Ik zoek een nieuwe processor, maar...! Wat zou ik toch kiezen??? 
Weet iemand dat, graag met feiten....
Weet iemand dat, graag met feiten....
Money for nothin' and your chicks for free
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Verwijderd
Verwijderd
Nounou...Op zondag 14 oktober 2001 19:06 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
AAAhhhaaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrggggghhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaahhhhhnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee get it off get it off get it offf
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lockdown the bastard aahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh rinkel rinkel SLOTENNNNNNNN aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ach ja, soms moet je gewoon ff wat kwijt, Gooi het eruit.. ( Of zat je toesten van het toestenbord vast)Op zondag 14 oktober 2001 19:06 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
AAAhhhaaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrggggghhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaahhhhhnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee get it off get it off get it offf
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lockdown the bastard aahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh rinkel rinkel SLOTENNNNNNNN aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.
Dit topic is gesloten.
![]()