Waar kan je een CS server lenen/kopen/krijgen ?
Die kun je gewoon downloaden op www.counter-strike.net 
of bedoel je een goedkoop servertje (de hardware)
ja, maar loopt dat wel soepel dan? heb kabel dus max upload van 15kb
hardware hoeft niet.
hardware hoeft niet.
Voor een paar spelers is het genoeg, maar als je met veel spelers wilt gaan spelen heb je toch een betere upload nodig (of een lagere ping accepteren
)
4 is al krap.Op zondag 14 oktober 2001 19:14 schreef kieskes het volgende:
15k upload?
MAX 4 man hosten
Server == computer. Regel dus een 450 Mhz compu'tje met een sloot RAM, sluit 'm aan op je connectie en je bent klaar.
Er bestaan geen losse, kant en klare CS servers ofzo.
Er bestaan geen losse, kant en klare CS servers ofzo.
ok de hardware is geen probleem... zit ik nog wel met de connection
je kan toch servers huren bij barrysworld ofzo voor een bepaald bedrag per maand.
de server staat dan in engeland maar je bent dan gewoon de baas over die game-server. de pings zijn rond de 50.
www.barrysworld.com
de server staat dan in engeland maar je bent dan gewoon de baas over die game-server. de pings zijn rond de 50.
www.barrysworld.com
hier mag je jammergenoeg alleen maar een CLAN server 'lenen'Op zondag 14 oktober 2001 22:47 schreef The Fox het volgende:
http://www.rentone.nl
je mag hier dus alleen met je clan op spelen, geen public dus..
en zo is dat kwa internet aansluiting asdl of e3 is lekker(der)
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
tsja als je een public wilt zul je naar demon moeten. En vergeet niet een public server trekt rustig 160GB per maand en soms nog veel meer. De GB liggen hier in NL rond de 7-8 Gulden per GB dus reken maar uit. Als je nog steeds interesse hebt dan hoor dat wel
want bij mij kan je ze ook huren.
hmmm als ik cstrike heb ik rond de 3 kb/sec up en down dus dat is dan 3*60 per minuut *60 = 11 mb per uur *24 = 260mb dag *30 = 7.8 gb per maand
7.8 * gemid 7 users constant online = 50 gb per maand
hmm meer als ik dacht
hmm meer als ik dacht
Yep, ik weet dat onze vrienden van Strikerz een maand of 3 geleden ook al 5 Gb per dag trokkenOp maandag 15 oktober 2001 18:40 schreef PO_Redrum het volgende:
hmm meer als ik dacht
Anoniem: 52213
Op welke pagina moet je dat dan downloaden....Op zondag 14 oktober 2001 19:10 schreef Marcj het volgende:
Die kun je gewoon downloaden op www.counter-strike.net
Kunnen jullie misschien een lijstje maken waar goeie server programma's in staan voor CStrike graag!!!
Mijn clan host em bij Gameserver4u.de . Niet echt goedkoop, maar dan heb je ook wat
Anoniem: 51853
je kunt op heel veel plekkern server huren:
-Demon nl
-Gamecity
-Gamepoint
-Clanserver.nl
-Darkseed
er zijn ernog wel meer maar zo heb je een idee,dit zijn dan ook plaatsen waar je public/private kan huren niet als bij rentone alleen clans private....
-Demon nl
-Gamecity
-Gamepoint
-Clanserver.nl
-Darkseed
er zijn ernog wel meer maar zo heb je een idee,dit zijn dan ook plaatsen waar je public/private kan huren niet als bij rentone alleen clans private....
Anoniem: 17772
maar wel veel duurder dan ookOp maandag 01 april 2002 00:11 schreef Jazzy_jef het volgende:
je kunt op heel veel plekkern server huren:
-Demon nl
-Gamecity
-Gamepoint
-Clanserver.nl
-Darkseed
Anoniem: 38794
Ja maar de vraag is waar ben je nou naar opzoek naar een clan server of wil je gwoon zelf een cs game serven. Als je er over nadenkt om een clan server te"nemen" dan kan je natuurlijk met je clan overleggen en met zun allen geld uin leggen
Er zijn zat publics... waarom zou je je eigen willen? het duurt daarmee ook nog eens lang voor je eens wat vaste spelers hebt, veel irri duitsers enzo.
Je bent er de baas, dus lame duitsers heb je zo wegOp maandag 01 april 2002 12:10 schreef Un4GiveN het volgende:
Er zijn zat publics... waarom zou je je eigen willen? het duurt daarmee ook nog eens lang voor je eens wat vaste spelers hebt, veel irri duitsers enzo.
Pagina: 1