Toon posts:

Intel of AMD?

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een nieuwe processor, maar...! Wat zou ik toch kiezen??? :?

Weet iemand dat, graag met feiten....

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

[topic=92246/1/25]

Even zoeken !!!!

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag het ook ja, Oops :P

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Oh nee... Niet wéér zo'n topic... :(

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Verwijderd

AAAhhhaaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrggggghhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaahhhhhnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee get it off get it off get it offf

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lockdown the bastard aahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh rinkel rinkel SLOTENNNNNNNN aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 19:06 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
AAAhhhaaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrggggghhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaahhhhhnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee get it off get it off get it offf

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lockdown the bastard aahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh rinkel rinkel SLOTENNNNNNNN aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Nounou... :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 oktober 2001 19:06 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:

Ach ja, soms moet je gewoon ff wat kwijt, Gooi het eruit.. ( Of zat je toesten van het toestenbord vast) :P

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:59

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Intel als je simpel wil surfen.
Amd als het snel moet, maar je wel zin hebt in wat geklooi zo nu en dan.

Verder maakt het weinig uit. Prijs enzo spreekt voor zich.

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik stel voor dat je even de search gebruikt. Dit onderwerp is al tientallen malen aan bod geweest.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.