Gt3 fans -> Cart op laguna Seca nu op Eurosport!

Pagina: 1
Acties:

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:52

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Nu op Eurosport, American Cart racing op Laguna Seca.

Wow, die chicane daar gaat dus echt zo stijl naar beneden. Ik ken die baan nu dus uit mijn hoofd, echt mooi om dit na mijn GT3 ervaring op TV te kunnen zien. :) Toch wel mooi nagemaakt door Plyphony Digital. :Y)

PSN-id: Chrasher

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-02 21:46
Thnx, was het vergeten. FF kijken weer.

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Heb geen Eurosport hiero :(

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Hoyden
Op zondag 14 oktober 2001 22:39 schreef Kezmanatic het volgende:
Heb geen Eurosport hiero :(
En ik geen GT3 :)

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:52

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Geen Eurosport en/of geen GT3 :? Dan doen jullie toch iets verkeerd! :+

PSN-id: Chrasher

• Hoyden
Op zondag 14 oktober 2001 22:46 schreef Chrasher het volgende:
Geen Eurosport en/of geen GT3 :? Dan doen jullie toch iets verkeerd! :+
Ik heb wel eurosport, ik zei dat ik ging kijken.

Dus dat is wat ik nu doe.

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:25

Steffie

Opaque

Circuit is wel veranderd. De baan zelf niet, maar de uitloopstroken zijn veel groter geworden na die crash met dodelijke afloop van Rodriguez vorig jaar.

Ik kijk trouwens iedere CART race, dus wist al wel dat Polyphony goed werk had verricht met dat circuit namaken. Eerste wat me opviel toen ik GT3 speelde was dat de onderkant van dat houten bruggetje ook echt van hout is in GT3. (die overpass met die Bosch reclame)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Grappig, zie deze baan voor het eerst, maar ken hem tot op elke vierkante meter! :D Wel gave race btw, vooral hoe die gast het zand in boorde en over de kop sloeg.

Zijn deze races altijd op zondag-avond? Vette race! Vooral die gast die nog ff 2 rondjes spinde op het eind. Dit ga ik dus vaker kijken.

• Steffie

Steffie

Opaque

Op maandag 15 oktober 2001 00:05 schreef 007 het volgende:
Zijn deze races altijd op zondag-avond? Vette race! Vooral die gast die nog ff 2 rondjes spinde op het eind. Dit ga ik dus vaker kijken.
Vrijwel altijd op zondag avond jah. Alleen de races in Europa, Australië en Japan niet.

Deze race zat wel vol met actie, maar toch was het zeker niet de beste race van het jaar. Normaal wordt er op dit circuit meer ingehaald, had er dus eigenlijk meer van verwacht. Kwam denk ik ook omdat Brack zo vroeg uitviel.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 22:27 schreef Chrasher het volgende:
Nu op Eurosport, American Cart racing op Laguna Seca.

Wow, die chicane daar gaat dus echt zo stijl naar beneden. Ik ken die baan nu dus uit mijn hoofd, echt mooi om dit na mijn GT3 ervaring op TV te kunnen zien. :) Toch wel mooi nagemaakt door Plyphony Digital. :Y)
Ik wou net een topic aanmaken om te vragen of er spellen zijn voor die American Cart.

het is een heel mooie circuit vind ik, zojuist op Eurosport geweest.

Ik ben opzoek naar een CART game? GT3 ? zegt me niets, en kan niet veel over vinden op www.gamez.nl

iemand idee ? waar ik een review of demo kan vinden.

• Steffie

Steffie

Opaque

GT3, beter bekend als Gran Turismo 3 ;)

Stond trouwens bij de corkscrew ook zo'n reclame bord van.

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 00:29 schreef Steffie het volgende:
GT3, beter bekend als Gran Turismo 3 ;)

Stond trouwens bij de corkscrew ook zo'n reclame bord van.
aha, nu is het duidelijk :) dank je. alleen ik zie nergens een preview daarvan op www.gamez.nl en de vraag vlijft, zijn er gamez voor die American Cart?

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op de Dreamcast is er Flag to Flag: CART racing, maar die vinnik persoonlijk nogal bout :). Zijn leukere race spellen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

zijn er nou wel/geen CART games ???

voor de PC natuurlijk.

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-02 20:59

Fisico

by Fabian

Op zondag 14 oktober 2001 23:07 schreef Steffie het volgende:
Circuit is wel veranderd. De baan zelf niet, maar de uitloopstroken zijn veel groter geworden na die crash met dodelijke afloop van Rodriguez vorig jaar.

Ik kijk trouwens iedere CART race, dus wist al wel dat Polyphony goed werk had verricht met dat circuit namaken. Eerste wat me opviel toen ik GT3 speelde was dat de onderkant van dat houten bruggetje ook echt van hout is in GT3. (die overpass met die Bosch reclame)
uitloopstroken zijn nog steeds erg kort en weinig zinnig als het gewoon zacht zand is op een harde onderlaag. Zie koprol en jourdian jr die de weg kwijt raakt door een stofwolk.

hoop dat gt3 spelen leuker is en minder gele vlaggen kent. Hebben ze geen interview met tracy in gt3? dat is altijd lachen meneer de houthakker die zelf eens een tikkie krijgt was hevig beledigd.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• Thefirstikke
  • Niet online
Op maandag 15 oktober 2001 13:53 schreef win2kpro het volgende:

voor de PC natuurlijk.
Die zijn er wel. Heb er ooit eentje gehad genaamd Newman Haas racing... oid... (wie dat ook mag zijn) En Microsoft heeft ook ooit een Cart spelletje op de markt gebracht. Zoek, en u zult vinden :)

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:06
Op maandag 15 oktober 2001 13:53 schreef win2kpro het volgende:

voor de PC natuurlijk.
Ik weet dat er voor GP3 een CART-mod is een ik dacht ook voor Nascar Racing 4.

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 11:55

Raimond613

Simracer

Voor Nascar Heat zijn er diverse mods, waaronder een IRL en een CART mod.

Voor GP3 kun je diverse Cart circuits en CART carsets downloaden, en dankzij gp3 2000 kun je ook verschillende wagens in een team hebben.

Dan is er natuurlijk nog Indycar Racing 1 en 2 van papyrus, maar die zijn wel verouderd, en Microsoft Precision Racing van een jaar of 4 geleden, maar die was geloof ik niet zo goed..

iracing profile

• Steffie

Steffie

Opaque

Die van Papyrus vind ik nog steeds de beste van alle Indycar / CART spellen. Jammer dat je daar niets meer van hoort.
Newman Haas Racing was erg triest, heeft totaal niets met Sim racen te maken.

• Fisico
  • Laatst online: 08-02 20:59

Fisico

by Fabian

Op maandag 15 oktober 2001 22:54 schreef Steffie het volgende:
Die van Papyrus vind ik nog steeds de beste van alle Indycar / CART spellen. Jammer dat je daar niets meer van hoort.
Newman Haas Racing was erg triest, heeft totaal niets met Sim racen te maken.
kan nooit zo triest zijn geweest als die van mario andretti van jaren geleden, beetje het leven van andretti naspelen, alleen het idee als :r

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Pagina: 1