Asus Sabertooth X58, Intel Xeon X5675, Corsair Vengeance 12GB DDR3-1600, Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, Samsung 850 EVO 256GB, Cooler Master CM 690, Dell U2412M
Unreal alpha 2 werkt alleen met Geforce kaarten
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Verwijderd
Was ik nou net van plan een Radeon te kopen.Op zondag 14 oktober 2001 19:44 schreef MayaFreak het volgende:
Unreal alpha 2 werkt alleen met Geforce kaarten
Was zowel voor spielerij als de vb van toepassing...Op zondag 14 oktober 2001 19:25 schreef ExiRana het volgende:
Andere driver`s? Hoort die eigelijk niet in VB?
Maar de alpha draait dus alleen op een gforce
Asus Sabertooth X58, Intel Xeon X5675, Corsair Vengeance 12GB DDR3-1600, Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, Samsung 850 EVO 256GB, Cooler Master CM 690, Dell U2412M
Verwijderd
Hmmm... mieschien wil ik je Radeon wel hebben. Wat is het voor een om precies te zijn?Op zondag 14 oktober 2001 20:01 schreef Meuk het volgende:
[..]
Was zowel voor spielerij als de vb van toepassing...
Maar de alpha draait dus alleen op een gforce
komop zeg, wacht nou gewoon op de final version van Unreal2. Die zal heus wel je Radeon ondersteunen
C:\>_
Is geen Alpha, ook geen pre-alpha oid. Het is gewoon een playable demo om te laten zien wat de U2 engine kan. Gemaakt voor op de E3.
blijkbaar zijn er nog een hoop die et niet wetenOp zondag 14 oktober 2001 20:53 schreef benchMarc het volgende:
Is geen Alpha, ook geen pre-alpha oid. Het is gewoon een playable demo om te laten zien wat de U2 engine kan. Gemaakt voor op de E3.
Van mij part kan deze topic dus zelfs op slot.
Verwijderd
Een kennis van mij kreeg hem wel aan de praat op een Ati kaart. Dacht ook een Raedon.
Ik weet niet precies wat hij gedaan had maar hij had het ergens gelezen in ik dacht het unreal 2 forum maar weet het niet zeker of het daar was.
Ik weet niet precies wat hij gedaan had maar hij had het ergens gelezen in ik dacht het unreal 2 forum maar weet het niet zeker of het daar was.
Nie zeuren en gewoon wachten op de final versie.
Daarmee werkt je kaartje heus wel.
Een beetje onafgemaakte software jatten, bah
Daarmee werkt je kaartje heus wel.
Een beetje onafgemaakte software jatten, bah
Nu we het toch over U2 hebben, weet iemand welke knop voor secondary fire is? (dus bv inzoomen met die sniperrifle)...
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Verwijderd
Kun je toch gewoon in het menu controls instellen?Op maandag 15 oktober 2001 09:43 schreef Ares het volgende:
Nu we het toch over U2 hebben, weet iemand welke knop voor secondary fire is? (dus bv inzoomen met die sniperrifle)...
Alvast bedankt!
ja je kan een paar levels spelen, op rage3d.com forum is er wel meer te vinden, ik weet nog dat je in de map textures, moet je cubemap.utx en nog een (misschien details.utx) moet je ff knippen en backuppen in een map.
en dan developer.utx renamen naar cubemap.utx en details.utx (2 keer dus).
Dan kan je 2 levels spelen.
en dan developer.utx renamen naar cubemap.utx en details.utx (2 keer dus).
Dan kan je 2 levels spelen.
Ik zou zeggen, bel de tech support even
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()