Toon posts:

[T.net / v&a] irritantje

Pagina: 1
Acties:

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:33

Destruction

(ex-)Automonteur

Lijkt wel een beetje op MDenie IMO.

Ik geloof alleen niet dat ze 256MB sdram pc800 in de winkels hebben.. :D

De opschepper :P

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Annoying :(

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

topictitel opgeleukt. :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Lijkt op M.Denie? Ik ken wel de uitdrukking zo dood als een pier, maar niet zo blind als een pier.

Die meneer denie was toch een PC Chips SIS fanaat? Lijkt me stug dat ie met Asus in zee is gegaan: zat altijd de support af te kraken.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 16 oktober 2001 04:00 schreef A.Jansen het volgende:
Lijkt op M.Denie? Ik ken wel de uitdrukking zo dood als een pier, maar niet zo blind als een pier.

Die meneer denie was toch een PC Chips SIS fanaat? Lijkt me stug dat ie met Asus in zee is gegaan: zat altijd de support af te kraken.
Ik bedoelde de manier waarop de ad geplaatst was, met CAPS-LOCK aan enzo.

Verder heb je gelijk.

ohja.

Maar er dan
zo blind als pier van ;)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

zo te zien is er al een adje langsgeweest :)

Verwijderd

Beste Pier, was niet kwaad bedoeld hoor ;). Wilde alleen maar aangeven dat de vergelijking niet geheel logisch overkwam. Ik heb toevallig met verbazing alles betreffende de man met visie (gezien zijn SIS visie dus) gelezen en belande hier per toeval en begreep de vergelijking niet.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op woensdag 17 oktober 2001 00:34 schreef A.Jansen het volgende:
Beste Ppier, was niet kwaad bedoeld hoor ;).
Dat weet ik. :)

pier zonder hoofdletter please
Wilde alleen maar aangeven dat de vergelijking niet geheel logisch overkwam. Ik heb toevallig met verbazing alles betreffende de man met visie (gezien zijn SIS visie dus) gelezen en belande hier per toeval en begreep de vergelijking niet.
Ik bedoelde ook meer het gebruik van CAPS in zijn posts, daar was MDenie ook goed in. ( toch ? :) )

Pagina: 1