Toon posts:

Coolste heli-sim. ?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de vetste Heli-Simulator van dit jaar voor op de PC? Qua Graphics&Gameplay.

Verwijderd

Ik denk dat je het beste een paar heli's voor FS2002/FS2000 kunt downloaden. Dit is denk ik de [b][i]enige[/b][/i] realistische sim op dat gebied.

Edit typo dankzij jxjcs! :D

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

LHX :)

"I sit in my room and imagine the future."

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
idd, flightsim heli vliegen is best realistisch

Verwijderd

aha oke even een, ow dat mag je hier niet zeggen >:)

Verwijderd

Commanche 4 alleen issie nog nie uit :P

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 10:49

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op zondag 14 oktober 2001 21:51 schreef LooneyD het volgende:
Commanche 4 alleen issie nog nie uit :P
Was ook de eerst waar ik aan moest denken....

www.avpnews.com

Verwijderd

Commanche 4 lijkt me inderdaad wel vet als je de screens bekijkt!

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Choplifter van de C64. Dus wel even een C64-emulator erbij opstarten.
Moet je steeds mannetjes oppikken. Levels worden steeds lastiger...

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

Verwijderd

SimCopter 8-)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zondag 14 oktober 2001 22:10 schreef The_Snake het volgende:
SimCopter 8-)
Hhhahaa, ja precies :) vooral die versie met nederlandse spraak erbij :P

39

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:02
GUNSHIP 2000 ( is wel een WARGAME ) maar erg goed .
Team Apache
Team Aligator
FS 2000
HOKUM VS COMMANCHE

Zo dit zijn er wel een paar waar je ff mee zoet ben ...

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• jxjcs
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

jxjcs

...

Op zondag 14 oktober 2001 21:24 schreef Brabus het volgende:
Ik denk dat je het beste een paar heli's voor FS2002/FS2000 kunt downloaden. Dit is denk ik de enigste realistische sim op dat gebied.
Het is enige :) Enigste bestaat ook, maar dat bedoel jij niet :)

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 23:36 schreef jxjcs het volgende:

[..]

Het is enige :) Enigste bestaat ook, maar dat bedoel jij niet :)
Wat zijn we weer aardig! :'( ;)

Edit: Zo beter? :P

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

EECH (Enemy Engaged: Comanche vs Hokum) is zeker de beste militare moderne heli-sim van het moment. Zeker als je er ook nog es EEAH bij hebt (Enemy Engaged: Apache vs Havoc).

Wat ouder maar zeker onbetwist in de top 3 van allerbeste helisims ooit: Longbow II van Janes..

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Idd Apache: longbow en LongbowII. (Kunt ook add-on Hind krijgen; parla rusky? ;) )

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Nee nee.. Hind was geen add-on for Longbow (of Longbow II) maar voor "Apache", een andere AH-64 sim.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 21:31 schreef Theeboon het volgende:
LHX :)
l33t :D

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11-2025

Super Snackman

Snekgek

Ik ben vorige week op mijn opleiding bijna mijn inlog-acount kwijgeraakt, omdat ik LHX Attack Chopper zat te spelen.

Vorig heb ik namelijk ''beloofd'' nooit spelletjes te gaan spelen.

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op zondag 14 oktober 2001 23:51 schreef tazzman het volgende:
EECH (Enemy Engaged: Comanche vs Hokum)
Klopt

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Hind was geen add-on for Longbow (of Longbow II) maar voor "Apache", een andere AH-64 sim.
[MierenneukMode engaged] Ook niet waar, Hind was een op zichzelf staand spel dat een verbeterde engine van Apache gebruikte :)
[/MierenneukMode disengaged]

Ennuh, als antwoord op de vraag van de topicstarter: probeer Enemy Engaged: Comanche vs. Hokum eens :)

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 21:06 schreef Nephilin het volgende:

[..]
Probeer Enemy Engaged: Comanche vs. Hokum eens :)
Absoluut de beste: graphics zijn okay, gameplay is FANTASTISCH: schitterende campaign mode: mooie assignments, je kunt zo van de ene in de andere chopper springen, missies kun je afbreken of starten wanneer je maar wilt, uitermate slimme interface, je kunt alles bekijken wat er op het battlefield gebeurt, etc. etc. Echt prachtig. Absolute aanrader.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

markvt

Peppi Cola

comanche, heb ik al jaren die is pas supercool, alleen jammer dat ie voor DoS is.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Mocht je EECH kopen dan zou ik ook ff in de grabbelbak kijken voor EEAH. Ik heb toen EECH gekocht en daarbij voor 10,- ook een EEAH CDtje.. Dan heb je niet alleen de RAH-66 Comanche en KA-50 Hokum tot je beschikken maar ook de AH-64 Apache en mijn favoriete chopper.. de Mi-28 Havoc. :)

Ik had gehoopt dat er ooit nog een uitbreiding zou komen zodat je ook de AH-1W Super Cobra, MH-53 Pavelow, Mi-8 Hip en Mi-24 Hind zou kunnen vliegen maar zover zijn ze nooit gekomen.. heel erg jammer....

Overigens raad ik je wel aan om flightsims *te kopen*.. een ISO is leuk maar flightsims zijn zo'n beetje de enige games waarbij de handleiding noodzakelijk is om een beetje plezier in het spel te kunnen hebben. :)

Jammer genoeg heb ik tegenwoordig te weinig tijd om met EECH te vliegen, als ik een flightsim speel dan is het Falcon 4.0, maar het is zeker een geweldige sim. Ziet er heel goed en ongelooflijke sfeer.

Vooral de woestijn campaigns (Yemen geloof ik?) ziet er heel mooi uit. .en als je dan begint op z'n russische basis (me is russisch hardware fan :) ) .. en dan zie je overal Mi-24s, Mi-8s, Mi-28s etc ... taxien, opstijgen .. landen.. geweldig hoor. Kan daar gewoon ff een tijdje om heen zitten te kijken :) EECH is volgens mij 1 van de weinige sims die ook de Mi-6 heeft. Geweldige dikke chopper! :)

Pagina: 1