Hey iedereen
Ik wil misschien een waterkoelingsysteem op m`n pc zetten, maar hoe duur is dat als ik het zelf maak?
Ow ja en hoeveel kost een plexiglas ruitje van 15 bij 15 cm en (als waterkoeling niet lukt)2 fans 80*80?
Hoe doe je dat trouwens meerdere fans als er maar 1 fan stekkertje van je voeding komt?
Ik wil misschien een waterkoelingsysteem op m`n pc zetten, maar hoe duur is dat als ik het zelf maak?
Ow ja en hoeveel kost een plexiglas ruitje van 15 bij 15 cm en (als waterkoeling niet lukt)2 fans 80*80?
Hoe doe je dat trouwens meerdere fans als er maar 1 fan stekkertje van je voeding komt?
zo duur als het moet, en zo goedkoop als het kanHoe duur moet waterkoeling zijn?
ach...in een volgend leven lach je er om!
Verwijderd
[quote]Op zondag 14 oktober 2001 21:34 schreef JeeThee het volgende:
Hey iedereen
Ik wil misschien een waterkoelingsysteem OP m`n pc zetten,
Waterkoeling zet je toch IN je pc?
Hey iedereen
[quote]
Op zondag 14 oktober 2001 21:41 schreef allanzoet het volgende:
Op zondag 14 oktober 2001 21:41 schreef allanzoet het volgende:
warmte steigt weet je wel dus misschien word de bovenkant van z'n kast te heetOp zondag 14 oktober 2001 21:34 schreef JeeThee het volgende:
Hey iedereen
Verwijderd
[serieus] best veel als je de losse onderdelen zelf koopt en niet maakt. ik was zelf zo`n fl 1000 kwijt.... maar dan heb je ook wat [/serieus]Op zondag 14 oktober 2001 21:44 schreef tharingmaster het volgende:
ff serieus ik wil het wel weten
Rad van sloop, blokkie zelf maken, 2e hans fan. 100 piek
Neusje van de zalm: Beste blok, 2x172 watt peltier, digidoc, mooie rad met 2x panaflow, 1000 piek. je kan het zo duur maken als je zelf wil.
Neusje van de zalm: Beste blok, 2x172 watt peltier, digidoc, mooie rad met 2x panaflow, 1000 piek. je kan het zo duur maken als je zelf wil.
Pagina: 1