Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.
Je hebt toch nog garantie.
Gewoon terug met dat ding.
Mag niet gebeuren na een week.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Zo ja, eigen schuld
Nee ,heel gauw terug naar de toko waar je hem gekocht hebt...
Suc6
Magnetische velden wel n's aan gedacht?
jah, vriend van me op een Seagate ook een telefoon gelegd, was overigens een 2.1 gb
Alleen met scandisk onder DOS. Dan schokt ie met tussenpozen. Scandisk in windows niet.Op zondag 14 oktober 2001 19:39 schreef who_am_i het volgende:
Trilt/resoneert die WD400BB soms?
Verder ja ik heb nog garantie neem ik aan. Maar ze zullen het vast niet leuk vinden dat ik met een 2e terug kom. Geen idee of ze daar moeilijk over doen (Alternate).
En nee, ik heb zeker niet tegen m'n kast geschopt. Juist zeer voorzichtige persoon
Kan toeval zijn (2 keer achter elkaar), maar is er misschien iets bekend dat deze serie niet lekker is ofzo?
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Verwijderd
Overigens je zit nog in de 1 jaar garanties die de winkel behoort te leveren, en WD heeft standaard 3 jaar fabrieksgarantie.
suc6
Neen, protestant op wieltjesOp zondag 14 oktober 2001 19:51 schreef Wesley het volgende:
kamerfan? ben je gek ofzo?
Magnetische velden wel n's aan gedacht?
jah, vriend van me op een Seagate ook een telefoon gelegd, was overigens een 2.1 gben meteen 348724234324 bad sectors
Wel eens aan gedacht ja. * acq is elektrotechneut.
GSM op HDD is 1 van de dingen die je bij EMC leert dat dat niet kan, hoewel een ieder dat ook zelf kan bedenken natuurlijk
3,5" disk in een 5,25" inbouwfreempje, daaronder met tiewraps een 12cm fan vastgemaakt. Past goed, geen lawaai, want die fan draait op 5V ook wel.
Ding koelt de elektronica en het metaal van het frame. Disk is gewoon koud, zelfs bij hevige actie.
Als je geen hdd cooler kan kopen, maak je em toch? dit was een zondagprodukt die het toch zeker beter doet dan die loeidingen van JustCooler.
ow, mag dat niet...Op zondag 14 oktober 2001 20:01 schreef acq het volgende:
[..]
GSM op HDD is 1 van de dingen die je bij EMC leert dat dat niet kan, hoewel een ieder dat ook zelf kan bedenken natuurlijk
Dat verklaard waarom mijn 850MB WD (waar Linux op stond)ineens niets meer doet...
Verwijderd
ik heb gewoon fdisk gebruikt
niet alle bad sectoren zijn beschadigt hoor
als het beschadigt is verlies je ruimte en kan fdisk het niet repareren als fdisk het wel kan repareren zijn het geen bat sectoren (wel zonder ruimte verlies anders wel)
Dat loopt wel los. Zolang je de boxen er maar niet direct naast zet.Op dinsdag 16 oktober 2001 01:35 schreef miekol het volgende:
Hey ik heb een versterker direct naast me kast staan, is dat nog gevaarlijk?