Toon posts:

Ten onrechte een slotje

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit Topic plaatste ik in Amerika onder vuur :
osama bil naden net zo geniaal als Tweakers?

Daar staat duidelijk in dat ik het niet eens ben met de aanslagen.

Dus ik laat me zeker niet door een of ander studentje voor ziek uitmaken .
Wie denken jullie wel dat jullie zijn , God of zo?

Wat ik in het topic schreef over Hollywood en Filmproducers zijn jullie nog voorstanders van ook!!
Gelijk hebben jullie afmaken die gasten die het in hun hoofd halen om een ramp senario te verzinnen .
Feit is nu eenmaal of je het leuk vind of niet (voor de duidelijkheid , ik absoluut niet dus ) iedereen het er wel over eens is dat het van een simpele genialiteit was, dat heeft zelfs Colin Powell gezegt op CNN!!!

Dit heeft niets te maken met de slachtoffers maar met vriendjes politiek.
Als Tweakers het geen geslaagt onderwerp hadden gevonden had het heel snel een stil einde gehad.
Ofwel, absoluut niet eens met het slotje en zeer verontwaardigt over de zeer kwetsende opmerkingen .

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

ff voor de duidelijkheid: [topic=292236/1/25]

(By the way, deze quote zegt genoeg lijkt me, ben het wel met McVirus eens, hij heeft het over je topic, niet over jou! En dit is een redelijk ziek topic)
Dus, creatieve geesten, verzin een aanslag die in de trant van b.l. ligt, dus veel slachtoffers en weinig inspanning.
Dit bedoel ik niet onrespectvol of als een spelletje maar echt serieus.

de betaler vervuilt

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
De denkbeelden die jij tentoonspreidt, zijn _ziek_ , ze gaan alle perken te buiten, en bovendien zijn ze, in deze moeilijke tijd absoluut ongepast. Denk nou es na, denk je nou dat iemand het leuk vindt om het nu over dit soort dingen te hebben? McVirusS sluit dit topic m.i. volledig terecht.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 23:51 schreef havana het volgende:
De denkbeelden die jij tentoonspreidt, zijn _ziek_ , ze gaan alle perken te buiten, en bovendien zijn ze, in deze moeilijke tijd absoluut ongepast. Denk nou es na, denk je nou dat iemand het leuk vindt om het nu over dit soort dingen te hebben? McVirusS sluit dit topic m.i. volledig terecht.
havana, ik quote even je ondertitel:
Er zijn vaak twee kanten van de zaak
Zeker niet om je aan te vallen, hoor! maar misschien iets om over na te denken.. no offence

• havana
Ik heb de andere kant objectief bekeken en overlegd, en kwam tot mijn conclusie. Zodoende.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 23:55 schreef joska het volgende:
Zeker niet om je aan te vallen, hoor! maar misschien iets om over na te denken.. no offence
Precies.
Misschien kun je dan even die andere kant uitleggen.
Ik zie hem namelijk niet.
Waarom zou je in vredesnaam willen gaan bedenken wat voor smerige aanslag Bin Laden nu weer kan gaan doen?

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik in het oorspronkelijke topic ook al stelde , mischien levert het wel wat op aan ideeen en kunnen we er wat mee. ( niet letterlijk overgenomen )

Wat denken jullie dat ze in de Amerikaanse politiek aan het doen zijn?

Precies hetzelfde als wat ik in dat topic stelde , nadenken over de evt. volgende stap, niks geks of zieks aan of je moet willen stellen dat die amerikanen dan ook maar ziek zijn.

onzin dus
Het is gebeurt en de kans is groot dat het weer gebeurt dus kun je er beter over nadenken dan als een struisvogel je kop in het zand steken .
Niks meer , maar zeker ook niet minder.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Ok, vanuit een PR standpunt van de heer O.B.L. te A heb je gelijk. Het laat maar weer eens zien hoe je met weinig mensen en een zak geld een vreselijke impact kan maken op de wereldgeschiedenis.

Qua theorie heb je helemaal gelijk. Maar vanuit een menselijk standount vind ik het om te :r. Er is een groot verschil tussen feit en fictie. Op TV en in de film worden zaken enorm vergroot, emotie, explosie de hele santekraam. Omdat dat vermaak is.

NY op 11-9 was real life. Dat mag je nooit vergelijken met fictie.
Zoals ik in het oorspronkelijke topic ook al stelde , mischien levert het wel wat op aan ideeen en kunnen we er wat mee. ( niet letterlijk overgenomen )
Wat denken jullie dat ze in de Amerikaanse politiek aan het doen zijn?

Precies hetzelfde als wat ik in dat topic stelde , nadenken over de evt. volgende stap, niks geks of zieks aan of je moet willen stellen dat die amerikanen dan ook maar ziek zijn.

onzin dus
Het is gebeurt en de kans is groot dat het weer gebeurt dus kun je er beter over nadenken dan als een struisvogel je kop in het zand steken .
Niks meer , maar zeker ook niet minder.
Dat was niet de intentie die ik proefde uit je stuk, wij zijn noch de Amerikaanse overheid/NSA/CIA/FBI, dus ik zie absoluut geen toegevoegde waarde voor GoT.

Imho terecht slotje.

• havana
Neemt niet weg dat het op dit moment vlerkerig en opgepast is. En bovendien moet je leren, je bedoeling duidelijker te formuleren, want sommige users interpreteren je boodschap verkeerd en ongelijk kan ik ze niet geven.

Overigens wijs ik je erop, dat je bezwaar kan maken op deze beslissing bij GaMeOvEr (gameover@tweakers.net). Dat is de bemiddelaar. Stuur hem maar een serieuze mail, daar wordt dan in alle redelijkheid naar gekeken.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 00:00 schreef havana het volgende:
Ik heb de andere kant objectief bekeken en overlegd, en kwam tot mijn conclusie. Zodoende.
Havanas uitleg is duidelijk, en zijn reactie is dus persoonlijk gerechtvaardigd. Nadere verantwoording hoeven noch hij noch ik te geven. Iedere zaak heeft 2 kanten, en heb je die allebei overwogen hebt kom je tot een goede (persoonlijk gerechtvaardige) conclusie. Case closed, lijkt mij.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk even naar Theo van Gogh, nu op Yorin hebben het over het zelfde onderwerp, Ook ziek dan maar?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Het gaat hier om een discussie op een forum waar een paar duizend man op zit. Van die duizend man zijn er veel die dit soort topics niet willen zien. Het is op dit forum dus ongepast.

Dus wat mij betreft is het goed dat hij op slot is. Ik denk dat 90% van de mensen die hier komen mijn mening ook heeft. Zoiets ga je toch niet verzinnen op een publiekelijk medium?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 14 oktober 2001 23:55 schreef joska het volgende:

[..]

havana, ik quote even je ondertitel:
[..]

Ok, het is misschien best interessant om te denken hoe je zo snel mogelijk makkelijk veel mensen dood krijgt (:?), maar dat mag je dan niet op GoT doen. Om dezelfde redenen als waarom we topics over wapens maken sluiten dus.

Verder is het ook nog eens een enorm "gevaarlijk" topic, omdat je er VEEL mensen mee tegen de schenen schopt (je zag het al gebeuren), waardoor een discusie zowiezo al onmogelijk werd... Je moet er rekening mee houden dat je hier op een groot forum zit, en dat je dus wel een beetje subtiel moet zijn...

Dit topic was IMO trouwens zwaar ongepast.. Ziek zou ik niet gebruiken, omdat ik (als moleculair bioloog in opleiding) zeker ook wel heb gediscusseerd over dit soort onderwerpen... Alleen op dit forum gaat dat niet, omdat het uitloopt op scheldpartijen... (net als slechte grapjes over de aanslagen, dis kunnen IRL prima, maar op dit forum dus gewoon niet... Raar maar waar..).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Zie nog steeds niet in wat een topic vol zelf bedachte aanslagen nou toe zou voegen aan het [AOV] forum...

de betaler vervuilt

• Exirion
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 15 oktober 2001 00:03 schreef Heaven het volgende:
Kijk even naar Theo van Gogh, nu op Yorin hebben het over het zelfde onderwerp, Ook ziek dan maar?
Yorin is naar mijn mening inderdaad vuilnis ja, net als SBS6.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Nu ben ik nieuwsgierig naar het volgende, kunnen wij, tweakers, de volgende stap verzinnen die bil naden zou kunnen gaan doen? >:)
Die smile zegt IMHO dat je een beetje sensatiebelust bent. Ik vind het zowiezo een beetje raar om hier een topic over gaan te beginnen.
Dit bedoel ik niet onrespectvol of als een spelletje maar echt serieus.
Hoezo serieus? wil je zelf een aanslag voorbereiden ofzo.

Amerika en Osama Bin Laden zijn vrij gevoelige onderwerpen en je geeft zelf nog eens extra aan dat het niet onrespectvol of als een spelletje bedoeld is. Ik vind het net zoiets als zeggen : "No offence, maar ik vind je een enorme kl**tz*k"

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 00:03 schreef havana het volgende:[
Neemt niet weg dat het op dit moment vlerkerig en opgepast is. En bovendien moet je leren, je bedoeling duidelijker te formuleren, want sommige users interpreteren je boodschap verkeerd en ongelijk kan ik ze niet geven.
Wie denkt jij wel niet te zijn om mij voor vlerkerig en ongepast uit te maken?

En zijn verder je argumenten op dat je dan maar op de man gaat spelen over het formuleren?
Gewoon een zwaktebod lijkt mij en dat zegt meer over jou dan over mij.

[edit]
alleen de quote gefixed

• zeef
Op maandag 15 oktober 2001 00:03 schreef Heaven het volgende:
Dat interesseert me geen ruk wat Theo van Gogh vind. Als hij van het dak afspringt, moeten wij dat dan ook doen ?

Welkom op Gathering of Tweakers, een PC related forum en niet Gathering of Hoe-zou-ik-een-aanslag-kunnen-bedenken.

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

De manier waarop je een vraag formuleert zegt al veel over de kant waar je het onderwerp heen wil laten gaan. 'Even' aangeven dat je het niet eens bent met de aanslagen en dergelijke doet niets af van het feit dat je vraag bol staat van de sensatiezucht.
Het had inderdaad een goed topic kunnen worden, maar als je niet eens de moeite neemt om je vraag serieus te formuleren (de naam van Bin Laden verkeerd spellen en dergelijke) waarom zou ik (en waarschijnlijk ook de overige Tweakers) je dan enig crediet geven omtrent je 'serieuze' bedoelingen.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

[quote]
Op maandag 15 oktober 2001 00:07 schreef Heaven het volgende:
Op maandag 15 oktober 2001 00:03 schreef havana het volgende:

En zijn verder je argumenten op dat je dan maar op de man gaat spelen over het formuleren?
Sorry hoor, maar wie speelt er nu op de man! (in je eerste post ook al!)

de betaler vervuilt

Verwijderd

Uhm, wat heeft Van Gogh ermee te maken? We kunnen toch wel onze eigen mening vormen?

Verwijderd

Ik hoop dat jullie inzien dat het sarcasme van mijn post in dat topic afdruipt.

En mijn excuses aan iedereen die mijn post als leedvermaak of sensatiepropaganda ziet, zo is het absoluut niet bedoeld.

Ik ben het eens met het slotje, omdat iedereen die zoiets wil weten dat maar voor zichzelf moet bedenken.

• havana
Ik noem jou niet vlerkerig en opgepast, maar je topic. Vlerkerig is dan ook geen zelfstandig naamwoord (maar een bijwoord), anders had ik je wel een vlerk genoemd.

DIT IS MIJN WEBSITE

• JvS
  • Laatst online: 09:33

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou moet je wel oppassen. Ik ben best behoorlijk redelijk (zie mijn post), maar je topicstart is inderdaad BEHOORLIJK sensatiezuchtig... Ook al is dat misschien niet zo bedoeld...

Op deze manier leer je dus wel hoe je "subtiel" een vraag moet stellen op dit forum... Iemand die je daarop wijst is niet "iemand die heel wat van zichzelf denkt te zijn" oid... We willen het gewoon gezellig houden, en jouw topic was dat echt niet geworden...

Zeker niet met zo'n formulering:
Nu ben ik nieuwsgierig naar het volgende, kunnen wij, tweakers, de volgende stap verzinnen die bil naden zou kunnen gaan doen? >:)
Sorry hoor, maar dat is dus lomp, en daar wordt je dus terecht op gewezen...

Ik vind de gedachte opzich trouwens niet ziek... Maar niets voor op dit forum...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• havana
Nogmaals: je kunt altijd 'in beroep' gaan bij gameover@tweakers.net . Die zal je aanvraag, mits duidelijk geformuleerd, serieus in overweging nemen.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Lordy79
  • Laatst online: 22:17

Lordy79

Vastberaden

Ik heb zelf (ik geloof als enige :+ ) serieus gepost in de gesloten draad. Ik vond het ook op het randje, maar wilde met mijn reply aangeven dat het bijzonder simpel is om iets te bedenken en dat het ook al uitvoerig besproken is in de conventionele media.

Ik heb al een paar documentaires gezien over biolosigsche aanvallen (Netwerk, 2vandaag etc) zonder er bewust naar te zoeken.

IMHO moet zo'n topic kunnen, maar de topicstarter had het iets subtieler moeten formuleren dus ik kan me voorstellen dat ie gesloten is.

tip aan Heaven: probeer iets minder emotie in een klacht op LA te zetten. Je wordt dan serieuzer genomen. En als je het dan NOG niet eens bent, kun je 3 dingen doen:

1) naar bemiddelaar stappen
2) je erbij neerleggen. Je kunt een meningsverschil houden zonder ruzie te maken. Zij zijn crew en jij niet. Als jij het niet eens bent met je baas op je werk dan kan hij je uiteindelijk overrulen. Dit is net zoiets.
3) je kinderachtig gedragen, maar dat verwacht ik niet van je.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

wil ik nog aan toevoegen:

Stel dat het topic zo was begonnen:

'Tjonge.. wat is het toch simpel om zo'n aanslag op het WTC uit te voeren. Nu is er ook een goede kans dat er een biologische aanval wordt uitgevoerd, zij het, God zij dank, op een kleine schaal.

Wat zou er allemaal nog meer kunnen gebeuren?'

Dan zou zo'n topic een veel grotere kans op open-blijven hebben, denk ik.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Als ik een topic zou openen waarin serieus gevraagd wordt om verschillende manieren te bedenken om iemand te vermoorden, zou die dan lang open blijven.
Nu gebeurt hetzelfde alleen nu gaat het om massa-moord...

de betaler vervuilt

• havana
3) je kinderachtig gedragen, maar dat verwacht ik niet van je.
Dan moet je vooral iemand persoonlijk gaan aanvallen die al sinds 1999 naaiend veel tijd steekt in GoT, terwijl je zelf net sinds 23 september user bent geworden.

't is maar een tip hoor :+

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Kijk Daar heb je wat aan , dank Lordy79.

Dat is tenminste een verstandig iemand, de eerste vanavond.
Werkt beter als dat schreeuwen en schelden niet?

Toch nog kleine kanttekening : Als "ze " (moderators ? ) direct zelf niet zo emotioneel hadden gereageert en de argumenten hadden aangedragen die jij nu stelt ad het zover niet eens gekomen .

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op maandag 15 oktober 2001 00:27 schreef Heaven het volgende:
Kijk Daar heb je wat aan , dank Lordy79.

Dat is tenminste een verstandig iemand, de eerste vanavond.
Werkt beter als dat schreeuwen en schelden niet?

Toch nog kleine kanttekening : Als "ze " (moderators ? ) direct zelf niet zo emotioneel hadden gereageert en de argumenten hadden aangedragen die jij nu stelt ad het zover niet eens gekomen .
Ehm.. dank je voor het compliment :P Maar als ik je even mag kwoten:
Dus ik laat me zeker niet door een of ander studentje voor ziek uitmaken .
Wie denken jullie wel dat jullie zijn , God of zo?
Dat is toch tamelijk emotioneel...

...maar goed... ik denk dat nu alles wel gezegd is...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 00:26 schreef havana het volgende:

[..]

Dan moet je vooral iemand persoonlijk gaan aanvallen die al sinds 1999 naaiend veel tijd steekt in GoT, terwijl je zelf net sinds 23 september user bent geworden.

't is maar een tip hoor :+
Totaal niet van belang of iemand lang of kort op dit forum is en of ie er veel meer tijd in steekt of niet .
HAd ik dan toch gelijk, vriendjespolitiek??

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 00:32 schreef Heaven het volgende:
Is het dan van belang of iemand student is?
Sjongejonge zeg, waar gaat dit over.
Aan de tijd dat iemand lang op een forum zit, kun je over het algemeen afleiden, dat hij hier flink wat ervaring heeft met de gang van zake, dus dat is wél relevant.
Vriendjespolitiek is weer wat anders. Waar je dat nou vandaan haalt?

Is voor de rest wel je oorspronkelijke vraag beantwoord?

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

[..]

Totaal niet van belang of iemand lang of kort op dit forum is en of ie er veel meer tijd in steekt of niet .
:O

de betaler vervuilt

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

[..]

Hmm... vind jij ervaring dan niet meetellen? Ik ben het op zich wel met je eens dat je mensen niet mag beoordelen op hun registratieduur en aantal posts. Maar aangezien je iemands neus niet kunt zien op het forum is het 1 van de weinige dingen waar je mensen op kunt beoordelen.

Daarbij is er ongetwijfeld vriendjespolitiek op GoT/Tweakers, maar dat is overal in elke organisatie. Maar ik denk niet dat dat hier tot uiting is gekomen.

Wel vind ik dat je jezelf geen status mag toekennen op grond van het aantal posts/functie/registratiedatum.

• zeef

[..]

Ehhhmm ik zie dat anders. Jij bent nieuw hier. WIj hebben met z'n allen regels afgesproken over het gedrag hier. Jij houd je daar niet aan. Wij hebben een groep mensen -de crew- die opkomt voor onze belangen als users. Jij wordt dmv de crew door ons aangesproken op jouw gedrag.

Wij signaleren jouw gedrag
Wij vinden dat niet leuk
Wat ga jij er aan doen ?

• havana
johnny slaat de spijker op de kop. Je moet es nadenken tegen wie je praat (niet dat ik God ben ofzo, maar toch een beetje respect is wel gewenst). Verder klachten graag naar gameover@tweakers.net

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.