Whatever........
Nee, meestal lukt 710MB nog wel, maar veel meer echt niet... Moet je toch echt een 90 min. cdr hebben, maar zijn die goed te lezen in alle cdrom spelers? Dacht het niet eigenlijk...
Verwijderd
dan kun je beter een 90min cdtje halen, dat gaat nooit passen. Wat wil je fikken dan, een film?
Ik wil een iso fikken, eerste cd van commandos 2
greetz kolder
greetz kolder
Whatever........
is die zo groot dan?Op zondag 14 oktober 2001 21:49 schreef Kolder het volgende:
Ik wil een iso fikken, eerste cd van commandos 2
greetz kolder
d8 dat de cd's helemaal niet zo groot waren hoor
Verwijderd
heb je geprobeerd deze weg te fikken, sommige iso zijn 750 mb maar zijn in het echt maar 650 mb groot als je ze brand!
Verwijderd
Als het om een BIN/CUE gaat is er niks om je zorgen over te maken, dan past ie zelfs op een 74 mins cd.
In die file zit namelijk niet alleen de data
In die file zit namelijk niet alleen de data
Dus wel alleen eerste CD is zo groot
CD1 747MB
CD2 434MB
CD3 686MB
Greetz Kolder
CD1 747MB
CD2 434MB
CD3 686MB
Greetz Kolder
Whatever........
Kijk ff in je brand programma hoe groot ie echt wordt.
waarschijnlijk kun je die ISO gewoon fikken op een 80 min CD . Die grootte van de ISO is waarschijnlijk niet de uiteindelijke groote van de data die het wordt na het branden. Anders zou ik eens ff de .nfo lezen , daar zal die info om te fikken wel opstaan als het goed is.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Het is dus een bin file,
gewoon maar proberen of geeft dat problemen als het wel te groot mocht zijn ?
greetz kolder
gewoon maar proberen of geeft dat problemen als het wel te groot mocht zijn ?
greetz kolder
Whatever........
ja, volgens mij plaatsen ze nooit meer dan 700 mb op een officieel schijfje.
hoe kan je zien in nero hoe groot ie wordt dan ??
Whatever........
Mocht het niet lukken dan kun je 'm altijd nog gewoon kopen
.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Waar kan ik dat simulation vinden als ik een image ga branden krijg ik die optie nooit.
Ik heb nero 5.5.4.0
Kolder
Ik heb nero 5.5.4.0
Kolder
Whatever........
Gewoon in het rijtje:
Determine max. Speed
Simulation
Write
Finalize
Determine max. Speed
Simulation
Write
Finalize
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
staat ook op het eerste tabblad van het burn scherm
Thanx allemaal, het is gelukt heb gewoon de iso op een 80 min cd gebrand en volgens mij had het ook op een 74 min cd gekund
greetz kolder
greetz kolder
Whatever........
ik heb max 725 mb (film) op een 700 mb disc gefikt met overburn met een lite-on 12x10x32
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
Je moet gewoon kijken naar het aantal minuten!!!!!!!
Als het minder dan 74 is (ook al is het 4.5Gb), dan past het op een 74min(650Mb) cd, anders een 80min cd.
CD1 was zo groot omdat er mode2 25.. gebruikt werd, en er dus erg weinig foutcorrectie.
Als het minder dan 74 is (ook al is het 4.5Gb), dan past het op een 74min(650Mb) cd, anders een 80min cd.
CD1 was zo groot omdat er mode2 25.. gebruikt werd, en er dus erg weinig foutcorrectie.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Ken mensen die fikken alles op 80 min cd tot 750MB enzo. ISO's zijn altijd kleinerdan de grote van de bin file zelf.
Met mijn 4X branden samen met Easy CD creator haal ik ook ook op een 80 min. zo'n 725MB hoor
lol

Bernaar
Bernaar
Op zondag 14 oktober 2001 21:46 schreef Kolder het volgende:
Alvast bedankt
Kolder
Op zondag 14 oktober 2001 21:49 schreef Kolder het volgende:
greetz kolder
Op zondag 14 oktober 2001 21:53 schreef Kolder het volgende:
Greetz Kolder
Op zondag 14 oktober 2001 21:54 schreef Kolder het volgende:
greetz kolder
Op zondag 14 oktober 2001 22:00 schreef Kolder het volgende:
Kolder
Op zondag 14 oktober 2001 22:12 schreef Kolder het volgende:
greetz kolder
Ter informatie: Ik zeg dit persoonlijk (RDK_NL), en heeft niets met mijn blauwe naampje te maken.Op donderdag 06 december 2001 21:01 schreef bvwillig het volgende:
Bernaar
Lees eventjes dit kleine stukje tekst svp.
20*350ZO45°
Sorry voor het omhoog schuppen van een oud topic maar ik vond het zonde om een nieuwe te openen.
Is er niet ergens een test te vinden hoeveel elk merk cd kan worden ge-overburnd ?? Ik zat laats namelijk met een 80min platinum (16x certified) op de 83,5 minuut te branden en die werkte gewoon helemaal (audio).
Is er niet ergens een test te vinden hoeveel elk merk cd kan worden ge-overburnd ?? Ik zat laats namelijk met een 80min platinum (16x certified) op de 83,5 minuut te branden en die werkte gewoon helemaal (audio).
Mother, will they like this song?
Zo'n testpagina lijkt m ook wel handig jah!
En ook welk brandproggie het beste werkt... Of gebruiken jullie allemaal Nero?!
En ook welk brandproggie het beste werkt... Of gebruiken jullie allemaal Nero?!
Pagina: 1