Toon posts:

Nieuwe kast!

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeeej mensen ik heb een nieuwe kast besteld namelijk de Aopen h600a http://www.dansdata.com/h600a.htm
Nu is mijn vraag waar moet ik fans plaatsen om de goeie airflow te krijgen..
Alvast bedankt..

GRTZ CY

Verwijderd

zoals bij elke kast .. intake onder (front) en outtake bovenin je kast .. warm lucht stijgt namelijk op!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

ik meen toch ook in wat posts te hebben gezien dat mensen dat deden,maar als ze het andersom instelden (onderin uit,bovenin aanzuigen) ie soms koeler werd.
Misschien kun je beter effe testen door fans effe te tie wrappen. Kleine moeite? :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 20:26 schreef 2Dutch2 het volgende:
ik meen toch ook in wat posts te hebben gezien dat mensen dat deden,maar als ze het andersom instelden (onderin uit,bovenin aanzuigen) ie soms koeler werd.
Dat kan volgens mij niet goed werken, want zoals iedereen weet, stijgt warme lucht op. Het meest voor de hand liggende is dan om deze warme lucht met de outtake fan, die bovenin is gemonteerd, weg te laten zuigen *D

edit:

Het valt me op dat er best veel "Nederlandse leraren" rondlopen op het GoT-forum :+

Verwijderd

jullie kunnen het beste allemaal nederlands gaan leren >:) (lees: stijlfouten) stijgen is automatisch naar boven, dus : "stijgt op" is dubbelop :P.

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Op zondag 14 oktober 2001 20:33 schreef triple--6 het volgende:
jullie kunnen het beste allemaal nederlands gaan leren >:) (lees: stijlfouten) stijgen is automatisch naar boven, dus : "stijgt op" is dubbelop :P.
}:O

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

een vliegtuig stijgt toch ook op :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 20:35 schreef chucky666 het volgende:

[..]

IDD, heel nederland moet weer terug in de klas >:)

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 20:35 schreef chucky666 het volgende:

[..]

ja natuurlijk :?, en als het vliegtuig gaat landen stijgt het zeker naar beneden, en een baksteen valt zeker naar beneden >:)

Verwijderd

mooie kast.
de kleur; grijs-wit of gebroken wit? 8-)

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
ROFL :D

Inclusief jij, want opstijgen is het werkwoord en daardoor stijgt warme lucht op, net als vliegtuigen opstijgen! :)
Alleen doen die het net iets anders dan warme lucht. :P

Er is dus geen sprake van pleonasme, wat bijvoorbeeld wel zo is bij: "Hij had outtake fans geplaatst om de opgestegen warme lucht naar buiten te laten blazen". (8>

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zondag 14 oktober 2001 20:40 schreef triple--6 het volgende:

[..]

ja natuurlijk :?, en als het vliegtuig gaat landen stijgt het zeker naar beneden
volgens mij heet dat landen (8>

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Memendo
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Opstijgen is een werkwoord. Het is dus niet dubbel op, groen als gras of witte sneeuw, dat zou dubbel op zijn!

edit: ik zal de volgende X ff het HELE topic doorlezen. Dit is al gezegd, dus vergeet dit maar! |:(

• ziggyzaggy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08-2022
Ik zou de intake gewoon onderin doen en de outtake boven.
Eventueel kan je fans nog eens omwisselen om het effect te testen.

[off topic]
Voor alle wiseguys die professor NL willen zijn en niets te verkondigen hebben: www.ikbeneenzeurpiet.nl

Verwijderd

Intake onder outtake boven. Zoals altijd.

Behalve OPstijgen heb je ook AFstijgen (paarden enzo), en als een lift valt dan valt hij omHOOG... (8>

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 20:20 schreef n0va^ het volgende:
zoals bij elke kast .. intake onder (front) en outtake bovenin je kast .. warm lucht stijgt namelijk op!
Juist :)

Verwijderd

Lees even deze review van Born2OC De verschillende coolingsetups zijn getest, is wel een andere case maar het principe blijft hetzelfde...

• apa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 09:42

apa

Run Forest, ruuuuuuuuuunnnnn!!

ja natuurlijk , en als het vliegtuig gaat landen stijgt het zeker naar beneden, en een baksteen valt zeker naar beneden
Je kan ook nergens naartoe vallen he... Een satelliet valt eigenlijk continu, zonder naar beneden te komen. Dus die valt niet naar beneden.

Als je de purist wil uithangen, dan ga ik ook met zo'n irritante feiten afkomen he. Moraliteit: hier gaat het over informatica, niet over taal!

PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305

Pagina: 1