Philips Monitor defect ?

Pagina: 1
Acties:

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik heb een Philips 17" 107S monitor. gekocht December 2000

Nu zit er in mijn beeldscherm een zwarte lijn op ongeveer 7 CM uit de bovenkant, ik heb het nu 2x gehad de eerste keer toen ik het kreeg heb ik hem uit en aan gezet maar nu na ongeveer 2 uur kreeg ik het weer.

Kan dit aan de de videokaart liggen ??

Omdat net toen de lijn weer verscheen de lijn heen en weer ging ongeveer 1 cm omhoog en weer omlaag?

En weet iemand hoe de service is met Philips monitor's.
Heb nog garantie maar ik kan mijn monitor eigenlijk geen dag missen :'(

• Padje
Tevens verspringt de lijn af en toe iets naar beneden ongeveer 4 CM

Verwijderd

je krijgt meteen een nieuwe (ikke wel) dus je hoeft em niet te missen

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

ja je hebt garantie op je monitor (mits je je kassabon nog hebt)
Je moet philips opbellen, en die sturen dan met een week of 2 iemand langs met een nieuwe (of gerepareerde) monitor. deze wisselt hem om, en je hebt weer een goed werkende monitor.
Op zondag 14 oktober 2001 23:00 schreef Padje het volgende:
Tevens verspringt de lijn af en toe iets naar beneden ongeveer 4 CM
Niet van het edit knopje gehoord? Kan je je eigen posts mee editen ipv replyen op je eigen post

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Sciatic
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sciatic

Hear me roar!

Het probleem met het zwarte lijntje heb ik ook 2 keer gehad met mijn 3 maanden oude 107P20, en zaterdag is hij overleden :'( Het lampje wordt wel groen maar er komt geen beeld, ook de o.s.d. doet het niet.

Ik heb net de servicelijn gebeld, probleem aangegeven, en als het goed is krijg ik woensdag of donderdag een andere...

http://texturizer.net/firebird/

• Padje
Op maandag 15 oktober 2001 17:25 schreef Sciatic het volgende:
Het probleem met het zwarte lijntje heb ik ook 2 keer gehad met mijn 3 maanden oude 107P20, en zaterdag is hij overleden :'( Het lampje wordt wel groen maar er komt geen beeld, ook de o.s.d. doet het niet.

Ik heb net de servicelijn gebeld, probleem aangegeven, en als het goed is krijg ik woensdag of donderdag een andere...
Mijne is er spontaan mee gestopt met die zwarte lijn weer tegeven ??? heb hem al een tijd niet meer gezien

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 11:40

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Vreemd allemaal...

* Mx. Alba werkt bij de helpdesk van Philips voor o.a. deze monitoren

Nog niet eerder een klant tegengekomen met dat soort problemen. Maar inderdaad, als het weer voorkomt, probeer hem eens op een andere computer om te kijken of hij daar het zelfde doet.

Zonodig wordt de monitor inderdaad gewoon omgeruild, of je nou de aankoopbon nog hebt of niet. Misschien dat men wat gaat zeuren als je de bon niet hebt, maar ook zonder bon wordt de monitor gewoon omgeruild. En als ze beweren van niet vraag je maar naar mij :)

Maar die garantie bij Philips is best wel no-nonsense. Ooit een klant gehad die een bijna 3 jaar oude (dus bijna buiten garantie zijnde) 14" LCD monitor had. Die 14"jes werden niet meer gemaakt, en hij kreeg er dus een 151AX (15" LCD) voor terug. Die nieuwe monitor bleek bij aankomst ook stuk te zijn, 151AX monitoren out of stock, kreeg hij een spiksplinternieuwe 150P. Dus al met al is hij van een 3 jaar oude 14" naar een spiksplinternieuwe 15" gegaan...

Maar ik moet er wel bij zeggen dat dat natuurlijk wel uitzonderlijke gevallen zijn... En de procedures zijn onlangs ietsje aangescherpt, wat ook wel logisch is, want van die kwartaalcijfers van Philips wordt je ook niet echt vrolijk...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Sciatic
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sciatic

Hear me roar!

Op donderdag 18 oktober 2001 19:46 schreef Padje het volgende:

[..]

Mijne is er spontaan mee gestopt met die zwarte lijn weer tegeven ??? heb hem al een tijd niet meer gezien
De mijne hield er dus ook zomaar mee op, de ene dag draaide hij gewoon goed, de volgende dag wilde ik hem weer aanzetten, niets.

Die zwarte lijntjes heb ik maar 2 keer gezien in 3 maanden, waren er opeens, na een keer uitzetten waren ze weer weg.

http://texturizer.net/firebird/

Pagina: 1