Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
info@android.nl
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Heb je wat goed te makenOp zondag 14 oktober 2001 22:43 schreef Prammenhanger het volgende:
This guy is just so... CEWL!![]()
![]()
Nee ik moet toegeven, dit is toch wel dé sites voor zij die zich echt in computers en de ICT wereld interesseren
Got = De hele crew en alles wat er voor zorgt dat het forum up blijft.Op zondag 14 oktober 2001 22:33 schreef Prammenhanger het volgende:
Wie is nou toch de GoT-father, de persoon die al dit moois mogelijk heeft/hebben gemaakt?
Topix = Het "moois" wat jij bedoelt, en gemaakt door Arjen en Jorma, info@android.nl
Nu wordt het forum gerund door de crew, waar Femme zelf weinig tot niets mee te maken meer heeft en uiteraard door de forumsoftware, waar we -zoals te lezen is en de andere thread- niet altijd even tevree mee zijn.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Naja iig: let voortaan een beetje op de datum wil je
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
voortaan ff naar de datum kijken, svp
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dit topic is gesloten.