Toon posts:

meer volume uit me geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan ik meer volume uit mijn sb live kaart krijgen? ik zit namelijk met het probleem dat mijn tv kaart een hele lage output heeft, en windows mixer staat ook al allemaal vol uit, mijn vorige kaart (trust sb compatible) had des tijds een veel luidere output, dus mijn vraagje is kan ik mijn geluidskaart software matig nog meer volume geven ?

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 10:24
juist, dat probleem heb ik dus ook..

divxjes zijn altijd te zacht vind ik.. en dan gaat de tv ruizen als je em bijna 100% moet zetten..

tis ne terratec 1024 xfire

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

dat komt gewooon doordat degene die de divx gemaakt heeft het geluid niet heeft genormalized, daar kan je niks aan doen

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op zondag 14 oktober 2001 22:10 schreef Brainpiggy het volgende:
kan ik meer volume uit mijn sb live kaart krijgen? ik zit namelijk met het probleem dat mijn tv kaart een hele lage output heeft, en windows mixer staat ook al allemaal vol uit, mijn vorige kaart (trust sb compatible) had des tijds een veel luidere output, dus mijn vraagje is kan ik mijn geluidskaart software matig nog meer volume geven ?
Eerst is het geluid dat uit je SB Live komt te zacht
Daarna is het geluid wat uit je TV Kaart komt te zacht

Wat is nou de bedoeling :?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
je kan er een versterker tussen hangen..

ikzelf heb es op een beurs een 10Watt pci versterkertje gehaalt, best wel redleijk geluid, en die sluit ik dan direct op mien boxen aan....

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op zondag 14 oktober 2001 22:18 schreef DARKLORD het volgende:
juist, dat probleem heb ik dus ook..

divxjes zijn altijd te zacht vind ik.. en dan gaat de tv ruizen als je em bijna 100% moet zetten..

tis ne terratec 1024 xfire
terratec 1024 xfire op headphone out zetten ofzo

er zit zo'n jumpertje voor op op de 1e stand gaat hij veel harder moetje maar even kijken het staat er vlak naast op je kaart

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

dat van die Xfire klopt, let wel op dat dit slechts 1 out versterkt het is namelijk een 2x60mW versterkertje wat erin zit en niet 4x60mW

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

met dat volume heb ik ook problemen met mijn Terratec maar kan iemand me duidelijk zeggen welke jumper ik moet verplaatsen want het zijn er zoveel

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

uhm er zit ergens een dubbele jumper met 6 pennetjes en daar vlak in de buurt staat een soort tabelletje...

* The PyroPath zoekt z'n handleiding maar kan hem niet vinden

nou als ik ff uit het hoofd doe dan staan ze

1-2 3
4-5 6
en dat moet dan dus worden:
1 2-3
4 5-6

als de nummering anders is dan kan ik daar ook nix aan doen maar zoek dus maar gewoon naar een dubbele jumper met een tabbelletje.

nog maals alleen (ik geloof) het achter kanaal versterkt.
Als je dus een 4.1 opstelling hebt dan heb je er nix aan want alleen de achterste boxjes zijn dan versterkt.

Breek je nek voorzichtig

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Ik zou gewoon een cheap versterkertje kopen. Niet in je PC dus, maar gewoon extern.
Ik zit er overigens ook mee

Verwijderd

Topicstarter
sorry dubbelpost

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 07:02 schreef dreeke het volgende:

[..]

Eerst is het geluid dat uit je SB Live komt te zacht
Daarna is het geluid wat uit je TV Kaart komt te zacht

Wat is nou de bedoeling :?
de bedoeling is het volume van de geluidskaart software matig op te schroeven, en dan wordt direct(omdat de sblive zoiezo niet echt veel output heeft)het volume uit me tv kaart ook hoger
Pagina: 1