Ik ben nu al over de 900 posts!
Aleen nog geen HK, moet nog een tijd wachten kan ik er niet iets eerder in? Ik heb al zoveel posts.
Tja, helaas wel.Op zondag 14 oktober 2001 19:19 schreef johnny appleseed het volgende:
Nope.
Had je zelf waarschijnlijk ook wel kunnen verzinnen hè
move >>>> HK
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
LOLOp zondag 14 oktober 2001 19:39 schreef chucky666 het volgende:
move >>>> HK
Op zondag 14 oktober 2001 19:41 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
LOLdan komt ie niet meer in z'n eigen topic
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Er staat al een topic van mij in de HK hoor. Over roken, aleen kan ik er niet in, laat staan een reactie geven.Op zondag 14 oktober 2001 19:41 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
LOLdan komt ie niet meer in z'n eigen topic
Verwijderd
Damn ik zit es wat van je posts door te klikken veel verder dan 'n meestal zinloze oneliner zoals "gerbuik de seach","hij is newbie
" kom je niet volgens mij?!
Als je nu al zo druk bezig bent je postcount zo omhoog te trappen denk ik niet dat je het lang volhoud in de huiskamer..
Als je nu al zo druk bezig bent je postcount zo omhoog te trappen denk ik niet dat je het lang volhoud in de huiskamer..
Ik hou het daar denk ik wel lang vol hoor.Op zondag 14 oktober 2001 19:51 schreef Yarvieh het volgende:
Damn ik zit es wat van je posts door te klikken veel verder dan 'n meestal zinloze oneliner zoals "gerbuik de seach","hij is newbie" kom je niet volgens mij?!
Ik vrees dat ik Yarvieh hierin een beetje gelijk moet geven, en dat heb ik je al een keer verteldOp zondag 14 oktober 2001 19:51 schreef Yarvieh het volgende:
Damn ik zit es wat van je posts door te klikken veel verder dan 'n meestal zinloze oneliner zoals "gerbuik de seach","hij is newbie" kom je niet volgens mij?!
Dus: gewoon wachten totdat je de HK in mag, en probeer wat zinvoller te gaan posten
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Oke, dat doe ik. Maar hoe lang moet ik dan nog wachten voordat ik de HK in mag?Op zondag 14 oktober 2001 20:20 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik Yarvieh hierin een beetje gelijk moet geven, en dat heb ik je al een keer verteldHet is geen wedstrijdje wie de meeste posts haalt, en veel posts geven je echt niet het recht om eerder in de HK te mogen. Ga niet posten om het posten, maar alleen als je echt iets toe te voegen hebt aan een topic. Het irriteert mensen alleen maar als ze overal 1 zinnetje van je tegenkomen.
Dus: gewoon wachten totdat je de HK in mag, en probeer wat zinvoller te gaan posten
Bovendien de HK is niet zaligmakend ofzo. Als je toch alleen maar wil ouwehoeren kan je ook naar www.fowkforum.nl. No offence.
Verwijderd
Het is trouwens registratieOp zondag 14 oktober 2001 19:37 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Dat is het!We zetten de regestratie datum op iemand die zoveel gepost heeft als mij neer!
Verwijderd
uit FAQ v HK
60/150 regeling
Dit slaat dus op 60 dagen ingeschreven staan EN 150 reacties. En het is dus een zwaardere quota. Hiermee hopen we 't niveau in de Huiskamer redelijk te kunnen handhaven zonder dat t newbies aantrekt voor de leuke huiskamersfeer alleen. Het is namelijk bedoeld voor GoTters
hmmm beetje triest hoor, denken dat als je veel posts hebt dat je de HK in mag en dan ook nog 900 posts binnen 2 maanden.
lekker begin. ben je soms de reincarnatie van lord spacie?
edit: ruim een maand geregd en 14 jaar oud. hmmm ji bent _echt_ lord spacie!
lekker begin. ben je soms de reincarnatie van lord spacie?
edit: ruim een maand geregd en 14 jaar oud. hmmm ji bent _echt_ lord spacie!
This too shall pass
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()