven: mjah ik had gehoopt dat hier mensen rond zouden hangen die al met bepaalde sites goede ervaringen hadden, zodat ik niet 30 sites hoef te gaan uitproberen om er dan achter te komen dat 29 het niet doen.
ow sorry ja ik sms via icq.. maar dat kan dus niet ?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Uhh iGadget, dit knopje wel eens geprobeerd: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif ;)

Probeer het eens met Genie, misschien werkt die wel met buitenlandse nummers ik denk dat er maar weinig mensen zijn met sms-jes naar Turkije dus je zult toch een beetje onderzoek moeten doen.

• iGadget
Kheb er 1 gevonden die het _lijkt_ te doen... nou maar hopen dat ze het ook daadwerkelijk krijgt.

http://trsms.hypermart.net/

en dan de bovenste link.

Verwijderd

zow te zien issie wel betrouwbaar :+

• iGadget
Het kuttige is nu alleen (ook als je via je GSM SMS't trouwens), dat je nooit weet of een SMSje aangekomen is. Hoe doet mtnsms (airborne) dit eigenlijk?

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Met GSM kun je wel kijken of een SMSje aankomt trouwens (als je kpn abonnement hebt). Type dan voor de tekst van het SMSje *0#
Krijg je notificatie terug met de melding van wel/niet afgeleverd.

Bij Libertel zet je in het toestel gewoon de optie afleverrapporten aan.

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 09:25 schreef Blacksoul het volgende:
Met GSM kun je wel kijken of een SMSje aankomt trouwens (als je kpn abonnement hebt). Type dan voor de tekst van het SMSje *0#
Krijg je notificatie terug met de melding van wel/niet afgeleverd.

Bij Libertel zet je in het toestel gewoon de optie afleverrapporten aan.
kpn abbo geen prepay zeker?
Pagina: 1