Verwijderd
Edit typo dankzij jxjcs!
"I sit in my room and imagine the future."
Was ook de eerst waar ik aan moest denken....Op zondag 14 oktober 2001 21:51 schreef LooneyD het volgende:
Commanche 4 alleen issie nog nie uit
www.avpnews.com
Moet je steeds mannetjes oppikken. Levels worden steeds lastiger...
BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS
Hhhahaa, ja preciesOp zondag 14 oktober 2001 22:10 schreef The_Snake het volgende:
SimCopter
39
Team Apache
Team Aligator
FS 2000
HOKUM VS COMMANCHE
Zo dit zijn er wel een paar waar je ff mee zoet ben ...
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Het is enigeOp zondag 14 oktober 2001 21:24 schreef Brabus het volgende:
Ik denk dat je het beste een paar heli's voor FS2002/FS2000 kunt downloaden. Dit is denk ik de enigste realistische sim op dat gebied.
Verwijderd
Wat zijn we weer aardig!Op zondag 14 oktober 2001 23:36 schreef jxjcs het volgende:
[..]
Het is enigeEnigste bestaat ook, maar dat bedoel jij niet
Edit: Zo beter?
Wat ouder maar zeker onbetwist in de top 3 van allerbeste helisims ooit: Longbow II van Janes..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Vorig heb ik namelijk ''beloofd'' nooit spelletjes te gaan spelen.
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
KloptOp zondag 14 oktober 2001 23:51 schreef tazzman het volgende:
EECH (Enemy Engaged: Comanche vs Hokum)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
[MierenneukMode engaged] Ook niet waar, Hind was een op zichzelf staand spel dat een verbeterde engine van Apache gebruikteHind was geen add-on for Longbow (of Longbow II) maar voor "Apache", een andere AH-64 sim.
[/MierenneukMode disengaged]
Ennuh, als antwoord op de vraag van de topicstarter: probeer Enemy Engaged: Comanche vs. Hokum eens
Verwijderd
Absoluut de beste: graphics zijn okay, gameplay is FANTASTISCH: schitterende campaign mode: mooie assignments, je kunt zo van de ene in de andere chopper springen, missies kun je afbreken of starten wanneer je maar wilt, uitermate slimme interface, je kunt alles bekijken wat er op het battlefield gebeurt, etc. etc. Echt prachtig. Absolute aanrader.Op maandag 15 oktober 2001 21:06 schreef Nephilin het volgende:
[..]
Probeer Enemy Engaged: Comanche vs. Hokum eens
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Ik had gehoopt dat er ooit nog een uitbreiding zou komen zodat je ook de AH-1W Super Cobra, MH-53 Pavelow, Mi-8 Hip en Mi-24 Hind zou kunnen vliegen maar zover zijn ze nooit gekomen.. heel erg jammer....
Overigens raad ik je wel aan om flightsims *te kopen*.. een ISO is leuk maar flightsims zijn zo'n beetje de enige games waarbij de handleiding noodzakelijk is om een beetje plezier in het spel te kunnen hebben.
Jammer genoeg heb ik tegenwoordig te weinig tijd om met EECH te vliegen, als ik een flightsim speel dan is het Falcon 4.0, maar het is zeker een geweldige sim. Ziet er heel goed en ongelooflijke sfeer.
Vooral de woestijn campaigns (Yemen geloof ik?) ziet er heel mooi uit. .en als je dan begint op z'n russische basis (me is russisch hardware fan