Dit Topic plaatste ik in Amerika onder vuur :
osama bil naden net zo geniaal als Tweakers?
Daar staat duidelijk in dat ik het niet eens ben met de aanslagen.
Dus ik laat me zeker niet door een of ander studentje voor ziek uitmaken .
Wie denken jullie wel dat jullie zijn , God of zo?
Wat ik in het topic schreef over Hollywood en Filmproducers zijn jullie nog voorstanders van ook!!
Gelijk hebben jullie afmaken die gasten die het in hun hoofd halen om een ramp senario te verzinnen .
Feit is nu eenmaal of je het leuk vind of niet (voor de duidelijkheid , ik absoluut niet dus ) iedereen het er wel over eens is dat het van een simpele genialiteit was, dat heeft zelfs Colin Powell gezegt op CNN!!!
Dit heeft niets te maken met de slachtoffers maar met vriendjes politiek.
Als Tweakers het geen geslaagt onderwerp hadden gevonden had het heel snel een stil einde gehad.
Ofwel, absoluut niet eens met het slotje en zeer verontwaardigt over de zeer kwetsende opmerkingen .
osama bil naden net zo geniaal als Tweakers?
Daar staat duidelijk in dat ik het niet eens ben met de aanslagen.
Dus ik laat me zeker niet door een of ander studentje voor ziek uitmaken .
Wie denken jullie wel dat jullie zijn , God of zo?
Wat ik in het topic schreef over Hollywood en Filmproducers zijn jullie nog voorstanders van ook!!
Gelijk hebben jullie afmaken die gasten die het in hun hoofd halen om een ramp senario te verzinnen .
Feit is nu eenmaal of je het leuk vind of niet (voor de duidelijkheid , ik absoluut niet dus ) iedereen het er wel over eens is dat het van een simpele genialiteit was, dat heeft zelfs Colin Powell gezegt op CNN!!!
Dit heeft niets te maken met de slachtoffers maar met vriendjes politiek.
Als Tweakers het geen geslaagt onderwerp hadden gevonden had het heel snel een stil einde gehad.
Ofwel, absoluut niet eens met het slotje en zeer verontwaardigt over de zeer kwetsende opmerkingen .