PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
geen idee waar je ze kan kopen, maar er zijn al sony 10x(heeeeeeeeeeel zeldzaam) en kan hier in Grun 10X van Nashua kopen, maar geloof dat dat ook niet echt degelijke zijn. (dit is voor het 80 minuten deel en de rest dus 74 min)
Voor 4x heb je al wel van Sony gewoon bij Dynabyte.
Voor 4x heb je al wel van Sony gewoon bij Dynabyte.
no comment
Normale arita's, kunnen tot in elkgeval 12x speed aan. Nooit probs mee, en niet te duur.
| I've got permission to color outside the lines |
Neem TDK kunnen tot 16x aan en zijn goedkoop. Of als je gewoon goede wilt Sony of Philips, kunnen ook allebei t/m 16x aan, maar zijn wel iets duurder...
|Specs|
Waarom heb ik er in de 5 jaar dat ik brand nog nooit probs mee gehad. Hele zuigende vind ik MMore en Dixons cd's. Freecom zijn ook wel goed btw.Op zondag 14 oktober 2001 22:42 schreef Techwarrior het volgende:
Arita's zuigen heel hard.
Neem philips.
| I've got permission to color outside the lines |
het gaat hier om de RW schijfjes op 10 speed
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Ik heb hier een stel Nashua 10x CDRW's. Doen het perfect en kosten maar 4 piek per stuk (MyCom).
Bedankt voor de tips.
Heb inmiddels op eens site gezien dat er philips 10 speed CD RW schijven zijn.
In het algemeen is echter de voorraad CD RW schijven bij de pc winkels erg beperkt. En 10 speed heb ik nog helemaal niet gezien. Ik heb er ook niet zoveel nodig dus om voor 2 schijfjes gelijk. 20 piek rembours te betalen vind ik ook onzin.
Die beperkte verkrijgbaarheid begrijp ik niet. De optie om een CD RW als floppy te gebruiken vind ik helemaal top.
Er zou toch meer vraag naar moeten zijn!??
Heb inmiddels op eens site gezien dat er philips 10 speed CD RW schijven zijn.
In het algemeen is echter de voorraad CD RW schijven bij de pc winkels erg beperkt. En 10 speed heb ik nog helemaal niet gezien. Ik heb er ook niet zoveel nodig dus om voor 2 schijfjes gelijk. 20 piek rembours te betalen vind ik ook onzin.
Die beperkte verkrijgbaarheid begrijp ik niet. De optie om een CD RW als floppy te gebruiken vind ik helemaal top.
Er zou toch meer vraag naar moeten zijn!??
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Pagina: 1