Toon posts:

priority met meerdere toestellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit erover te denken kpn volledig vaarwel te zeggen.
maar heb gehoord dat je op een priority van upc niet meerdere toestellen parrallel kan aansluiten.
Weet iemand of dit idd zo is?

• renzap
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Wat dacht je van een kleine huiscentrale, kan je binnenshuis nog gratis intern bellen en doorverbinden. Vraag wel even na of er nog soorten zijn die niet werken op Priority of vraag een lijst met geteste modellen.

Ik zelf heb ook een lijn van Priority met een Homevox centrale van de KPN, dit werkt zonder problemen.

suc6 R.

Zappa Rulez :-)

Verwijderd

Topicstarter
thnks goeie tip

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

En je kunt gewoon toestellen parrallel aansluiten... Zolang je maar niet boven de maximale aansluitfactor komt... Ik weet zo niet uit m'n hoofd wat die is, maar dat moet je maar even vragen aan iemand van Priority....

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij kan het gewoon. Die aansluitfactor zou ook nog eens best hoog kunnen zijn zelfs omdat de centrale eigenlijk in jouw huis ligt; dwz de stroom voor de toestellen komt van dat kastje bij jou thuis ipv de kpn.

Verwijderd

Volgens mij werkt echt de homevox niet van PTT met Priority...ander telefoonsysteem. Als jij meer telefoontoestellen wilt (ga ik er even van uit dat je die nu ook al hebt) dan moet je even op de werkbon laten zetten dat je graag wilt dat vanaf de RSU het hele zaakje moet worden doorgetrokken naar de andere lijnen. Staat het niet op de bon dan moet je het even aan de monteur vragen en de meesten doen dit dan ook gewoon. Achteraf doen ze het nooit meer dus wees alert!!!!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

Tuurlijk werkt een KPN - Homevox op een Priority aansluiting, echter het enige wat vaak niet wil werken is diensten als nummerweergave (Priority gebruikt hiervoor een ander systeem dan KPN, dus KPN-Nummerweergave apperaten werken niet goed op Priority en omgekeerd)

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Pagina: 1